Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Vurdering av medlemmer! [lek]


Siterer dark samus nemesis:
Signatur: Ah, South Park 4/10


Wuuuuuuuut? 4/10 til en av de mest episke replikkene i South Park?
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Jeg har ingen å anmelde for jeg har anmeldt både Polen og DSN tidligere...
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Ikke vondt ment Polen, men jeg synes du anmelder i overkant mye på denne tråden. Synes du burde slippe til litt andre i ny og nè...


Duh... Folk klager over at det er for lite aktivitet på forumet, vær taknemmelig for at noen er aktive pl0x.

Siterer Ikki-kun:
Citerer dark samus nemesis ignatur: Ah, South Park 4/10

Wuuuuuuuut? 4/10 til en av de mest episke replikkene i South Park?


Enig O.o
  • 0
Siterer Polen Shot:
Folk klager over at det er for lite aktivitet på forumet


Jeg tror ikke akkurat det er dette de mente...
Decyfered!
  • 0
Siterer Faunvik:
Jeg tror ikke akkurat det er dette de mente...


My point exactly...sier ikke at du skal stoppe, Polen. Bare skru ned tempoet noe få hakk.

Siterer Ikki-kun:
Wuuuuuuuut? 4/10 til en av de mest episke replikkene i South Park?


Sorry, liker ikke South Park. Så da blir det slik
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
My point exactly...sier ikke at du skal stoppe, Polen. Bare skru ned tempoet noe få hakk.


Neh, liker denne forumposten
  • 0
Skjønner ikke hvem jeg skal vurdere nå. Så tar Faunvik!!

NavN: Kult nok det!! Er det etternavnet ditt eller noe? Høres ut som ett navn
Men du er kul, så du får 9/10

Signatur: Hm. vet ikke va du mener

Bildet: Herligge personer! 10/10
Har du hørt om svensken som stod på trikkeskinnen og ventet på trikken? Plutselig kom trikken...
  • 0
Enable

Navn: Awesome navn! Høres utrolig fett ut! 10/10

Avatar: Snowboard? Ganske lite så jeg ser ikke helt hva det er, men det var ganske stilig anyhoo. 8/10

Signatur: Lol, bra du gjør oss oppmerksom, men du bør bytte etterhvert. Velger å ikke gi karakter her siden det på en måte ikke var noen ordentlig signatur
Just kill him with your awesome
  • 0
  • Play
  • Play
Soraki

Navn: Alltid likt det. ser og høres bra ut! 10/10
(Legger du press på a'en eller i'en i navnet? Either way, begge måtene klinger fint )

Avatar: Aldri spilt Kingdom Hearts før, men bildet e kult, og elsker Donald <3 9/10

Signatur: Kommer fra Kingdom Hearts tenker eg. Ville kanskje likt det bedre om eg hadde spilt serien, men siden det passer til bildet, og dette e et spill-forum tross alt, gir eg det 8/10
  • 0
Play

Navn: Det er vel ikke akkurat orginalt, men who the hell cares når det er så lett å huske!? 8/10

Avatar: Ettersom øynene er min favoritt del av et ansikt å tegne,
så blir det pluss 9/10

Signatur: Jeg vet hva som skal være morsomt her, men ettersom jeg ikke har sett filmen så blir det vanskelig å høre det riktig. 6/10
  • 0
Siterer Play:
(Legger du press på a'en eller i'en i navnet? Either way, begge måtene klinger fint )

Ikke noe særlig press der. Sier det som et ord, rett ut: S-o-r-a-k-i
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Enable:
Hm. vet ikke va du mener


Det er en kryptisk melding!
Decyfered!
  • 0
Haah! Jeg kan si noe om Faunvik her!

Here goes:

Navn - Det er jo et forbasket bra navn da! Jeg vet ikke om det er etternavn eller om det er noe påfunn, men det funker! Karakter? 7/10

Hva tenker jeg om Faunvik? En pågående karakter som passer på at det som blir lovet, blir holdt!

De to skikkelsene fra Sesam stasjon har jeg ikke noe kjennskap til.
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
Vurderer Tommy Kvaernerud siden han ble så stygt hoppet over.

Navn: Greit å hete Fornavn + Etternavn. Heter det selv på forskjellige nettsider og blant annet Minecraft. Men blir litt kjedelig og det er ikke kreativt. 5/10

Avatar:Sverger på at jeg har sett den hunden før men husker ikke hvor! Føler at jeg burde vite det 5/10

Signatur:Næsj, sier meg ingen ting. Morsom var den ikke 3/10

Sorry for så lave karakterer, men må være ærlig
  • 0
Dr Madnar Petrovich

Navn: Artig, minner meg og typisk russisk navn og om Call of Duty. Muligens litt langt... 6/10

Avatar: Er det bilde av deg som står foran et bilde? Nja... 4/10

Signatur: Nice. 7/10
Just kill him with your awesome
  • 0
Soraki:

Navn: Lett og lekent. Et herlig navn ;) 9/10

Avatar: Tjah, utydelig og litt merkelig fargebruk 6/10

Signatur: Helt greit, ikke noe som faller spesielt i smak 6/10
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Decyfer

Navn: Fengende, orginalt og stilig! 10/10

Avatar:Hva søren er det? 5/10

Signatur: Helt OK. Sikkert en sitat fra ett eller annet sted 6/10
  • 0
Navn: Digger det. Har polsk slekt og du har polen i navnet, så det er win! 9/10
Avatar: DEADMAU5! DE EIER! 11/10
Signatur: Vell den skjønte jeg ikke da :p 5/10
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Eplemos

Navn: Hm... vel, det er jo ganske orginalt på sin måte. Ikke noe man forbinder med et brukernavn kanskje. Jeg liker det. 8/10

Avatar: Aner ikke hvem det er eller hvor han er fra og jeg liker ikke fargen blå...
Men den er sånn noenlunde tilpasset den lille ruten så jeg havner på 6/10

Signatur: Uten å vite hvor sitatet er fra så er det vanskelig å se hva som gjør det så bra. 3/10
  • 0
Siterer Polen Shot:
Avatar:Hva søren er det? 5/10


Dota 2 vel! Valve skal lage det kommende Dota spillet!

Tommy Kvaernerud

Navn: hm...navnet er så å si lett å huske på, tanke på at det er ikke mange som heter Tommy Kvaernerud. 7/10

Avatar: Jeg har sett den hunden mange ganger, men kan ikke huske hvor i fra, likevel har jeg ikke nå godt kjennskap. 3/10

Signatur: Jeg skjønner ikke hva sitatet ditt sier, men likevel det er catchy. 6/10
Av alt det uviktige i verden, så er fotball det viktigste
  • 0
narren_:

Navn: Dessverre liker jeg ikke navnet ditt veldig godt, på grunn av den lille understreken du har i navnet _ . Ellers hadde du fått bedre. 3/10

Avatar: Helt grei er den, men det er det eneste. 6/10

Signatur: Jeg kunne ikke si meg mer uenig i din signatur. 1/10

Average: 3,3333333333333 osv.
"No matter, if someone is strong or weak. No human can beat loneliness"
  • 0
Makyran:

Navn: Kreativt og originalt 9/10

Avatar: Matcher nicket helt perfekt. 8/10

Signatur: Litt vel dypt for min smak 6/10
''Our lives are made by the death of others'' - Leonardo da Vinci
  • 0
Navn: Er ikke så sterk i latin, pace betyr vel fred.. virker som et forsøk på å være "kreativt og originalt" - 7/10

Avatar: Fine linjer, akser og vinkel. Dog ikke så originalt eller beskrivende, ubalansert. 7/10

Signatur: Er alltid godt å dementere sin egen visdom ved å referere til andres, + for å referere til noe mer ukjent da vinci sitat.. Men hvorfor da vinci når man har ege norske ordtak "den enes død - den annens brød" som skaper litt mer dynamikk ettersom den rimer. 5/10
Btw: Det ble et dundrende underskudd sist Norge var vertsnasjon for sykkel-VM...
  • 0
Luovtak:

Navn: Litt surt og litt vanskelig og uttale (tror jeg). Iallefall så var navnet temmelig vanskelig å huske. 5/10

Avatar: Deg selv, med en dyne? Meh... 3/10

Signatur <n/a>
''Our lives are made by the death of others'' - Leonardo da Vinci
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!