Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Vurdering av medlemmer! [lek]


  • Play
  • Play
kvidogbleg:

Navn: Har egentlig ingenting å si om denne, annet at det høres ganske rart ut som et brukernavn. hvit og blek, kort beskrivelse av deg selv? 5/10

Avatar: Hvem e det? vel, han smiler da bredt, og virker veldig glad. Alltid bra det *vinker tilbake* 7/10

Signatur: P2 <3 10/10
  • 0
Play:

Nick: Merkelig at du ble medlem i 2009, og fikk et så godt nick... 9/10.
Avatar: Så filmen i 3D, ganske bra. Men som avatar passa det ikke 100% inn, men alikevell, ganske bra 7/10.
Signatur: Tok litt tid å skjønne den, men bra! 8/10
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
  • Play
  • Play
Navnet ble valgt med den utrolig "kreative" hjernen min. Ble litt overrasket selv, da det ikke e uvanlig at slike ord blir tatt med en gang. Kan no ikke klage heller, ser jo navnet mitt overalt
  • 0
Ash Ketchum

Navn: Konge. Nuff said. 9/10
Avatar: Herlig avatar;) 8/10
Signatur: Get it! 7/10
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Siterer Decyfer:
Decyfer


Navn: Høres litt n00b ut. Hadde du puttet på xX Xx hadde alle trodd du var 10 år. 5/10.
Avatar: Ganske så fet, uten at jeg vet hvor den er fra. 9/10.
Sigg: 7/10, fordi How I Met Your Mother er gøy.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Navn: Høres litt n00b ut. Hadde du puttet på xX Xx hadde alle trodd du var 10 år. 5/10.


Haha, FU

Siterer The Heretic:
Avatar: Ganske så fet, uten at jeg vet hvor den er fra. 9/10.


Håper du har sett The Walking Dead?
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Siterer Decyfer:
Håper du har sett The Walking Dead?


Såvidt meg bekjent får jeg ikke kjøpt den her i Norge. Så, nei.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
The Heretic

Navn: Høres litt for seriøst ut. Mangler 3-tall. I'll teach you: TH3 H3R3TIC 5/10
Avatar: Hvilket band/album? Har sett bildet på spotify, men husker ikke hvilket band. Anyways, smooth avatar. 9/10
Signatur: Her er alt åpent 7/10
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Decyfer:

Nick: Ganske godt 8/10.
Avatar: Ichigo som chibi? 7/10.
Signatur: Twihard? 6/10
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Twihard?


Twilight hard.
http://www.youtube.com/watch?v=K1KE02Ewtww
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
fra mobilen

Navn: 9/10 ugjenkjennelig men rått.
Avatar:10/10 Meat boy <3
Signatur: kan ikke se på mobilen
  • 0
NorGaMaGamer

Navn: Hva betyr det? Litt stilig. 7/10

Avatar: Uoriginalt å ha Xbox Live figuren sin som avatar. 3/10

Signatur: Sant nok! 7/10
Just kill him with your awesome
  • 0
Soraki: Alltid likt det nicket. Flyter godt, høres/ser kult ut og er absolutt et man husker. Aner ikke om det har noen betydning: 9/10.

Avatar: Litt vanskelig å se hva som foregår i det lille formatet, men etter litt mysing ser jeg at det er Naruto. Naruto er helt OK. + for kule farger. 7/10

Signatur: Litt langt og jeg syntes ikke selve sitatet var så ufattelig bra, muligens fordi jeg ikke aner hvor det kommer fra.
Mangler punktum. 5/10.
  • 0
Maggot:

Navn: Ikke så ille det ;) 7/10

Avatar: Me likez. 8/10

Signatur: Så sant. 8/10
  • 0
the Zelda guy

Navn: Weird shit. 5/10
Avatar: Utydelige greier, Halo? 6/10
Signatur: OKay? 5/10
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
  • Play
  • Play
Decyfer

Navn: Høres ganske greit ut. Litt kult, men samtidig ikke.. 7/10

Avatar: Kul fyr med bredt glis Får lyst til å banke ham opp. 8/10

Signatur: ¿Qué? 3/10
  • 0
Play

Navn: Et veldig enkelt, men samtidig veldig tøft navn, som på en måte summerer hele forumet: spill! 9/10

Avatar: Aner ikke hva det er/hvor det er fra, men det var tøft design og fine farger. 9/10

Signatur: Skjønte ikke helt... ?/10
Just kill him with your awesome
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer Soraki:
Play

Navn: Et veldig enkelt, men samtidig veldig tøft navn, som på en måte summerer hele forumet: spill! 9/10

Avatar: Aner ikke hva det er/hvor det er fra, men det var tøft design og fine farger. 9/10

Signatur: Skjønte ikke helt... ?/10


Når det står "everything", da menes det bokstavelig talt. Du kan ikke få alt i verden og det som e utenfor, for du vil jo ikke hatt plass til å legge det noe sted.
  • 0
Åja...

Da blir det vel kanskje en 6/10 på signaturen din
Just kill him with your awesome
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer Soraki:
Åja...

Da blir det vel kanskje en 6/10 på signaturen din


xD
  • 0
Soraki:

Navn: Tør jeg gjette på at det er fra Kingdom Hearts (Med tanke på "Sora" i navnet)? Uansett så synes jeg det er et tøft nick! 8/10

Avatar: Ser ikke helt hva det er, men likner på en eller annen dude som lader opp seg selv eller noe. Er heller ikke så super-duper glad i animé (spank meg om det ikke er animé). 5/10

Signatur: That's deep, man. Tror jeg har hørt det før et eller annet sted. 6/10
  • 0
DoGRoG:

Navn: Hmm, Do og Grog (GROG! YARRR!!). Vet ikke helt hva grog fra doen ville smakt, men du får bonus for at det fikk meg til å tenke på Monkey Island. 7/10

Avatar: Aner ikke hva det skal være, men ser at du har kledd det i nisselue for anledningen. Minner meg utrolig mye om Cabadath. http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/hs342.snc4/41569_821
10967300_6902_n.jpg
6/10

Signatur: Nå var ikke jeg noen stor fan av A7X, men jeg likte noen av sangene deres, og ja, det er synd når noen dør i ung alder. Men men, shit happens. 7/10
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Siterer DoanDavid:
DoGRoG:
Avatar: Aner ikke hva det skal være, men ser at du har kledd det i nisselue for anledningen. Minner meg utrolig mye om Cabadath. http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/hs342.snc4/41569_821
10967300_6902_n.jpg 6/10


Det er Slender Man, og jeg har brukt Paint til å kle han ut som en nisse. En veldig teit og ukreativ idé, jeg vet...

Har dog byttet til ny avatar nå.
  • 0
DoanDavid:

Navn: DoanDavid... Jeg veit ikke helt hvorfor, men i mine ører, klinger det ikke så bra... 3/10

Avatar: Jeg antar at det skal være en sprite-versjon av deg selv. Originalt, men fargebruken var ikke det beste etter min smak. 5/10

Sign: Treu. 7/10
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Ikki-kun

Navn: Høre veldig Japansk ut, ikke noe galt i det, og det er relativt lett å huske , samt at det er noe man legger merke til! Er det noe du har funnet på selv eller er det en setning/ord på Japansk? 8/10

Avatar: Vet ikke om det er et bilde av deg, eller om det er en form for kjednis, men jeg kan ikke si at det er noe spesielt ved det. Vedig kjedelig egentlig. 3/10

Signatur: Vet bare at Rob Schneider er en skuespiller/komiker, men ikke hvor det sitatet er ifra eller hvorfor det skal være morsomt. Om det er meningen da. Eneste grunnen til at jeg ikke gir den 1/10, er vel fordi det er en mening der som jeg ikke forstår 2/10
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!