Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Vurdering av medlemmer! [lek]


  • Play
  • Play
AcH Clawed


Navn: Alltid likt det, det klinger bra i mine ører. Normaltvis liker eg ikke store bokstaver inni navn, men syntes det passer bra her. 10/10

Avatar: Passer bra i et spill-forum, og elsker selv BC-serien. Fyren ser bad-ass ut med nisselue!

Signatur: Passer bra til forumet, og er veldig spent på DLC'en. Blir kjekt å grille fienden! 8/10

Brukte 'passer bra' hele 3 ganger. Eg må vist få utvidet ordforrådet mitt litt, haha!
  • 0
Har akkurat sett gjennom hele tråden her, fra begynnelse til slutt (lite å gjøre) og ser at jeg i en periode mellom Februar og Mars/April i år, så hadde jeg et genialt sitat fra Battlefield Bad Company som signatur. Men jeg kan for bare skogen ikke huske hva det var. Gawd så irriterende! xD
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Kan ikke noen andre ta?
Just kill him with your awesome
  • 0
Play

Navn: Om ikke spesielt orginalt, så hvertfall veldig passende 7/10

Avatar: Luen er på plass og jaggu var det litt snø med.
Jeg hater snø irl, men på et bilde er det helt strålende. 9/10

Signatur: Så sant, så sant. Likevel prøver jeg stadig å fylle kjelleren med ting jeg ikke trenger, men må ha 8/10
  • 0
Let's go!

Navn: Vel.. Hva kan jeg si? Det er navnet ditt. Liker det. Vi trenger ikke avanserte brukernavn med x-er, z-er eller alskens tall og symboler. Bare et navn. Enkelt, og greit! 8/10

Avatar: Vel, ikke bare kliner du til med en nisselue som er selvtegna, men en hel nissedrakt også? JATAKK! Det står det respekt av! 10/10

Signatur: Hvorfor rater vi signaturer? Det er liten sjanse for at jeg vet hva det betyr, så det vil oftest bare komme fram som meningsløst bullcrap for den som leser. Kun ytterst få vet at MIN sig er de siste ord fra Che Guevarra, og slik er det også med din sig, Tommy. ANER ikke hva det er snakk om her. Therefore, I iz nawt rating it!
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
jonaskram:

Navn: Originalt navn, så jeg liker det. Og av en eller annen grunn plager det meg faktisk ikke at du ikke har stor "J". 8/10

Avatar: Vet at den er tegnet av en vennine av deg, definitivt pluss i boka. Cute tegning og. 7/10

Signatur: Quote fra spill/film? 6/10
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Siterer Decyfer:
Signatur: Quote fra spill/film? 6/10


Leste du innlegget hans i det heletatt?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Leste du innlegget hans i det heletatt?


Haha, gjorde ærlig talt ikke det! Men, det er sett!
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Decyfer

Navn - Stilig, kul sammesetning av bokstaver 9/10

Avatar - En blå Storm Trooper? God bildekvalitet, men personlig har jeg ikke mye til overs for Star Wars, men kul fargebruk. 6/10

Signatur - Det er jo faktisk litt sant! Artig sign. 9/10
Just kill him with your awesome
  • 0
Soraki:

Nisselua er på, snøen er igang, og det er en litt eldre Sora vi ser. pluss fra meg!

9/10

Navnet ditt har stor forbokstav (yaaay), og ruller lett på tunga. Dessuten kler det deg.

9/10

Signatur: Fra KH, sure, men når du egentlig tenker over det... it makes no sense. I alle fall ikke i en virkelig verden. Men vakkert er det i alle fall ^^

8/10
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
jonaskram

Navn: Litt rart navn, men det setter seg i hjernebarken. Minus for liten forbokstav 8/10

Avatar: Den typiske reven, MED nisselue. Likte ikke helt hvordan den var tegnet... 7/10

Signatur: Che Guevarras siste ord? O_o Stilig! 9/10
Just kill him with your awesome
  • 0
Soraki

Navn: Det høre litt japansk ut, og som vanlig, så er det ikke noe galt med det. Det er kort og enkelt, og etter å ha lest i krypinnet ditt så er det inspirert av navnet til katten din(?) Det fungerer fint, og du har til og med stor forbokstav. 8/10

Avatar: På forumet er det litt smått utydelig, men kan se at det er en person som står og stirrer på noe i en vannkant. Ser ikke helt det spesielle ved det, annet enn at det er anime style, noe som igjen passer til navnet ditt. (+ For nisselue og at det passer med navnet) 5/10

Signatur:
Ser i Jonaskrams post at det er fra Kingdom of Hearts. Aldri spilt spillet, men det akkurat det sitatet virker ganske så episk. 7/10
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
AcH Clawed:

Navn: Har alltid likt det. Claw er et kult ord. AcH veit jeg ikke hva er, men det er awesome det også. 9/10

Avatar: MC med nisselue. Artig, men ikke noe spesiellt. Pluss for Clawed i bildet. 5.5/10

Sign: .... Okay? ?/10
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Siterer Ikki-kun:
Sign: .... Okay? ?/10


The Game
(ADVARSEL!)Hvis du leser det, så er du også med!(ADVARSEL!)
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Med på hva da? Er det noe farlig?
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
The Game
(ADVARSEL!)Hvis du leser det, så er du også med!(ADVARSEL!)


Eller man kan bare velge å gi en god gammel faen. Synes hele "The Game" greia er bare utrolig latterlig.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Det er slemt. Og vet man om The Game, er man med. I hvilken grad man bedriver det er vel opp til hver enkelt, men slik er det. Det er uungåelig.

Men nok om det. Har ikke lyst til å vurdere Ikki-Kun siden han vurderte meg (liten regel jeg har med meg selv). Så noen får se å vurdere han før han blir lei seg
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Vil du ikke vurdere meg, AcH? Nå ble jeg lei meg.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Selvsagt vil jeg vurdere deg, men ikke rett etter at du har vurdert meg, slik at den onde demonen som kalles underbevistheten min påvirker karakterene jeg gir (både på godt og ondt) <3
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer DoGRoG:
Citerer DoanDavid:
DoGRoG:
Avatar: Aner ikke hva det skal være, men ser at du har kledd det i nisselue for anledningen. Minner meg utrolig mye om Cabadath. http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/hs342.snc4/41569_821
10967300_6902_n.jpg 6/10


Det er Slender Man, og jeg har brukt Paint til å kle han ut som en nisse. En veldig teit og ukreativ idé, jeg vet...

Har dog byttet til ny avatar nå.


''Dog'' er altfor mye brukt på forumet her..

Bruker det dogrog selv, men. No, wait.. I don't

Ikki-kun

Navn: The ''kun'' is a win, of course. 8/10

Avatar: Enkel og god. Tegnet selv? 7/10

Signatur: South Park <3 8/10

God jul
''eh'' - Link
  • 0
Subject 17:

Navn: Aka Desmond Miles. Me like. 8/10

Avatar: Er ikke noen gedigen fan av Bleach. Pluss for nisselue. 6/10

Signatur: Hadde jeg bare husket hvor det kommer fra....midlertidig score; 5/10
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
dark samus nemesis:

Navn: Kjedelig, med små bokstaver. 4/10

Avatar: Ser aldri på anime egentlig, men pluss for nisselue 6/10

Sign: W00t? xD ?/10
''Our lives are made by the death of others'' - Leonardo da Vinci
  • 0
Requiestcat in pace

Navn: Jeg måtte Google det. 1/10

Avatar: Stygg jenteunge med en styggere lue. 1/10

Signatur: Kanon. 10/10
Decyfered!
  • 0
Faunvik

Navn: Elsker det! 9/10

Bildet:

Signatur: Decyfer er gay. 10/10
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer Requiestcat in pace:
Sign: W00t? xD ?/10


Les/se Scott Pilgrim. Så skjønner du den
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!