Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Onepiece - Yea eller Bulshit


Onepiece er latterlig.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
One piece er for de som er litt slakkere enn de som går med joggebukse og t-shirt!
Jeg spiller ikke, jeg gamer!
  • 0
Noen i klassa har hatt dette siden mai eller noe sånt i fjor. Betalte 2000 f kroner for den skitten som ser ut som en joggebukse og en hettegenser for 100kr per stykk sydd sammen og skrivd på...
-Jørn Hammerø-
  • 0
One Piece er jævlig behagelig å ha på seg. Men man ser ut som en pose. Og det er bare flaut å se folk gå rundt i det offentlig.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Ikke at jeg noen gang ville brukt det sjøl, men skjønner at folk kan bruke det hjemme fordi det er behaglig.. Bruke det som et klesplagg der mer enn nærmeste familie og venner ser deg? no way in hell..
Vasa, du blir hva du spiser. Tynn å sprø :P
  • 0
Selv synes jeg at de er utrolig digge. Jeg har en selv, en billig variant riktignok, og går gjerne med den på skolen eller hos venner. Ute på byen blir det, sant nok, litt ille. Jeg ville ikke gått med den på shopping, liksom. Det blir som å gå i pysj - på skolen er det helt ok, og til matbutikken om morgenen også, men ikke på lørdager i byen eller ellers.

Uansett synes jeg ikke at de er så utrolig stygge. C: Det ser bare ut som at man driter ganske mye i hva man har på seg - og det er kanskje ikke det man vil utstråle på byen.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end. ♥
  • 0
Den er schmuud. Men - å gå med den andre steder enn hjemme ser bare dust ut.
Det er bedre å tisse på bæsjen enn å bæsje på tissen
  • 0
Det er digg å gå i hjemme, MEN bare hjemme, med mindre man vil gå rundt i offentligheten å se ut som en teletubbie (som nevnt tidligere)
  • 0
fra mobilen

Fattet ikke at folk faktisk går med slike i offentligheten Men å gå med den hjemme er sikkert chill som fan ;)
  • 0
bullshit


Siterer Keycatty:
Selv synes jeg at de er utrolig digge. Jeg har en selv, en billig variant riktignok, og går gjerne med den på skolen eller hos venner.



swag
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!