Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Onepiece - Yea eller Bulshit


Dere vet sikert hva en "Onepiece" er... det er en genser og en bukse spleiset i en drakt. Jaaa... Det begynner vel å komme flere og flere folk på skolen din med en slik på... og det er noe av det støgeste jeg har set! Vis det der blir nå dages mote eller hva faen så er vi ikke langt unna verdens ende!

Første gang jeg så en slik " Onepiece" var da jeg var på besøk hos en venn, han viste meg denne drakten han vissnok hade fåt til jul..og det første jeg tenkte var at "hvem i helvete kan gå i noe slikt, til og med ikke jeg kan synnke så lavt" jeg sa jo det ikke høyt, ville jo ikke såre gutten... men, han tok den på seg og kom på skolen... viste seg litt rund... alle fikk set han i den... det var greit nok det...men DA skulle det bare vært over, vi har sett Onepiecen i aksjon...og da er det liksom nok, da har onepiecen hat sitt. men nei... nå i dag det er alltid en eller to som sprader rundt i en. akurat no så er det ikke så gale, men jeg håper ikke at plutselig så sprader 50% av skolen rundt i en... da..da.da hvet jeg faen med ikke hva jeg gjør.

Så synnes du onepiece drakten er feeeeetttt!!!! eller det andre
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Mener du en Kjeledress eller noe?
  • 0
Bullshit. Fra ende til annen.
Spesielt de som bruker den til vanlig, det vil si på skolen og på «byen». Tror dette plaget kommer til å forsvinne og bli glemt rett etter Mai.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Bullshit. Fra ende til annen.
Spesielt de som bruker den til vanlig, det vil si på skolen og på «byen». Tror dette plaget kommer til å forsvinne og bli glemt rett etter Mai.


Sååå.. Er det en kjeledress?
  • 0
Nesten. Konseptet er det samme
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Nesten. Konseptet er det samme


aha.. Hva skiller det ut fra en kjeledress?
  • 0
Synes det ser rart ut. De ser jo ut som teletubbies.
  • 0
True Joe, men en eller annet smartass stjal navnet fra manga/animeen og regnet vel sansyneligvis for og ikke bli merka her i norge. Den idiotiske navntyven-.- .

Men klesmerket eller hva fillern det er, er stygt og jeg hater det.
Kjærlighet er en flagermus som blir vasket med en tannbørste<3
  • 0
Siterer mobil123:
True Joe, men en eller annet smartass stjal navnet fra manga/animeen og regnet vel sansyneligvis for og ikke bli merka her i norge. Den idiotiske navntyven-.- .

Men klesmerket eller hva fillern det er, er stygt og jeg hater det.


er jo egentlig ikke noe galt med navnet, Siden det dreier seg om klær som er i Onepiece.

Men on topic.. Har ikke sett noen som har brukt en sån en. Så jeg skal ikke dømme før jeg har sett noen i en "Onepiece"
  • 0
Har aldri sett en person som går i Onepiece, så jeg har ingen mening om det.

Men kjeledress er digg.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Siterer Joeminator:
Er dere idioter allesammen? Dette er one piece! http://no.wikipedia.org/wiki/One_Piece


Jeg tenkte å skrive at det ikke var tegneserien...men glømte det

Lagt til 2010-01-20 21:21:
Siterer Skillmarsen:
Onepiece


http://www.onepiece.no/

Se hvor glad de er i det onepiecen
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Selv liker jeg ikke onepiece. Mange på skolen som har det, og jeg syns rett og slett det ikke ser bra ut. Det er dessuten altfor dyrt, 1000 kr eller whatever for teletubbies-cosplay? -_-
Take off every zig, for great justice
  • 0
Forferdelig, smakløst møkk. Det at folk går med et slikt plagg, dønn seriøse, fatter jeg ikke.

1. Du ser ut som en treåring, mangler bare litt snørrsprut og matflekker utover brystet..

2. Selv om du i utgangspunktet har en bra kropp, ser du ut som en feit, ølgulpende kanin gravid sent i niende måned.

3. Onepiece er ikke tøft. Selv om kompisen til dama til eksen til vokalisten i Jonas brothers sier det.


Jeg blir flau, direkte flau, når noen dukker opp på skolen i en slik gay- versjon av striesekken. Jeg spår opptil flere frodige skolemassakrer på grunn av dem.
IKKE gå i dette nymotens kkk- kostymet! Har du ikke penger til ordentlige klær, så gå naken. Spar oss!

Lagt til 2010-01-20 21:44:
Nei, jeg liker ikke Onepiece.
Knurr...
  • 0
Er forferdelig stygt, kan ikke fordra det. Det er greit å bruke det som en kosedress hjemme, men å betale 1700 kroner eller hvor mye det enn er for den - det er drøyt. Styggeste plagget nå til dags.
En Fuego!
  • 0
HAHA har sett noen feite jenter som ikke har skjønt det helt, de går rundt med det offentlig. er flau på deres vegne
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Siterer bendik920:
HAHA har sett noen feite jenter som ikke har skjønt det helt, de går rundt med det offentlig. er flau på deres vegne


Kan ikke være sikker på om de er feit eller ikke med den drakten.. spooky

Lagt til 2010-01-20 22:35:
btw.. Nice sigg... The departed er den beste filmen ever!!
  • 0
Her snakker man sauer, hadde gått nude om jeg hadde likt det. Jeg synes one piece er behagelig og hvis noen ikke liker den. HVA SÅ? så hvis alle andre liker kjole, skal du også gå i det selv om du ikke liker det?

lurer på hva folk tenker med her inne egentlig?
man er virkelig tåpelig hvis man ser ned på folk som går i de klærne de liker.
Jeg spiller ikke, jeg gamer!
  • 0
Siterer Snyltaren 1337:
Her snakker man sauer, hadde gått nude om jeg hadde likt det. Jeg synes one piece er behagelig og hvis noen ikke liker den. HVA SÅ? så hvis alle andre liker kjole, skal du også gå i det selv om du ikke liker det?

lurer på hva folk tenker med her inne egentlig?
man er virkelig tåpelig hvis man ser ned på folk som går i de klærne de liker.


Vi har vel aldri sakt at Onepiece ikke er behagelig å gå med. Eller... JEG har aldri sakt det. Vi sier bare at folk som går i det ser ut som noen idioter.. du kan ikke komme her å si at DU snyltaren ikke har gjort narr av noen som ser ut som en Idiot?

Hva folk har på seg når de sitter for seg selv gir jeg meg faen i.. Men ikke gå ut på byen med en sån.. Det ser bare idiotisk ut.

HVA TENKER DU MED?!?!?
  • 0
Siterer simidude:
http://www.onepiece.no/


Hva i... er det faktisk folk som går i det? Herregud, er ikke en gang overasket lenger-.-
"9x-7i>3(3x-7u)" finn i
  • 0
At folk bruker det offtentlig har jeg ikke sansen for, men jeg må innrømme at det ser behagelig ut å bruke dem hjemme.
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
Siterer Skillmarsen:
Citerer Snyltaren 1337:Her snakker man sauer, hadde gått nude om jeg hadde likt det. Jeg synes one piece er behagelig og hvis noen ikke liker den. HVA SÅ? så hvis alle andre liker kjole, skal du også gå i det selv om du ikke liker det?

lurer på hva folk tenker med her inne egentlig?
man er virkelig tåpelig hvis man ser ned på folk som går i de klærne de liker.

Vi har vel aldri sakt at Onepiece ikke er behagelig å gå med. Eller... JEG har aldri sakt det. Vi sier bare at folk som går i det ser ut som noen idioter.. du kan ikke komme her å si at DU snyltaren ikke har gjort narr av noen som ser ut som en Idiot?

Hva folk har på seg når de sitter for seg selv gir jeg meg faen i.. Men ikke gå ut på byen med en sån.. Det ser bare idiotisk ut.

HVA TENKER DU MED?!?!?

Mente faktisk, at dere ikke liker plagget pågrunn av utseende, burde gjort meg tydeligere.
Bare les hva TS sier her: "til og med ikke jeg kan synnke så lavt"
kan han ikke synke så lavt at han kan gå i klær han som han liker men som alle andre ikke går i?

BTW så er jeg Mat Snylter og ikke noe annet
Jeg spiller ikke, jeg gamer!
  • 0
Jeg synes de ser latterlige ut Ser ut som det man kler en baby i
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Siterer Snyltaren 1337:
Citerer Skillmarsen:Citerer Snyltaren 1337:Her snakker man sauer, hadde gått nude om jeg hadde likt det. Jeg synes one piece er behagelig og hvis noen ikke liker den. HVA SÅ? så hvis alle andre liker kjole, skal du også gå i det selv om du ikke liker det?

lurer på hva folk tenker med her inne egentlig?
man er virkelig tåpelig hvis man ser ned på folk som går i de klærne de liker.

Vi har vel aldri sakt at Onepiece ikke er behagelig å gå med. Eller... JEG har aldri sakt det. Vi sier bare at folk som går i det ser ut som noen idioter.. du kan ikke komme her å si at DU snyltaren ikke har gjort narr av noen som ser ut som en Idiot?

Hva folk har på seg når de sitter for seg selv gir jeg meg faen i.. Men ikke gå ut på byen med en sån.. Det ser bare idiotisk ut.

HVA TENKER DU MED?!?!?
Mente faktisk ikke liker plagget pågrunn av utseende, burde gjort meg tydeligere.
Bare les hva TS sier her: "til og med ikke jeg kan synnke så lavt"
kan han ikke synke så lavt at han kan gå i klær han som han liker men som alle andre ikke går i?

BTW så er jeg Mat Snylter og ikke noe annet


Your comment makes no sense to me.
  • 0
Vel, det er jo noen få som går med det her på skolen. Nå går jeg riktignok på en FHS midt utpå landet. Så de bruker den jo bare her på skolen, og her kjenner alle hverandre.

Men når jeg var i Lillestrøm på utdanningsmesse i går, så jeg tre fire stykker som gikk i en flokk, OH MAH GOD....det verste er egentlig at de gikk rundt å pratet som vanlige mennesker. For vanlige mennesker kler seg ikke som berusede teletubies.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!