Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Gamereactor Weekly - 29. januar


Siterer the Zelda guy:
Hvilken bok liker dere best?


Jeg liker Hubert Selby Juniors Requiem for a Dream og Nick Hornbys High Fidelity like godt. Jon Cato liker House of Leaves Med Mark Z. Danyelevski og Magnus liker The Dirt.
  • 0
hvilket spill ser dere i redaksjonen mest frem til?
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
Da er jeg her en liten stund Måtte ta noen telefoner som hører med til jobben
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Siterer Truls-Petter:
Hva mener/syns dere om at Europa skal få en "tynnere" versjon av Final Fantasy XIII?


Den blir ikke veldig mye tynnere, etter det vi har hørt. Men vi skulle jo gjerne hatt en tilnærmet identisk versjon til den de har i Japan.
/Jon Cato Lorentzen, sjefredaktør
  • 0
Siterer the Zelda guy:
Skal dere ha et førsteinntrykk av Prince of Persia the forgotten sands og Super Mario Galaxy 2?


Vi regner med en beta-test på begge to, ja. Bare å glede seg!
  • 0
Siterer masterno:
hvilket spill ser dere i redaksjonen mest frem til?


Jeg for min del gleder meg stort til Battlefield: Bad Company 2 og er akkurat nå med i en betatest og er hekta. Selvsagt skal jeg også spesialisere meg som sniper

...men i år kommer det enormt med store spilltitler så man fort kan miste litt fokus
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Siterer the Zelda guy:
Hvorfor er det ikke PFD fil på nummer 73?


Fordi han som legger ut PDF-ene i Danmark ikke har gjort jobben sin.

Lagt til 2010-01-29 14:20:
Siterer the Zelda guy:
Blir dere lei av mine spørsmål eller kan jeg bare pøse på?


Pøs på.
/Jon Cato Lorentzen, sjefredaktør
  • 0
hei tror dere at just casue 2 er det online mluligeter og at det nye zelda spille vil trollig bli like bra som twiliitgh, og at tror dere at super smahs bros brawl skaperne har tenkt til og lage en etter følger, og at tro dere at infinety ward vill lage modern warfare 3. takk for forhånd og god helg;)
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
Siterer Periso:
Hva synes dere om saltede poteter i skiver, stekt i panna?


Nam! Potet er digg i alle former.
/Jon Cato Lorentzen, sjefredaktør
  • 0
Hvilket blad er dere mest stolt av?
  • 0
vist det er et spill/spillserie dere skulle hatt en fortsettelse på, hvilket spill/spillserie ville det vært?
PSN= Bananz = Stem på meg!! vil ha 4 stjerner :O
  • 0
Siterer mobil123:
Jeg skal kjøpe tre spill etterpå, syns dere jeg er litt kul da?


Kul og kul. Hvis du kjøper to og gir pengene for det tredje til Haiti-ofrene synes vi du er dødskul!
/Jon Cato Lorentzen, sjefredaktør
  • 0
Er det noen av dere som spiller noe på psp for tiden (isåfall, hvilke spill) eller har den blitt lagt på hyllen?
...But our princess is in another castle!
  • 0
Siterer the Zelda guy:
Hva synes dere er det beste mobil merket?


Her i redaksjonen går det i iPhone på alle sammen.
/Jon Cato Lorentzen, sjefredaktør
  • 0
Siterer P-Dude:
Mine spørsmål:
1. Er det noen i redaksjonen som kunne tenke seg å adde meg på PSN?
2. Hvem tror dere kommer til å anmelde det nye Zelda på Wii?
3. Noen av dere i redaksjonen som liker Angry Video Game Nerd?
4. Er Jon Cato streng?
5. Kommer den Norske GR redaksjonen til å komme med noe til GRTV?


1. Vi i redaksjonen har bare folk vi kjenner personlig. Da vi godtok alle så ble det som en fest der du ikke kjenner noen, og det ble litt umulig.
2. Mest sannsynlig Magnus.
3. Jeg har aldri sett noe på det. Jon Cato har sett litt, og det er morsomt nok.
4. Hva tror du? Han er jo nordlenning.
5. Foreløpig har vi ikke ressurser til å lage programmer på norsk, bortsett fra når det er spesielle arrangementer i Norge (som feks Gullstikka, Tekken 1, osv).
  • 0
Siterer mobil123:
Har dere noen gang vurdert og lage en FAQ side der de mest stillte spørsmålene dukker opp, så folk kan sjekke der før man sender leserbrev? Dere må da bli utrolig lei av og svare på de samme spørsmålene 1000 ganger i uka?


Mange ganger. Men de samme spørsmålene kommer bare til å dukke opp uansett. Eneste nye blir at vi kan linke til FAQ-en i svaret.
/Jon Cato Lorentzen, sjefredaktør
  • 0
Siterer Jon Cato:
Citerer mobil123:Jeg skal kjøpe tre spill etterpå, syns dere jeg er litt kul da?



Kul og kul. Hvis du kjøper to og gir pengene for det tredje til Haiti-ofrene synes vi du er dødskul!


Jeg hadde kjøpt 4 spill i dag hvis det ikke hadde vært for at jeg ga 500 kr til innsamlingen på skolen i dag. Betyr det at jeg er dødskul nå eller...? Jeg hjalp Haiti offene ved og spille Halo 3 da det gikk ann å!
Kjærlighet er en flagermus som blir vasket med en tannbørste<3
  • 0
Siterer the Zelda guy:
Hvilket blad er dere mest stolt av?


Man er alltid mest stolt av det nyeste man har laget. Og når man ser tilbake på gamle blader man har laget blir man bare flau.

Lagt til 2010-01-29 14:25:
Siterer Truls-Petter:
vist det er et spill/spillserie dere skulle hatt en fortsettelse på, hvilket spill/spillserie ville det vært?


Hm, vanskelig spørsmål. Generelt synes jeg gamle spillserier skal få dø og bli historiske, morsommere å få helt nye spillserier.
/Jon Cato Lorentzen, sjefredaktør
  • 0
Liker dere Top Gear? Det gjør jeg
  • 0
Siterer Hitomaro:
Er det noen av dere som spiller noe på psp for tiden (isåfall, hvilke spill) eller har den blitt lagt på hyllen?


For min egen del blir det lite PSP. Men Line er aktiv på PSP, spiller God of War, Silent Hill og Patapon for tiden.
/Jon Cato Lorentzen, sjefredaktør
  • 0
Siterer alebre:
hei tror dere at just casue 2 er det online mluligeter og at det nye zelda spille vil trollig bli like bra som twiliitgh, og at tror dere at super smahs bros brawl skaperne har tenkt til og lage en etter følger, og at tro dere at infinety ward vill lage modern warfare 3. takk for forhånd og god helg;)


1. Just Cause 2 har onlinespilling!
2. Det nye Zelda-spillet ser meget spennende ut og vi gleder oss selvsagt til det.
3. Det skulle være merkelig om ikke det kom oppfølger til Super Smash Bros Brawl
4. Det er en annen utvikler som tar seg av MW3, mens Infinity Ward lager en MMO i Call of Duty-universet
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Siterer mobil123:
Citerer Jon Cato:Citerer mobil123:Jeg skal kjøpe tre spill etterpå, syns dere jeg er litt kul da?



Kul og kul. Hvis du kjøper to og gir pengene for det tredje til Haiti-ofrene synes vi du er dødskul!

Jeg hadde kjøpt 4 spill i dag hvis det ikke hadde vært for at jeg ga 500 kr til innsamlingen på skolen i dag. Betyr det at jeg er dødskul nå eller...? Jeg hjalp Haiti offene ved og spille Halo 3 da det gikk ann å!


YOU DA MAN! Vi stempler deg herved überkul!
/Jon Cato Lorentzen, sjefredaktør
  • 0
Siterer Truls-Petter:
vist det er et spill/spillserie dere skulle hatt en fortsettelse på, hvilket spill/spillserie ville det vært?


Enkelt - hva ellers enn Battlefield
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Kommer dere til å anmelde Naruto ultimate ninja storm 2?
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Siterer the Zelda guy:
Liker dere Top Gear? Det gjør jeg


Jeg ser ikke forskjell på en Volvo og en Opel, har null interesse for biler og motor. Så jeg ser dessverre aldri på Top Gear. Men jeg liker å kjøre fort i racingspill.
/Jon Cato Lorentzen, sjefredaktør
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
God helg!