Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Fotball-VM 2010 Sør-Afrika


Jeg har VISST helt siden dag en, at Nederland/Holland vinner hele driten. Synes Wesley Sneijder og Arjen Robben er verdens beste par. De har så kontroll på ballen når de arbeider sammen

Hahaha, er det bare jeg som synes at den setningen over, avsluttet litt kinky
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Det er jo mulig for Nederland, og det er jo flott hvis de vinner hele greia, men jeg frykter at et sør-amerikansk lag går av med seieren i år

Nederland har ikke vunnet et fotball vm enda, så jeg støtter dem fullt ut mot Brasil og Dunga
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
Yay! Nederland må vinne! *Doping*
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Fy faen, for en kamp!! Nederland har netopp slått ut Brasil, og det er en fryd å se! Yes, the revenge of the European teams har netopp begynnt!

Lagt til 2010-07-02 18:42:
A to the H, du nærmer deg skremmende en seier!! 2 kamper står mellom Nederland og VM pokalen nå!
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
Stort av Nederland! : D
Heihei
  • 0
Argentina-Tyskland... den blir stor

Dritbra forresten at Nederland vant
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Jeg sier bare som jeg sa!! Jeg vet de vinner hele driten! Nederland er et genialt fotball landslag.

De møter forresten enten Uruguay eller Ghana neste kamp, så den vinner de nesten helt sikkert!

Spania - Nederland i finalen! Så vinner Nederland!
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Ghana-Spania i finalen.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer Taxta:
Ghana-Spania i finalen.


Hell no! Det kan du glemme!
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Håper at Ghana vinner mot Uruguay nå. Vil ha med et afrikansk lag videre i mesterksapet!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Nederland-Argentina i finalen. Basta
  • 0
Siterer HopeN:
Nederland-Argentina i finalen. Basta


Tror David Villa og Xavi slår Higuain og Messi! Så Spania - Nederland!
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Nederland viinner VM
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Siterer Eplemos:
Nederland viinner VM


Det sa jeg da VM startet, og jeg visste at de ville vinne mot Brasil!
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Uansett hvor mye jeg håpet på Ghana så kan de takke seg selv når de tar så beint fram elendige straffespark.
Naturkreftene fikk kreftene av meg
  • 0
Nådde maks-puls bare ved å ligge i sofaen. Utrolig av Gyan å bomme på den første straffen. Burde aldri skjedd!
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Fy fa** Ghana er helt ELENDIGE på straffer!
  • 0
Siterer HopeN:
Nådde maks-puls bare ved å ligge i sofaen.


Samme her, fysøren så spennende. Men dumt at Ghana var så dårlig på straffe.
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Hadde virkelig likt å se at Ghana vant. Man kan nå si at Afrika er ute i sitt eget VM!
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Tror alle at Argentina kommer til å slå Tyskland i morra eller? Tyskland har jo alltid vært farlige i fotball VM, så tror det skal bli hardt for Argentina å vinne. Nå kan jo begge lagene ha en dårlig da, men jeg håper virkelig ikke på noen flere gigantiske dommerfeil, som er så katastrofale at det sikrer seieren til ett av lagene!

Jeg håper å se Nederland mot Tyskland eller Spania i finalen : D

Lagt til 2010-07-03 01:18:
Altså en ren europeisk finale!
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
Fyfaen for et drittsekk Suarez er! Redd med hånda, men stakkars Gyan da, huff. Hadde virkelig likt å se Ghana videre.
Heihei
  • 0
Siterer Paulie:
Fyfaen for et drittsekk Suarez er! Redd med hånda, men stakkars Gyan da, huff. Hadde virkelig likt å se Ghana videre.


Drittsekk... tja, i Uruguay er han nok fotballhelt .

Synd det greiene med Ghana, det hadde vore kult viss dei hadde vunne . No er det vel berre tidlegare vinnar-lag igjen omtrent.
(ja, det er vel berre 7 land som har vunne VM i heile historien)
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Syns også det var utrolig synd at Ghana røk......
Syns de fortjente å gå videre mer enn Uruguay. Å det med handsen ble bare latterlig.
Dagen i dag, er morgendagen du drømte om i går.
  • 0
Noen som hørte Halo-sangen i TV2s VM-studio?
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Javell, da blir det Nederland-Spania i finalen. Dumme Argentina....
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!