Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hva slags jenter liker du best?


Trådens navn sier alt!
hva slags jenter gir deg den litt vridende følelsen rett over magesekken ved første blikk?

jenter kan også poste her, men da må de være lesbiske!
*tull,til informasjon for de med mindre sosiale antenner*

men valgte å si jenter i trådnavnet siden 95% av folkene her er gutter i aldreren 14-16.

personlig er jeg svak for jenter med mørkt hår og solbrun hud < hawtness!
helst brune øyne!
en nice bakdel er heller ikke å forakte

peronligheten må være:
snill!
samme humor som meg
ikke så bitchy
pervers =P

som sagt, jenter poster hva de liker ved gutter. prøv å ikke spamme hele greiene her med beskrivelser av meg.
Roses are red, violets are blue, I'll fuck you with a rake
  • 0
Mörkblont lockigt hår är det absolut sötaste som finns på en flicka... =) Bruna eller blåa ögon.
  • 0
Brunt hår er sinnsykt stor faktor! Elsker brunetter
Fin rumpe hadde heller ikke vært så dumt
MÅ ha pent smil.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Liker jenter med blåe øyne, og fin kropp. Helst så må jeg like personligheten hennes, og håper hun da er rolig og forstår meg. Utseendet betyr noe, men det er ikke alt.
  • 0
Jeg liker best brunetter. Jeg syns øynene teller mye. Hvordan blikket dems er, noe som man legger først merke til. I klesstilen kan de godt skille seg litt ut og ikke bare gå med alt som andre går med.
Det er jo ikke bare utseende som teller så de bør ha noe i hodet. Som f.eks. en hjerne, og kanskje også litt humor!
Nå skal ikke jeg være så kresen og tror at jeg er så mye bedre enn alle andre, for det er jeg ikke...
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
Det å like spill er jo stort pluss.
For alle her vel?
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
ja, så lenge det ikke er The Sims, Singstar eller Buzz...Da blir det ikke noe stort +
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
Hør hør!
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
bærumschics;D mer konkret: de burde ha blondt hår, pen kropp, ikke for tynne, det er ufint. ha en sayko humor, mye som min. ikke henge seg opp i at jeg spiller. La mg vere sammen med andre jenter(hatt problem med det før)
..... og litt kinky
  • 0
Siterer Love-PlayStation:
Det å like spill er jo stort pluss.
For alle her vel?


LP. Sikta du til en spesiell jente/"dame" her på forumet?
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
Værste jeg vet er jenter som alltid skal ha bekreftelser på at jeg liker dem, og er alfor usikker og prippen for å flørte, og som ikke lar meg flørte med andre D:
Roses are red, violets are blue, I'll fuck you with a rake
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Men stort sett liker jeg alle slags jenter.

Så lenge de er snille
  • 0
Utseendet er viktig (må jo være ærlig), men driter i om hun er brunette eller blond, må ha fin kropp, altså ikke en skinny anorktisk bimbo, men heller ikke for lang i begge retninger, (hvis du skjønner hva jeg mener ) Oppføreselen er like viktig, en dumm naiv bimbo blottet for humor med Paris Hilton som idol, som tror at hun er så jævla bra fordi huner pen, er det verste jeg kan tenke meg. En med en sans for humor, trenger ikke like ironi, men i det minste skjønne den. Som nevnt liker hun spilling, er det et STORT pluss.
Free to those that can afford it, very expensive to those that can't.
  • 0
Jeg er svak for brunetter....

Særlig for en jente som går i klassen min som heter Tonje.....
Hun er sååååååååååååå nice altså.....

Pekey,vi har samme smak,bakdelen er ikke noe jeg ikke legger merke til....

Blå øyne,som meg,og sans for humor....
"What is democrasy?That have something to do with young men killing each other."
  • 0
Brunnette helst, men sier ikke nei takk til noen med blondt hår heller.. Må ha god humor og ikke være stokk dum i pappen. Fine øyne er et stort pluss også personligheten er viktig, kommer ingen vei uten. Så lenge hun er snill, god humor, repekterer meg og mine interesser, personlighet så er ikke utseende det aller viktigste (men hey, hun kan ikke være for ille, dere vet hva jeg mener).

Akkurat nå liker jeg ei som inneholder alle disse kvalitetene (blondt hår, men shiiiit smart !)..
Veni vidi vici
  • 0
Snyr meg etter så mangt, men utseende er ikke viktigest på en kjæreste da . Men eg pleide å kikke på alle jenter en del . Blitt litt mindre nå som eg har dame . Utråligen er halve utseendet foresten. Grettent sammensunket kvinnefolk som ikke kan smile er ikke noe bra
"Eye for an Eye makes the whole world blind"
  • 0
  • Fili
  • Fili
Blond eller brunette er egentlig samma faen.
Øynene er viktige og at hu har en fin kropp er og et pluss, nice rumpe og ikke en sackosekk som henger og disser. Fint smil er også et pluss
Hun må og ha en bra personlighet og bra humor, og at hun er ganske inteligent
No beast so fierce but knows some touch of pity. But I know none, and therefore I am no beast.
  • 0
  • Inss
  • Inss
Jeg synes dere setter høye krav!
Find out how zero is more..
  • 0
  • ES
  • ES
Siterer Sleepy:
Snyr meg etter så mangt, men utseende er ikke viktigest på en kjæreste da . Men eg pleide å kikke på alle jenter en del . Blitt litt mindre nå som eg har dame . Utråligen er halve utseendet foresten. Grettent sammensunket kvinnefolk som ikke kan smile er ikke noe bra


Hvordan ser dama de ut da?
"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0
Siterer Levaiathan:
Citerar Love-PlayStation:
Det å like spill er jo stort pluss.
For alle her vel?


LP. Sikta du til en spesiell jente/"dame" her på forumet?
Hæ? forstår ikke en dritT. Lill mener du?

Jaja, kommer aldri til å få dame. Blyg som bare H.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
er det bare meg eller er lill gr baben. no ofense
  • 0
Fint å se at det er så mange som liker brunetter her kanskje min spamming av Adriana Lima på det gamle forumet gjorde litt nytte, hehe.

Jeg blir lettere glad i jenter som er brunetter, forelsker meg også lettere i de tror jeg, og blir tiltrukket av dem...det er noe gen-greier altså. Bestekameraten min, han har mange blonde venninner...der er vi motsatt, heldigvis, hadde blitt litt ensformig

Jeg liker jenter som er glade og smiler mye, og tror at glade jenter oftere får kjæreste enn jenter som ikke er det (men man er jo delvis født sånn/miljø osv). Var f.eks en glad brunette på den forige skolen jeg gikk på, bodde i rommet ved siden av (folkehøyskole skjønneru), og hu var bare helt herlig. Minner meg litt om Idol-Tone på en måte, ikke utseendemessig, men at de smiler omtrent hele tia.

Jeg syns det er tiltrekkende med en fin rumpe, det skal jeg ikke nekte for. Men det første man (jeg) merker hos jenter er nok øynene. Er de skikkelig fine, så blir man litt fortapt...

Apropos digg brunette med fine øyne...

http://img213.imageshack.us/img213/1382/v252901on8.jpg

og nå kom jeg på at jeg også er svak for de med solbrun farge på kroppen.
I can spel
  • 0
Siterer ES:
Citerar Sleepy:
Snyr meg etter så mangt, men utseende er ikke viktigest på en kjæreste da . Men eg pleide å kikke på alle jenter en del . Blitt litt mindre nå som eg har dame . Utråligen er halve utseendet foresten. Grettent sammensunket kvinnefolk som ikke kan smile er ikke noe bra


Hvordan ser dama de ut da?


Legg meg til på msn så kan du se bilde av meg og henne . Vil ikke legge det ut.
"Eye for an Eye makes the whole world blind"
  • 0
Brunetter eller blondiner spiller ikke så altfor stor rolle, så lenge de ikke er fullstendig "blonde" i skallen. Da holder jeg meg unna gitt.
Ellers bør hun ha god (gjerne litt sjuk humor), og hvis hun er litt interessert i data er det bare et pluss.
core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
liker brunetter jeg med "vennlige" øyne som har sans for humor og forstår meg og litt solbrun kropp.

Siterer Inss:
Jeg synes dere setter høye krav!


det er jo drømme dama vi snakker om da
Buuuuuuurn!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!