Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Ønskeliste / Julen 2010


Dette er en tråd hvor du kan liste opp alt du ønsker deg til jul, uansett om det er spill eller jihad! Ingen grenser, altså!

God Jul, og måtte ønskene dine gå i oppfyllelse!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jeg ønsker meg hovedsakelig penger. Fordi jeg har så mange ønsker. Skikkelig egoistisk ønske kanskje. Men jeg har for det første dårlig råd, og for det andre så har jeg dårlig fantasi.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Hvem vil gidde å sprenge seg i juletider? Vent det gjør de jo hele tiden... i den tro at de får 72 jomfruer som julegaver
  • 0
Ønsker meg:

Spill:
-Donkey Kong Country Returns
-Epic Mickey
-Super Mario All-stars
-Phoenix Wright-spill
-Okami

Manga/anime:
-Lucky Star 6
-Higurashi 7
-Axis Powers Hetalia DVD
-Hetalia 2(om de har fått den inn, eller om den i det hele tatt er blitt lagd før jul)

Annet:
-Diverse t-skjorter fra nettet(Dette, pluss den under, er de eneste klærne jeg ønsker meg.)
-1up-lue
-Diverse ting relatert til spill/animeserier jeg liker
-Penger. Om jeg ikke får noe av det over, vil jeg heller ha penger.
Take off every zig, for great justice
  • 0
Vår familie slutter å gi gaver etter fylt 20, så jeg ønsker meg ingenting som vanlig. Men så har jeg jo kjøpt masse til meg selv i år, så jeg klager ikke.
  • 0
Ønsker meg som regel bare penger, men det er også noen filmer jeg kunne tenkt meg å ha, ellers så er det alltids kjekt å få klær.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Kommer i alle fall til å ønske meg diverse aktivitetsklede (turtøy, treningsshorts ozv), og noen spill. Assassin's Creed: Brotherhood, God of War III og kanskje et par andre. Får se. Ellers har jeg det meste jeg trenger for å overleve 2011. Gleder meg også til å tilbringe tid med familie og venner og nyte det julen har å by på!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Ønsker meg som oftest svært lite, eneste jeg har på listen i år er Scott Pilgrim VS The World, på Blu-Ray. Ellers er det meste velkomment egentlig, tross alt så det jo tanken som teller.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Jeg ønsker meg en sykkelhjelm slik jeg kan sykkle midt i trafikken og kræsje i fronten av en bil for å se om jeg overlever.
  • 0
Siterer Zyrocz:
Jeg ønsker meg en sykkelhjelm slik jeg kan sykkle midt i trafikken og kræsje i fronten av en bil for å se om jeg overlever.
People Are Idiots...


I lol´d

På min liste står det vel hovedsakelig penger, en gitar med forsterker + denne flotte duppeditten.

En burka ville også vært fint. Hvorfor? Hvem har vel ikke lyst på en burka? Duh!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Cash.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Penger :3 eller en PC til drøye 16 tusen.
Fem-stjerners medlem
  • 0
Siterer Zyrocz:
Jeg ønsker meg en sykkelhjelm slik jeg kan sykkle midt i trafikken og kræsje i fronten av en bil for å se om jeg overlever.


+1
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Er ikke helt sikker på hva jeg skal ønske meg, men har noen ting som jeg kunne tenke meg.

-En eller to wii remoter med nunchuck.
-Tales of vesperia original soundtrack.
-Chrono trigger original soundtrack.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Call of Duty: Black Ops (Hardened Edition)
Fallout: New Vegas
Dead Rising 2
Donkey Kong Country Returns


Gleder meg også til juletida fra 1.desember og utover, elsker den. Skal se på Love Actually to ganger tenker jeg, Home Alone og selvfølgelig National Lampoon's Christmas Vacation på lille julaften, samt nyte mammas julebakerier og tid med familien.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Gleder meg også til juletida fra 1.desember og utover, elsker den. Skal se på Love Actually to ganger tenker jeg, Home Alone og selvfølgelig National Lampoon's Christmas Vacation på lille julaften, samt nyte mammas julebakerier og tid med familien.


Klisjeer! Wooohoo!
Decyfered!
  • 0
men jeg er jo seriøs
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Okai, jeg ønsker med for det meste spill, men også penger, klær og gavekort.

De spillene jeg ønsker meg er:
Assassins Creed: Brotherhood
Goldeneye Wii + Motion Plus
Need for Speed: Hot Pursuit
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Gul hjelm, yatzy og lego.
  • 0
- Fred i verden
- Snille barn
- Sokker
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
Siterer DoGRoG:
Gul hjelm, yatzy og lego.


Taper
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer Faunvik:
Citerer Predator:
Klisjeer! Wooohoo!


Hva i all verden hadde vel jula vært uten klisjeer?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!