Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Julebrus!


Det finnes bare en ekte julebrus! DENNE!

Kjør debatt:
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Lillehammer/Hamar julebrus har visstnok kommet godt ut i tester. Jeg synes den hadde litt for diffus smak. Forøvrig drikker undertegnede Coca Cola Julebrus i skrivende stund, som er den beste julebrusen til under 10 spenn for 1,5 liter.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Berntsens! Champagne versjonen. Det er den beste!
  • 0
Jeg drikker bare julebrus fra Lillehammer. Jeg klarer ikke helt å definere smaken, men det er most deff den beste. Jeg skjønner ikke hvordan folk klarer å drikke det skvipet du kaller "ekte".

http://img528.imageshack.us/img528/9088/julebrus.jpg

=alle de jeg og folka jeg bor med (mest meg dog) drakk før desember.
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
Siterer peterernoob:
=alle de jeg og folka jeg bor med (mest meg dog) drakk før desember.

FUUU! Man skal ikke drikke julebrus før etter første desember. Trodde det var allmennkunnskap jeg

Siterer The Heretic:
Coca Cola Julebrus

Bilde? Tror faktisk ikke jeg har sett noe til den før
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer The Heretic:
Forøvrig drikker undertegnede Coca Cola Julebrus i skrivende stund, som er den beste julebrusen til under 10 spenn for 1,5 liter.


Liker selv Grans best, og Grans 1,5 L går under nevnte kategori den òg. For meg er Grans julebrus den eneste! Jeg syns den har en perfekt balansert smak som ikke er for søt, men heller ikke for fyldig. Den er det nærmeste man kommer perfeksjon innenfor julebrusmarkedet. I alle fall i mine øyne (og mine øyne ser alltid rett!).
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Er farge irrelevant kjører man julebrus fra Lillehammer/Hamar. Er man derimot fast bestemt på at julebrusen skal være rød, er Grans the real shit.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Siterer HopeN:
Berntsens! Champagne versjonen. Det er den beste!



Og den røde!

Men berntsen HANDS DOWN! ingen over mange under!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer Kronoz:
FUUU! Man skal ikke drikke julebrus før etter første desember. Trodde det var allmennkunnskap jeg


Jeg veit ikke hvordan dere gjør det, men vi her er så ramme at vi må lade opp til den skikkelige brus-drikkinga i desember.

;DDDDDD
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
Julebrus
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
For meg blir julebrus litt...
sukker med en liten klype sukker,
tilsatt litt sukkervann så alt sukkeret skal være lettere å få ned...
vil du ha litt sukker ved siden av sukkeret?

Tror ikke jeg har drukket julebrus siden jeg var under 10.

Ooo tøff og kul, voksen å greier, drikker ikke julebrus!

Wait... kastet jeg akkurat en frekkhet på meg selv?

Oh well... julebrus=for søtt *blah*
  • 0
Julebrus er digg. Aldri smakt den Hamar brusa. Brun julebrus er ikke ok!
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer Taxta:
Julebrus er digg. Aldri smakt den Hamar brusa. Brun julebrus er ikke ok!


Jeg håper du snubler i en dørstokk og knekker din semi-erigerte penis.
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
Siterer peterernoob:
Jeg håper du snubler i en dørstokk og knekker din semi-erigerte penis


Pfft. Den knekker ikke så lett.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer Predator:
Seriøst, kan ikke tro dere drikker alt det tullet der. Finnes bare en EKTE julebrus.


Jeg vurderer seriøst å forlate forumet når jeg ser den type bullcrap-oppgulp.
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
Siterer peterernoob:
Jeg vurderer seriøst å forlate forumet når jeg ser den type bullcrap-oppgulp.


Værsåsnill. Ikke forlat forumet.


Siterer Predator:
Seriøst, kan ikke tro dere drikker alt det tullet der. Finnes bare en EKTE julebrus.



http://pub.tv2.no/multimedia/na/archive/00669/aass_julebrustest_

669259a.jpg


Den er fin!
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Siterer peterernoob:
Jeg vurderer seriøst å forlate forumet når jeg ser den type bullcrap-oppgulp.


fysj
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Taxta:
Værsåsnill. Ikke forlat forumet.


Jeg bare tulla da
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
Siterer The Heretic:
Citerer Kronoz:Bilde? Tror faktisk ikke jeg har sett noe til den før



Det er denne:

http://bloggfiler.no/larvoncl.blogg.no/images/351532-9-129121942

8593.jpg


http://pub.tv2.no/multimedia/na/archive/00744/Simba_Julebrus_74
41811x1.jpg


?
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Den Cola greia smaker piss.


....aass
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Alt annet enn Lillehammer sin smaker piss.
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
Innrømmer at Lillehammer er en god runner-up. Faktisk.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Julebrusen fra Lillehammer/Hamar er best! Ser ut som piss, men smaker som himmel!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!