Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Kjæreste?


Hei.
Jeg er en fjortis som har et lite problem.
Jeg liker ei jente som går på skolen, hun sitter vedsiden av meg. Og Jeg har veldig lyst til å bli sammen med henne. Men jeg vet ikke helt om hun liker meg ordntlig. Vi snakker sammen på skolen og vi har god kontakt (Syns nå jeg). Det er også litt kropslig kontrakt (Klemmer o.s.v.). Jeg treffer henne ikke noe særlig bortsett fra skolen og vil ikke drite meg med å bare gå bort og spørre om vi skal bli sammen :?
Jeg kan selfølgelig sjekke henne opp i fylla, men det fører neppe til noe mer enn litt klåing og suging og en flauhet dagen etterpå.
Jeg sitter litt fast og vet ikke helt hva det neste trekket mitt skal være. Skulle gjerne spurt kompsine mine men de er dumme som brød alle sammen!
Derfor vil jeg gjerne at dere skal kommentere, jeg trenger noen gode råd nå!
På fårhånd takk :)
Yes
  • 0
Okai, så du spør et spillforum der 98% er svette nerder som aldri er ute av rommet sitt, om hjelp til å få kjæreste?

Good luck with that
Fem-stjerners medlem
  • 0
Hehe fattigmann, litt enig der


Har ikke peiling på jenter, tror ikke noen liker meg, men uansett.

Redigert av moderator fordi: Vær forsiktig med å diskutere rusmidler på forumet
  • 0
Jeg har hørt at om du urinerer på vinduet til en person midt på natten og i tillegg kaster et egg på husdøren så vil de like deg for alltid. Har ikke prøvd dette selv siden jeg foretrekker den metoden som går ut på å si "bryr meg ikke" hver gang noen snakker til meg, funker fantastisk godt.

Prøv det tipset jeg ga øverst, kan love deg uforventede resultater
  • 0
Siterer Zyrocz:
Jeg har hørt at om du urinerer på vinduet til en person midt på natten og i tillegg kaster et egg på husdøren så vil de like deg for alltid.


Den må jeg nesten prøve sjæl!
"When you are sick in US and A, you don't drink soup from retard boys' pubics, instead you go to a magician called a doctor."
  • 0
Parkour Gamer:Jeg drikker ikke noe særlig, men hun gjør det så jeg tenkte liksom og kansje sjekke henne opp på en fest eller no.
det var kansje ikke så gjennomtenkt å poste det her siden de fleste ikke møter andre jenter enn Alyx fra Half life...
Tror forresten jeg står over forslaget ditt Zyrocz...

Redigert av moderator fordi: Vær forsiktig med å diskutere rusmidler på forumet.
Yes
  • 0
Siterer fattigmann:
Okai, så du spør et spillforum der 98% er svette nerder som aldri er ute av rommet sitt, om hjelp til å få kjæreste?

Good luck with that


Så slem......

On topic så trengre ikke jeg eller hun si noe, vi bare liksom "visste" at vi var sammen, uansett hvor dumt det høres ut
Living so the last night feels like a past life
  • 0
"det var kansje ikke så gjennomtenkt å poste det her siden de fleste ikke møter andre jenter enn Alyx fra Half life"

http://bit.ly/cEgter
Fem-stjerners medlem
  • 0
Fjorten år og fylla. HA!

Spør på kjærlighets-tråden. Der er det mange kjekke gutter som kan hjelpe deg!



Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Sjekk merknadene over

Vel, jeg har et par råd å komme med faktisk. Jeg vet at det kan virke som en overraskelse for noen her, men her kommer dem:

Det verste du kan gjøre er å spørre helt tilfeldig om sjans uten at du er sikker. Det du bør gjøre før den tid, er å be henne ut på først en date, så forhåpentligvis flere. Pass på å ikke kalle det en date, da, med mindre du er sikker på det selv. Helst på kino eller kafé eller shoppingtur eller en kombinasjon. Da blir begge tryggere på hverandre og du kan se hvor det bærer hen. Aldri sats på et møte der du er påvirket av litt av hvert hvis du vil ha et seriøst forhold. Det kan gå ut over begge. Så lever dere lykkelig i alle deres dager.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Sjekk merknadene over


Det verste du kan gjøre er å spørre helt tilfeldig om sjans uten at du er sikker. Det du bør gjøre før den tid, er å be henne ut på først en date, så forhåpentligvis flere. Pass på å ikke kalle det en date, da, med mindre du er sikker på det selv. Helst på kino eller kafé eller shoppingtur eller en kombinasjon.


Jeg er overasket over at disse forslagene ikke kom med engang, svette nerder eller ei, det er allmennkunnskap.
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Siterer bendik920:
Jeg er overasket over at disse forslagene ikke kom med engang, svette nerder eller ei, det er allmennkunnskap.


Ikke for alle dessverre etter mitt inntrykk ...
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Gjør det før du blir friendzoned. Kloroform pleier å gjøre dem mer medvillige, og husk, det er ikke voldtekt hvis hun ikke klarer å si nei!
CD drives eject stuff , my ass ejects stuff, therefore my ass must be a CD drive.
  • 0
Enten det, ELLER du kan gjøre det på den snille, kristne måten. Gjør mot andre det du vil at andre skal gjøre mot deg.

Du vil at hun skal ha seg med deg, så...
CD drives eject stuff , my ass ejects stuff, therefore my ass must be a CD drive.
  • 0
Siterer A Noobcake:
Gjør det før du blir friendzoned. Kloroform pleier å gjøre dem mer medvillige, og husk, det er ikke voldtekt hvis hun ikke klarer å si nei!


GHB i drinken skal også gjøre susen.... har jeg "hørt"
Yes
  • 0
Siterer A Noobcake:
Enten det, ELLER du kan gjøre det på den snille, kristne måten. Gjør mot andre det du vil at andre skal gjøre mot deg.

Du vil at hun skal ha seg med deg, så...


Det høres supert ut, men jeg er ikke kristen jeg er agnostiker... så d blir vel GHB
Yes
  • 0
Hehe, bra at jeg er en "snill" fjortis
Det verste jeg gjør er å ta godteri hjemmeifra, hjemme rot og skrot, men ikke minst det å kjøpe 18+ spill
Uten lov
  • 0
Sjekketrikset jeg bruker for tiden er: Hei. Jeg er i 4 prestige på Black Ops med 2.59 i kill death ratio.

Tror alle jentene jeg har prøvd å sjekke opp må være BF gamere, fordi de bare ser rart på meg og går....
Shitting dick nipples
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Hehe, bra at jeg er en "snill" fjortis
Det verste jeg gjør er å ta godteri hjemmeifra, hjemme rot og skrot, men ikke minst det å kjøpe 18+ spill
Uten lov



PPPPPPIMP
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Aha, og hva mener du med det?
  • 0
Siterer gnomar:
Sjekketrikset jeg bruker for tiden er: Hei. Jeg er i 4 prestige på Black Ops med 2.59 i kill death ratio.



Tror alle jentene jeg har prøvd å sjekke opp må være BF gamere, fordi de bare ser rart på meg og går....


Merkelig!
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Så få litt bedre kontakt, spør henne om å finne på noe ^^
Ta henne gjerne med på kino, først med noen venner kansje om du føler det er litt rart å være sammen lenge bare dere to ;)
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0
Siterer svenningen:
Så få litt bedre kontakt, spør henne om å finne på noe ^^
Ta henne gjerne med på kino, først med noen venner kansje om du føler det er litt rart å være sammen lenge bare dere to ;)


der har du et godt tips.

En ting er sikkert.. du bør ihvertfall vise interresse for henne en god stund før dere snakker om å bli sammen eller ikke... det er jo noe som kalles å "drive på" eller "være på dealer'n" eller hva du nå enn kaller det, som er mindre seriøst enn et ordentlig forhold, men inneholder kyssing, klining, sex om du er heldig, men anyways så må du igjennom den fasen først.. eller det er ihvertfall mer vanlig, og det var den fasen jeg gikk igjennom. Om du ikke gjør det så blir det jo bare litt awkward når dere først blir sammen, ikkesant ;)

en ting er ihvertfall sikkert.. jo lengre du venter, jo mindre blir sjangsene, så go for it!!
Bah!!?
  • 0
Tror jeg har noen lunde samme problem som trådstarter. Jeg liker ei jente i klassen, og har likt henne en god stund nå. Vi er venner, men ikke noe mer enn det. Hun er en litt sånn fjase jente og klemmer med alle sett bort i fra meg. Bobler over av missunnelighet når en annen gutt får en en klem av henne .

Siterer gnomar:
Sjekketrikset jeg bruker for tiden er: Hei. Jeg er i 4 prestige på Black Ops med 2.59 i kill death ratio.

Tror alle jentene jeg har prøvd å sjekke opp må være BF gamere, fordi de bare ser rart på meg og går....


Haha! Takk for tips!
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Tror jeg har noen lunde samme problem som trådstarter. Jeg liker ei jente i klassen, og har likt henne en god stund nå. Vi er venner, men ikke noe mer enn det. Hun er en litt sånn fjase jente og klemmer med alle sett bort i fra meg. Bobler over av missunnelighet når en annen gutt får en en klem av henne .


foreslår at du tar initiativet og gir henne en skikkelig god klem neste gang du møter henne.
Bah!!?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!