Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Anbefalinger til Mac App Store


Dette er en tråd hvor man kan poste Apps som er verdt å kjøpe eller laste ned. Akkurat nå er det ikke mye å velge mellom, men vil nevne Sketchbook og Imagetricks, samt Evernote som kan synkroniseres med hvilken som helst håndholdte dings du eier.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Kan anbefale Alfred for øyeblikket Funker på same måte som Spotlight men er en del raskere

Samt And Yet It Moves og Toki Tori er kjekke tidsfordrivende spill som funker fett når du er på skolen

Apps som Twitter og Angry Birds er jo en selvfølge også
Rule nr 1: Be EPIC!
  • 0
Har brukt Evernote i flere år nå. Har også lastet ned Angry Birds.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Strategist:
Har brukt Evernote i flere år nå. Har også lastet ned Angry Birds.


Er spillmekanikken i Angry Birds noe forskjellig på Mac? Grafikken er vel ikke helt lik, men siden det koster 30 kr blir det vel ikke kjøp. Har det allerede på iPod

Siterer Onyck:
Kan anbefale Alfred for øyeblikket Funker på same måte som Spotlight men er en del raskere

Samt And Yet It Moves og Toki Tori er kjekke tidsfordrivende spill som funker fett når du er på skolen

Apps som Twitter og Angry Birds er jo en selvfølge også


Lasta nettopp ned Alfred skal sjekke ut senere

Lagt til 2011-01-12 21:58:
Anbefaler også FutureDecks hvis du er interessert i slikt. Last ned ei demo her
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Er spillmekanikken i Angry Birds noe forskjellig på Mac? Grafikken er vel ikke helt lik, men siden det koster 30 kr blir det vel ikke kjøp. Har det allerede på iPod
Har bare prøvd Angry Birds på Android og Symbian^3 tidligere. Det er ganske likt.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
FutureDecks var litt morsomt å fikle med men tviler på at jeg betaler 219kr for fullversjonen
Rule nr 1: Be EPIC!
  • 0
Etter at jeg måtte hacke min egen Mac for å få tilbake administratorrettighetene som IKT nektet å gi tilbake da jeg sluttet på VGS så er det dessverre umulig å oppdatere den. Så jeg har derfor ikke fått testet ut App Store på Mac
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Onyck:
FutureDecks var litt morsomt å fikle med men tviler på at jeg betaler 219kr for fullversjonen


Enig, får håpe på gave da
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Aj. Siden sist jeg sjekket har Braid kommet til Mac Store. Og det er på tilbud. Sitter og spiller det nå.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Det må kanskje jeg ha også! 30 kr er jo ikke mye
Living so the last night feels like a past life
  • 0
TRINE!!!!!! Omg kjøpkjøp!
Rule nr 1: Be EPIC!
  • 0
Lasta ned Evernote et par uker siden og elsker det! Er en gratis app til både Mac og idevices, så det er bare å prøve! Lasta også ned Braid og det er episj
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Har hatt Evernote på Windows-maskinen min i flere år. Lastet programmet ned til Mac fra nettsidene til selskapet da jeg fikk meg Mac. Jeg er enig i at det er et program som absolutt kan anbefales. Bruker det til nesten alt av tekstbehandling.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Noen som har klart å lage noe brukbart i Sketchbook? Har bare dumme ting med litt forskjellige farger
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Noen som har kjøpt et ekte spill på App Store enda?? Hvis ja, funker de godt?
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Jeg kjøpte Braid på tilbud. Funket bra.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
fra mobilen

Mente egentlg CoD 4 BioShock. Borderlands osv.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Regnet med at du hadde en snevrere definisjon av "ekte spill" ja. Men jeg har ikke lastet ned noen slike. Men du vil nok absolutt ikke få helt samme opplevelse som på en PC. Husk at Mac OS X bruker en utdatert versjon av OpenGL. Har Team Fortress 2 gjennom Steam og merker det ganske godt.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
  • Missing Avatar
  • fos
Jeg har lansert Soriko Radio, som er en radiospiller. Ta gjerne en kikk på det
  • 0
  • Missing Avatar
  • 313
Er litt off topic men: eg finner ikkje minecraft save filene på macen min. Eg har prøvd og gå på library/ application support/ men fant ikkje minecraft filene der. Eg bruker vanlig os x ikkje lion eller noe slikt. Plz, hjelp
  • 0
  • Missing Avatar
  • 313
Har funnet dei no. TAKK FOR HJELPEN!!!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!