Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Get that Trophy/Achievement [lek]


Siterer AcH Clawed:
Sure. Jeg for min del kan gå med på den. Skal vi si at Soraki sitt eksempel teller?


Seconded!
Living so the last night feels like a past life
  • 0
ARGH! Har en lett achievement jeg kan ta i Guitar Hero: Aeorosmith som begynner på B, men på grunn av at Xboxen her hos faren min plutselig nekter å lese disker så ser det ut til at jeg må glemme den for i dag
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Let etter et annet da
Just kill him with your awesome
  • 0
Er det noen som greier denne eller?
Let the voice of love take you higher
  • 0
Ingenting som begynner på B!
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Alright fikk akkurat Beast Master fra Brütal Legend!

http://www.yourgamercards.net/profile/sindreerpen
Tar somsagt litt tid før den oppdaterer seg

Neste utfordring: Et online Trophy/Achivement
Let the voice of love take you higher
  • 0
Lett nok tror jeg, w8sec lism
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Well done m8!
Just kill him with your awesome
  • 0
Hmm... tror jeg burde klare den lett når Defiant Map Pack til Reach kommer i morgen
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Fikk en nå:
Halo Reach - Return To Sender 30G

Neste Utfordring:
Få minst 10 Achievements som har en samlet sum på minst 100 Gamerscore eller 10 Trophys hvor minst et av dem er gull trofe. Dette skal gjøres i løpet av en dag.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Dammit, hadde en nettopp! Får vel boote opp NFS: Hot Pursuit
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Dammit, hadde en nettopp!


Harr, Harr!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Kan lett skaffe disse hvis jeg bare får meg til å gidde å starte på Sly 3
Just kill him with your awesome
  • 0
Hurry up then! Vil ha en ny utfordring snart.

Kan vel eventuelt klare den selv i Brütal Legend, har en haug med samletrofeer jeg kan få der
Let the voice of love take you higher
  • 0
Jeg oppfylte min egen challenge på Fredag, teller det?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Teller terminator salvation? xD
Don't worry, everything is going to work out.
  • 0
Siterer Ollimolli:
Teller terminator salvation? xD


Ja, hvorfor skulle det ikke det
Let the voice of love take you higher
  • 0
Den var slem, Clawed
Veni, vidi, avicii
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Neste Utfordring:
Få minst 10 Achievements som har en samlet sum på minst 100 Gamerscore eller 10 Trophys hvor minst et av dem er gull trofe. Dette skal gjøres i løpet av en dag.


Hvis Steam teller så klarte jeg det i dag, men hvis den allerede er tatt, og Steam ikke teller så har det jo så klart ingenting å si.

http://steamcommunity.com/id/Stenloes/stats/Homefront

Foressten, hadde vært kjekt om Steam teller også! Liker nemlig achievements hunting, men det blir litt kjedelig om jeg ikke får være med i denne leken da .
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Grallen:
Citerer Ollimolli:
Teller terminator salvation? xD


Ja, hvorfor skulle det ikke det


Fordi det er 13 Gold trophies bare for å ta storien på hard C:
Don't worry, everything is going to work out.
  • 0
@Ash Ketchum: Achievements er achievements Next challenge pl0x
Veni, vidi, avicii
  • 0
Siterer Polen Shot v3:
@Ash Ketchum: Achievements er achievements Next challenge pl0x


Den er grei. Fra mitt synspunkt ser det også ut som om AcH klarte den, men han lagde den jo selv, så det blir jo bare litt dumt. Ollimolli ga ikke opp noe "bevis" på at han klarte det, så derfor blir det min tur. Men Ollimolli og AcH var begge før meg.

Next Challenge:
- Klar et achievement/trophy der du må samle inn noe, det skal ikke være nødvendig å samle inn dette for å klare spillet. Så å samle inn portal gunneren i Portal telles f.eks ikke, siden det er nødvendig for å klare spillet.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Ollimolli:
Citerer Grallen:Citerer Ollimolli:
Teller terminator salvation? xD


Ja, hvorfor skulle det ikke det

Fordi det er 13 Gold trophies bare for å ta storien på hard C:


Har jo ikke noe å si det

Siterer Ash Ketchum:
Next Challenge:
- Klar et achievement/trophy der du må samle inn noe, det skal ikke være nødvendig å samle inn dette for å klare spillet. Så å samle inn portal gunneren i Portal telles f.eks ikke, siden det er nødvendig for å klare spillet.


Skal ikke ta så altfor lang tid
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Citerer Ollimolli:
Citerer Grallen:Citerer Ollimolli:
Teller terminator salvation? xD


Ja, hvorfor skulle det ikke det

Fordi det er 13 Gold trophies bare for å ta storien på hard C:


Har jo ikke noe å si det


Nei nei men det var uansett ment som en spøk
Don't worry, everything is going to work out.
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Next Challenge:
- Klar et achievement/trophy der du må samle inn noe, det skal ikke være nødvendig å samle inn dette for å klare spillet. Så å samle inn portal gunneren i Portal telles f.eks ikke, siden det er nødvendig for å klare spillet.

Det skal jeg nok klare, startet opp Castlevania: Lords of Shadow i går, men kan hende noen andre kommer meg i forkjøpet...
Just kill him with your awesome
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!