Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Get that Trophy/Achievement [lek]


Siterer Ash Ketchum:
Next Challenge:
- Klar et achievement/trophy der du må samle inn noe, det skal ikke være nødvendig å samle inn dette for å klare spillet. Så å samle inn portal gunneren i Portal telles f.eks ikke, siden det er nødvendig for å klare spillet.


Skulle alltids klare den i LEGO Batman før helgen, hvis ingen andre tar den først da!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Bare å prøve dere! Kom på oppgaven ved å se igjennom achivementsene mine til Homefront. Hvis du skaffer det igjennom Homefront får du det i løpet av noen minutter.

Ville helst at den skulle være enkel, og kanskje litt vrien samtidig. Spørs jo veldig på hvilket spill du velger, og om det i det hele tatt er mulig på det spillet .
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Collectibles finnes jo i de aller fleste spill. Hadde jeg hatt tid til å spille en del, så hadde jeg hatt den nå. Men det blir nok ikke så mye tid til det denna uka... =/
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Nok en gang kan denne skaffes lett ved å spill Sly 3...
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Collectibles finnes jo i de aller fleste spill. Hadde jeg hatt tid til å spille en del, så hadde jeg hatt den nå. Men det blir nok ikke så mye tid til det denna uka... =/


Ja, det finnes collectibles i de fleste spill. Men det er ikke alle collectiblesene som gir achievements/trophies.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Okey!

Serpent Spanker Befri 80 serpents på Brütal Legend!
http://www.yourgamercards.net/profile/sindreerpen

Neste challenge: Et "drep X antall fiender med våpen Y" trophy/achivement
Let the voice of love take you higher
  • 0
Telles det om man skal gjøre det med foreksempel bestemte karakterer, som denne:

Ice to see you - 15G
Freze 50 enemies as Mr. Freezee.

Har ikke denne selv enda, men barer lurer på om du vil si at slike achievements/trophys teller
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Jadda, funker fett det
Let the voice of love take you higher
  • 0
Fikk akkurat tak i Achievementen jeg nevnte ovenfor:
http://www.trueachievements.com/AcH+Clawed.htm

Neste utfordring:
Få en achievement/trophy som krever at du runder et spill på høyeste vanskelightsgrad.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Blir enkelt, har snart rundet Brutal Legend på Brütal

Lagt til 2011-03-27 23:16:
Mangler bare sistebossen nå!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Alright!

Legend
Completed Campaign mode on Brütal

http://www.yourgamercards.net/profile/sindreerpen

Neste utfordring:
Få et Trophy/Achivement på et konsoll-eksklusivt spill.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Tenkte å ta en liten runde med Little Big Planet 2. Kanskje jeg får en trophy!

Lagt til 2011-03-28 18:35:
Little Big Planet 2

Complete Story Mode
Complete the main path of the story mode

går ut ifra at den dukker opp straks:
http://www.yourgamercards.net/profile/Hitomaro89

Neste utfordring:
Få tak i en Trophy/Achivement i hvilket som helst bilspill.
...But our princess is in another castle!
  • 0
Siterer Hitomaro:
Neste utfordring:
Få tak i en Trophy/Achivement i hvilket som helst bilspill.


Lett

Lagt til 2011-03-28 19:36:
Forza Motorsport 3: Lapper - Complete a time trial

Neste utfordring:
Få et achievement på minst 80G/et gulltrofé
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Nesten så jeg har denne nå. Bare 6 stjerner til i GH5...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Har ikke PS3'n nå!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Der satt'n ja!
Guitar Hero 5: Star Cluster - 100G

Neste Utfordring:

Få en achievement/trophy som krever at du har en form for bestemt Hardware, annet enn selve konsollen/PCen du spiller på. (F.eks Kinect/Move, GH/RB Instrumenter etc.)
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Neste Utfordring:

Få en achievement/trophy som krever at du har en form for bestemt Hardware, annet enn selve konsollen/PCen du spiller på. (F.eks Kinect/Move, GH/RB Instrumenter etc.)


HELSIKE! RB-instrumenta mine er hos en venn nå
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siden det virker som om ingen kommer til å ta utfordringen, så endrer jeg den:

Ny utfordring:

Få en Multiplayer/Co-Op achievement/trophy.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Denne skal jeg klare, skal spille litt Nazi Zombies i morgen
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Ny utfordring:

Få en Multiplayer/Co-Op achievement/trophy.


Fikk nettopp Spy Game - Kill using Disguise i Killzone 3. Vet ikke hvordan jeg kan bevise det da

Lagt til 2011-04-03 11:38:
Mens jeg finner ut av det; Neste utfordring:

Få et secret achievement/hidden trophy
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Siterer BlueDaf:
Vet ikke hvordan jeg kan bevise det da


Bruk denne siden: http://www.yourgamercards.net

Da kan lage trohpycard, deretter går du inn på leaderboard og finner deg selv. Gå inn på siden din der, og link til den. Der vises de 8 siste trophiesene du har fått
Let the voice of love take you higher
  • 0
Både PlayStation.com og nettsiden du linker til nekter å oppdatere seg De ligger faktisk flere prosent etter på Killzone 3
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Har du synca de med serveren da? Og på nettsiden jeg linker til, må du lage nytt gamercard for at det skal oppdatere seg.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Æsj... er såpass kjapp med å ta achievements i spill, så ved mindre jeg skaffer meg et nytt spill så kommer jeg ikke til å kunnet ta utfordringen din, BlueDaf...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Æsj... er såpass kjapp med å ta achievements i spill, så ved mindre jeg skaffer meg et nytt spill så kommer jeg ikke til å kunnet ta utfordringen din, BlueDaf...


THIS!
Let the voice of love take you higher
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!