Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Get that Trophy/Achievement [lek]


Siterer Parkour Gamer:
Next Challenge: Get 300 G in 1 game after you read this!


Send en 360 i posten med noen spill, så skal jeg få fiksa den du .
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Kan jeg ta en challenge siden Parkour Gamer ikke kommer med ny og ikke har 100% bevis, yo?
Please unicorn, eat chocolate with me
  • 0
Ja, gjør det. Han har tydeligvis glemt hele tråden
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Yeah, post it already!
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Hurray!

Få en achievement/trophy som starter på bokstaven Z
Please unicorn, eat chocolate with me
  • 0
I alle mine 57 spill som jeg har spilt på Xboxen, så er det 7 achievements som begynner på Z, og selvsagt så har jeg alle disse
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
I alle mine 57 spill som jeg har spilt på Xboxen, så er det 7 achievements som begynner på Z, og selvsagt så har jeg alle disse


Har du bladd gjennom alle selv, eller fant du det med en eller annen fancy funksjon?
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Er du gal eller? Selvsagt blar jeg ikke gjennom alle sammen manuelt, jeg har da litt bedre ting å gjøre!
Det er en funksjon på Trueachievements som lar meg sortere achievementene alfabetisk, samtidig som jeg ser hvilke jeg har og ikke har i alle spillene mine
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Få en achievement/trophy som starter på bokstaven Z


Kunne du ikke ha valgt en annen bokstav?

Siterer AcH Clawed:
I alle mine 57 spill som jeg har spilt på Xboxen, så er det 7 achievements som begynner på Z, og selvsagt så har jeg alle disse


Jeg har kun 2 achievements som starter på Z, og de er begge i fra Half Life 2. Men gidder ikke bryne meg på denne, for vanskelig .
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Hvis jeg har et tropy som begynner på Z på PS3'n, så har jeg vel tatt det. Ser ikke ut som jeg har et jeg kan ta for øyeblikket.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Greit, tar en annen:

Få en achievement/trophy som går ut på å drepe så og så mange med ett eller annet
Please unicorn, eat chocolate with me
  • 0
Den skal nok funke bra. Er bare å spille litt Uncharted 2 det.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Goddammit, fikk et trophy for å drepe 500 med pistol i RDR i går kveld...
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Polen Shot v4:
Få en achievement/trophy som går ut på å drepe så og så mange med ett eller annet


Gi meg 30 sekunder med LEGO Batman, så har jeg denne. Må bare vente til jeg kommer hjem i ettermiddag.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Jeg fikk faktisk to trophies som kan gå inn under denne challengen i dag tidlig, begge på Black Ops: Den ene var Double Whammy - Skyte ned to helikoptre med en rakett. Den andre var: Frag Master - Drepe fem fiender med en granat.

Mitt trophycard som bevis: http://www.yourgamercards.net/profile/Sorak1

NEXT challenge: Få et trophy/achivement som innebærer at man må være minst to spillere, split-screen.
Just kill him with your awesome
  • 0
Stillingen er da som følger:

AcH Clawed: 5
Grallen: 4
Predator: 1
Ash Ketchum: 2
Hitomaro: 1
BlueDaf: 2
Soraki: 2

Og angående utfordringen din, så burde den også være relativt lett å ta. Må bare kjappe meg med å ta den så fort jeg kommer hjem^^
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Du må ha med deg en venn da, eller?
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Soraki:
Du må ha med deg en venn da, eller?


Ste-Bror FTW^^
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer Soraki:
NEXT challenge: Få et trophy/achivement som innebærer at man må være minst to spillere, split-screen.


Det må være sånn at tropy'et krever at man spiller split-screen? Eller er det nok at man får det når man spiller split-screen?
Let the voice of love take you higher
  • 0
Der satt'n ja! LEGO Batman: Sidekick -15G

Litt usikker på om neste utfordring er gyldig eller ikke, så si ifra om dere mener at denne ikke fungerer:

Netse Utfordring:
Få et achievement/trophy som jeg ikke har, i et spill som jeg har på min spilte spill liste på Xbox Live.
Denne listen kan finnes på TrueAchievements.com
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Netse Utfordring:
Få et achievement/trophy som jeg ikke har, i et spill som jeg har på min spilte spill liste på Xbox Live.
Denne listen kan finnes på TrueAchievements.com


Ikke glem å nevne hvem som ga deg ideen til denne

Lagt til 2011-04-07 17:11:
Fy fader denne blir vanskelig. Tror jeg må dra fram PGR 4 eller Burnout Paradise
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Netse Utfordring:
Få et achievement/trophy som jeg ikke har, i et spill som jeg har på min spilte spill liste på Xbox Live.
Denne listen kan finnes på TrueAchievements.com


Meh, piece of cake

Fant ikke listen du pratet om, så jeg tok et PS3-eksklusivt spill
LBP 2 - Kom Til Arenaen Min!
http://www.yourgamercards.net/profile/sindreerpen

Neste Utfordring:
Et sportsspill trophy/achivement!


AcH Clawed: 6
Grallen: 5
Predator: 1
Ash Ketchum: 2
Hitomaro: 1
BlueDaf: 2
Soraki: 2
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Meh, piece of cake

Fant ikke listen du pratet om, så jeg tok et PS3-eksklusivt spill


Men han sa jo at det måtte være i et spill han hadde spilt.
Multiplattform med andre ord.
LBP er derfor ugyldig og du har ikke klart oppgaven...
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Men han sa jo at det måtte være i et spill han hadde spilt.
Multiplattform med andre ord.
LBP er derfor ugyldig og du har ikke klart oppgaven...


Shit... jaujau, Clawed sin oppgave er fortsatt gyldig

Lagt til 2011-04-07 17:23:
Huff, ser ut som jeg må fyre opp Xbox'en skal jeg klare denne
Let the voice of love take you higher
  • 0
Jeg fikk nettopp platinum trofeet på Black Ops, i og med at du spiller eksklusivt på 360 kan du umulig ha fått det

Regner med at det er godkjent?

Ny utfordring: Få et DLC trophy/achivement, altså et trophy/achivement som man får tilgang på hvis man kjøper ekstra innhold til et spill.
Just kill him with your awesome
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!