Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Get that Trophy/Achievement [lek]


Siterer Soraki:
Jeg fikk nettopp platinum trofeet på Black Ops, i og med at du spiller eksklusivt på 360 kan du umulig ha fått det


Sleipt, men godkjent!


AcH Clawed: 6
Grallen: 4
Predator: 1
Ash Ketchum: 2
Hitomaro: 1
BlueDaf: 2
Soraki: 3

Siterer Soraki:
Ny utfordring: Få et DLC trophy/achivement, altså et trophy/achivement som man får tilgang på hvis man kjøper ekstra innhold til et spill.


Hmm... hvordan skal jeg få denna da *Klør i bakhodet*
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer Soraki:
Ny utfordring: Få et DLC trophy/achivement, altså et trophy/achivement som man får tilgang på hvis man kjøper ekstra innhold til et spill.


Kommer ikke til å kjøpe en ny DLC for å klare den challengen
Please unicorn, eat chocolate with me
  • 0
Du får finne fram en gammel da? ^^
Just kill him with your awesome
  • 0
Gjelds DLC til nedlastbare spill?
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Jeg tenker først og fremst på tilleggspakker, samme om spillet i utgangspunktet er retail eller nedlastbart.
Just kill him with your awesome
  • 0
Mangler noen trofeer på en Borderlands DLC, som jeg lett kan ta.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Der satt'n ja!
Rock Band 3: Just Another Band out of Boston - 15G

Neste Challenge:
Få 2 achievements/trophys samtidig. (Altså at en handling låser opp begge to)


AcH Clawed: 7
Grallen: 4
Predator: 1
Ash Ketchum: 2
Hitomaro: 1
BlueDaf: 2
Soraki: 3

Synes jeg drar ifra deg jeg, Grallen
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Neste Challenge:
Få 2 achievements/trophys samtidig. (Altså at en handling låser opp begge to)


I'm working on it, but it might take some time!
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
AcH Clawed: 7
Grallen: 4
Predator: 1
Ash Ketchum: 2
Hitomaro: 1
BlueDaf: 2
Soraki: 3

Hvor lenge varer denne "tellingen"? Kan vi ikke si at vi begynner på nytt hver måned?
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Synes jeg drar ifra deg jeg, Grallen


Damn you!

Isåfall, bare jeg får rundet Uncharted 2, så får jeg tre samtidig.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Soraki:
Hvor lenge varer denne "tellingen"? Kan vi ikke si at vi begynner på nytt hver måned?


Hmm... Jeg kom vel egentlig med et forslag om tre måneder, men det blir kanskje litt lenge? Det er allerede gått over en måned siden tråden ble startet (og jeg tok den første challengen, tihi^^). Jeg har derimot på følelsen at en måned blir litt lite igjen. Skal vi kanskje si hver andre måned? Vi kårer en vinner den siste dagen i April, og starter ny runde 1. Mai?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
En måned er vel lenge nok... Vet ikke helt hva de andre føler om dette.
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Soraki:
En måned er vel lenge nok... Vet ikke helt hva de andre føler om dette.


Jeg syntes en måned er fort kort.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Jeg syntes en måned er fort kort.


Samme tenkte jeg. Får se hva for eksempel Grallen og Polen Shot også tenker om dette. Men det er vel nesten så vi kan lage en helt ny tråd snart, da vi har laget en god del regler etter at den dukket opp. Jeg kan ta det med en moderator (så sant dere ikke ser dette selv) når vi får blitt enige om hvor lenge en periode skal vare. Kan jo også hende at Draxi kunne fått endret førsteposten...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Vinnerne for hver periode bør stå i førsteposten, samtidig som man har en oversikt over stillingen i perioden akkurat nå. Og fiks den overskriften!
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Soraki:
Og fiks den overskriften!


Mener du navnet/tittelen på tråden? Liker den jeg .
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Er enig med de fleste andre her at 1 måned blir for kort, så ser meg enig med Clawed her. (Med annenhver måned)
Let the voice of love take you higher
  • 0
Hmm det med en ranking er en bra ting!

Da skal dere få ranking+ Top 3 (Jeg vurdere at denne perioden skal være rundt 2 månder til det reseter)

.... nå er bare spørsmålet det med å redigere første posten som jeg ikke får lov til å redigere (uhh serr?... MOD please let me rediger the first post!)
  • 0
Jehu, Fikk Charted! - Easy, Charted! - Normal, og Charted! - Hard for å ha fullført Uncharted 2 på hard

http://www.yourgamercards.net/profile/sindreerpen

Neste Utfordring

Få et trofe/achivement som er verd sølv, i et spill der jeg har Platina!

http://www.yourgamercards.net/profile/sindreerpen

AcH Clawed: 7
Grallen: 5
Predator: 1
Ash Ketchum: 2
Hitomaro: 1
BlueDaf: 2
Soraki: 3
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Få et trofe/achivement som er verd sølv, i et spill der jeg har Platina!


Sølv... det tilsvarer cirka 30-50 Gamerscore det. Får ta en titt på hvilke spill du har Platinum i da^^
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Mener et achivement som er sølv på PS3. Hvilken rank det har står jo ved siden av trofeet.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Æsj! Eneste spillet som du har Platinum i, og som jeg selv ikke har 100% i er AC: Brotherhood. Og den eneste achievementen jeg har igjen der som er på over 30G er å komme til level 50. Denne tar jeg ikke.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer Grallen:
Jehu, Fikk Charted! - Easy, Charted! - Normal, og Charted! - Hard for å ha fullført Uncharted 2 på hard


Nei! Jeg som var så nære i å klare den selv..!
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Grallen:
Få et trofe/achivement som er verd sølv, i et spill der jeg har Platina!

Kan det gjelde for spill hvor du har 100 % også?

Altså et spill som ikke har platina?
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Neste Challenge:
Få 2 achievements/trophys samtidig. (Altså at en handling låser opp begge to)


For noen timer siden fikk jeg 3 stykk av å klare Civilization V. Fikk de for å klare spillet med science victory, victory på standard size map, og vanskelighetsgrad nr 2. Men desverre alt for sen .

Siterer Soraki:
Kan det gjelde for spill hvor du har 100 % også?

Altså et spill som ikke har platina?


Det sier vell seg selv?
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!