Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Get that Trophy/Achievement [lek]


Denne leken er akkurat nesten likt som Google Leken som også har sin egen tråd her på forumet! Eller gjett spill leken...

Reglene er enkle: Første mann (Spiller 1) poster en Trophy/Archivment som Andre mann (Spiller 2) skal prøve å få tak i... (Du må ha 100% bevist at du har greid å få tak i Trophyen/Archivmenten) Når da (Spiller 2) har klart dette vil han/hun stille et nytt Trophy/Archivment challenge neste mann skal få tak i!

(Hva vist ingen klarer å få tak i det?): Vell vist ingen får tak i Trophyen/Archievmenten må enten (Spiller 2) poste en annet challenge (Vist da ikke Spiller 2 gidder å poste no nye challenge) Så vil Challengen bli borte og en annet (Random Spiller) poster en ny Challenge (Ikke noe jeg var først! Jeg vil helst ikke ha noe klager fra Mod/Medlemer)

Å sånt forsetter spillet! (Helt til.... uhh... noen ikke orker lengre!) (NB: Ikke gi opp!)



Her er første Challenge (Easy):

Earn vilken som helst Trophy eller Archivment som er vert enten (1 Silver Trophy) eller rundt rundt 50-100 points
  • 0
Jeg fikk achievementen: Rock Band Immortal - 50G. (5* Alle låtene i RB på Expert)
http://www.trueachievements.com/Rock-Band-3-xbox-360.htm?ga
merid=89577


Neste Challenge:
Få 1000G eller Platinum Trophy i et spill, etter at du leser dette.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Shitt, den var drøy xD
Men kan kanskje klare platinum på LBP2
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Mangler bare én fuckings trophy på Bad Company 2! Men fuck den, er jo Demolition Man.
Love will tear us apart.
  • 0
Har snart platinum på Brotherhood, så dette skal gå greit.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Crazy Sock Knocker:
Mangler bare én fuckings trophy på Bad Company 2! Men fuck den, er jo Demolition Man.


Assault klasse med Shotgun og C4 er din venn!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Whaat, kan jeg være assault samtidig som jeg har C4?
Love will tear us apart.
  • 0
Bra at dere har fått noe liv på leken! Oi Ash Clawed postet en ganske så hard Challenge der! Who is going to take that Challenge?
  • 0
Siterer draxi:
Whaat, kan jeg være assault samtidig som jeg har C4?


Jupp, hvis du bruker et våpen som alle klassene kan bruke (som for eksempel en Shotgun eller M14), så kan du bruke C4

Siterer draxi:
Ash Clawed


AcH! xD
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Jupp, hvis du bruker et våpen som alle klassene kan bruke (som for eksempel en Shotgun eller M14), så kan du bruke C4


Takker! Blir fortsatt et helvete å få tak i trophyen, though. Jeg og kameratene prøver å finne flere med BC2 slik at vi heller kan få trophyen på private match! Synd det krever 8 spillere, er ikke akkurat battlefield som er det mest populære. *Ser stygt på Cod*
Love will tear us apart.
  • 0
Tror jeg brukte tre-fire dager på å få den, og da gikk jeg kun rundt og plantet C4 på bygninger. Kan anbefale deg å spille Rush, også plante på bygninger hvor du vet at folk camper!
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Tror jeg brukte tre-fire dager på å få den, og da gikk jeg kun rundt og plantet C4 på bygninger. Kan anbefale deg å spille Rush, også plante på bygninger hvor du vet at folk camper!


Ja, vi får se hvordan det går!
Love will tear us apart.
  • 0
Ingen som tar utfordringen eller?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Joda Mangler bare ett trofe på Brotherhood nå!
Let the voice of love take you higher
  • 0
La meg gjette, level 50 i multiplayer?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Nei, det er Abstergo Emloyee of The Month
Let the voice of love take you higher
  • 0
W00T!? Hvordan kan du ha kommet deg til level 50, Uten å få den!?
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Abstergo Emloyee of The Month
Hmm kanskje blitt Boostet av noen xD eller bare vert ekstrem uheldig med å klare å få den!
  • 0
Archivment....
Har du hørt om svensken som stod på trikkeskinnen og ventet på trikken? Plutselig kom trikken...
  • 0
Siterer AcH Clawed:
W00T!? Hvordan kan du ha kommet deg til level 50, Uten å få den!?


Fikk ikke trippelflukt og Ekstrem variasjon

Men nå har jeg den endelig!

Assassin's Creed Broterhood Platina! Trofe nr 1000!
http://www.yourgamercards.net/profile/sindreerpen

Ikke sikkert den har oppdatert seg enda da

Neste utfordring

Et Trophy/Achivement som viser at du har rundet et spill
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Citerer AcH Clawed:W00T!? Hvordan kan du ha kommet deg til level 50, Uten å få den!?

Fikk ikke trippelflukt og Ekstrem variasjon

Men nå har jeg den endelig!

Assassin's Creed Broterhood Platina! Trofe nr 1000!
http://www.yourgamercards.net/profile/sindreerpen

Ikke sikkert den har oppdatert seg enda da

Neste utfordring

Et Trophy/Achivement som viser at du har rundet et spill


Gratullerer med Tropfy nr 1000! (wow... jeg som bare har 251 sniff) jaja!

Å jeg håper at du klarer å nå 2000 i i framtiden (Heh stå på!)
  • 0
Siterer Grallen:
Et Trophy/Achivement som viser at du har rundet et spill


Assassin's Creed: Brotherhood - A Knife to the Heart (50G)
http://www.trueachievements.com/Assassins-Creed-Brotherhood-x
box-360.htm?gamerid=130184


Neste utfordring

En Trophy/Achievement som man får over tid.

Eks:

Play ''ettellerannet'' for 3 hours.
Play one full game of the mode ''ettellerannet'' each day for a week.

etc.
Veni, vidi, avicii
  • 0
Er det ikke meningen at man skal få trofeet/achivementen etter at oppgaven er gitt?
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Er det ikke meningen at man skal få trofeet/achivementen etter at oppgaven er gitt?


Får vel nesten se hva Draxi har å si om dette, siden han lagde tråden...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Kommer ganske klart frem i førsteposten at du skal gjennomføre trofeet/achivementen etter at oppgaven er gitt.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!