Hva har du kjøpt? 
Antall innlegg: 144![]() ![]() ![]() | Denne tråden er veldig lik "ditt seneste spillkjøp". Men her kan du fortelle om hva du har kjøpt! Har du kjøpt en ny tv? En is? Hva som helst passer inn i denne tråden! http://www.spiller1.net/ | Søker skribenter | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Har kjøpt en flaske med tennvæske og en lighter, venter på at det skal bli mørkt. | |
| ||
|
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | En hengelås til denne tråden når den bli stengt ? Bestilte 2d briller i forrige uke som jeg fikk idag.. skal testes imorgen! "Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun." | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Et slips. Zed's dead, baby. Zed's dead. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Kjøpte en Huawei U8800/Ideos X5 fra CDON i dag. Everyone has a bazooka in their heart! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Smult og ringer. Nei, seriøst. Kjøpte seks grønne epler og en stor kartong juice. It's not a unicorn, it's a horse with a sword on it's head that protects my hopes and dreams. | |
| ||
![]() ![]() | Nintendo 3DS, ingen spill til den enda, venter til 17. juni. Ellers, ca 0,5 l cola hver dag de siste månedene. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Stratos og cola. Oh, og xbox live og sånn headset-sak Jeg er tøff på internett | |
| ||
![]() ![]() | Blå burn og modern warfare 2. Koser meg i7 2700k | 32g Ram 1600 mhz | Corsair H100 | Cooler Master Silent Pro 1200w | 3x EVGA Geforce Gtx 680 2gb | Corsair Obsidian 800D | 2x 3TB Seagate Barracuda | 2x Intel SSD 320 Series 120gb | |
| ||
Fikk for et par dager siden GoPro 2 Så nå skal jeg selge min Gopro 1 med tilbehør. Asus P8P67 EVO | Intel i5 2500k 3.3 GHZ | SAPPHIRE 6970 2GB | CORSAIR VENGEANCE 16GB | 128GB SSD OS | Cooler Master HAF X Case | | ||
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Kjøpte Pops i dag. Les min blogg! fantomena.bloggr.no - Ferske anmeldelser og nyheter | |
| ||
Moderator | Ekstremt mye dumt. Are you my mommy? // Je Vois Tout | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Kjøpte lommebok i dag, den var fin Vis vinden løye går e rett på tryne | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Stod opp tidlig i dag for å kjøpe billett til Motörhead i Bergen. Gleder meg! You're sleeping over, right? | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Saklig tråd. I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Kjøpte meg Påskeegg i dag. Herregud de er dyre! Citerer Elektro Banana: Saklig tråd. Så lenge vi holder oss til temaet er det saklig. Les min blogg! fantomena.bloggr.no - Ferske anmeldelser og nyheter | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Freia Melkesjokolade! ‘Unreal Engine 4 doesn't surprise us. CryEngine 3 is the benchmark' Cevat Yerli | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Kjøpte en pose salat og 2 stk kyllingfilet. Skal bli godt med middag Asus Sabertooth X58 - 16GB DDR3 HyperX - CM V6 CPU fan - XFX 6990 4GB GPU - i7 960 3,2GHz CPU - 128 GB SSD - Force 3 256GB SSD - 2 stk 1TB WD - Corsair 750W PSU | |
| ||
![]() ![]() ![]() | portal 2 og gantz 1-5 | |
| ||
En Tommy Hilfiger langarmet polo, parfyme og sjokolade til damen i utlandet. Savner henne, ååeee | ||
| ||
Moderator | En retro NES-kontroller-lommebok. Riktig nok ikke fra Amazon, kjøpte den på Gamestop. ††† | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Kjøpte "The Hobbit" som grafisk novelle på serieantikvariatet i Ålesund. 100 kr Vis vinden løye går e rett på tryne | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Kjøpt: Angry Birds Space Infinty Blade Appelsin Juice Bestilt: God Of War HD Collection 1 "Booker....are you afraid of God? No, but I'm afraid of you." | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jeg bestilte visst Highland Park Thor. Dette er begrenset opplag av whiskey basert på de norrøne gudene. 1200kr. ^^ HAKUNA MATATA! | |
| ||
![]() ![]() ![]() | I dag bestilte jeg Batman: Arkham Asylum-tegneserien fra Amazon. Har bestemt meg for å lese mere Batman-tegneserier http://www.spiller1.net/ | Søker skribenter | |
| ||