Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hva har du kjøpt?


Siterer ElGamer:
Kjøpte 1 måneds abbonement på HBO Nordic. All is set for GoT Season 4!


Vurderer å gjøre det samme.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Er visst gått over et år siden sist jeg skrev i denne tråden.

Føler det er verdt å skrive her at jeg kjøpte Playstation 4 for 4395 kr på Playcom igår!
  • 0
Kjøpte et brød, en liter melk, epler, jordbær, skogsbær, bjørnebær, en pakke smør, kokt skinke, 2 bokser tunfisk, en pakke havregryn og fun light: jordbær og kiwi på Rema 1000 i stad.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Victorfinne:
Den var tøff! Fikk lyst på en selv!


De har den på Gamezone om du vil kjøpe fra Norge. Selv kjøpte jeg fra Japan.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Forventer å få denne i løpet av noen dager.
http://www.1999.co.jp/itbig18/10189772a5.jpg


Den er ganske kul ja, har den selv. Bare litt synd den ikke er et par cm større.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Den er ganske kul ja, har den selv. Bare litt synd den ikke er et par cm større.


Figma (som figurserien heter) er ganske små, ja. Men personlig gjør det meg ikke så mye, siden detaljene stort sett er veldig gode. Samus figuren er jo dødskul, så vurderer å bestille en av henne.

http://www.1999.co.jp/eng/10174272
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Figma (som figurserien heter) er ganske små, ja. Men personlig gjør det meg ikke så mye, siden detaljene stort sett er veldig gode.


Figma figurene har fine detaljer ja, og i tillegg nokså grei pris. Jeg personlig liker kanskje Play Arts figurene best. Synes de er både veldig detaljerte og har perfekt størrelse.

Men når vi først er inne på det med samlefigurer, så har jeg forsåvidt kjøpt/bestilt en del selv den siste tiden (feriepenger, not even once).

Natsu
Gintoki
Goku
Liquid Snake
Raiden
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Figma figurene har fine detaljer ja, og i tillegg nokså grei pris. Jeg personlig liker kanskje Play Arts figurene best. Synes de er både veldig detaljerte og har perfekt størrelse.


Har ikke kjøpt noen Play Arts selv enda, men har vurdert det mange ganger. Kvaliteten er det garantert ikke noe å klage på. Har forsåvidt ikke så mange figma heller, to stykker når jeg får Link, men ser for meg det blir flere med tiden.

Siterer Glorfindel:
Men når vi først er inne på det med samlefigurer, så har jeg forsåvidt kjøpt/bestilt en del selv den siste tiden (feriepenger, not even once).


Sånt liker man å lese. Har samlet sammen en relativt grei samling selv de siste årene, og venter minst èn figur i Juli. Man kan vel si jeg har litt dilla på å samle figurer.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Kjøpte meg denne Ratchet bamsen for noen dager siden på Gamestop.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
For å få brukt opp siste lit av pengene på et SpendOn-kort kjøpte jeg Rayman Origins. Det ga meg derimot litt penger til over, og ved litt kreativ bruk av rabattkoder og slikt for å redusere pris og for å slippe frakt klarte jeg å lure med en bok - nemlig Økonomistudentens Minilex.

Nå har det seg jo slik at jeg ikke er student i den forstand, eller studerer økonomi, men ettersom det var det eneste av verdi det virket som jeg kunne lure med meg av de få kronene jeg hadde igjen, så ble det den boka. Kanskje viser det seg at økonomi er noe jeg vil studere etter VGS? Hvem vet, men nå har jeg i alle fall muligheten til å lære meg noe nytt.

Og pengene ble jeg kvitt, for nå er det bare tre kroner igjen på SpendOn-kortet.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Kjøpte meg en is
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
  • Los
  • Los
Kjøpt middag, pasta med kylling til meg og kylling med bacon og ost til min kjære. Så etter en tur rundt i sentrum kjøpte vi et fat med frukt og en milkshake.

Mmmmm...ferie
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Har vært i Den Store Hovedstad i dag og stakk innom Outland og Neo-Tokyo for å pirre samlemanien i meg. Sistnevnte har et helsikkes bruktsalg nå, så jeg fikk tak i 17 av Fullmetal Alchemist, 10 av Fairy Tail og 6 av Dragon Ball mangaene i tillegg til Ocarina of Time mangaen.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siste jeg kjøpte var Lego X-Wing( 9343 settet med over 500 brikker, fikk lyst på en pynte gjentstand på sovereommet, så hvorfor ikke en X-Wing? ;P ) og Marvel Now Wolverine #1-10( Varmer opp til Death Of Wolverine i September Synd han dør , men som vi alle vet så kommer alle tilbake før eller siden i Marvel Universet )
  • 0
Kjøpte meg en Pro Controller til Wii U for 550kr. Nå er jeg klar for Super Smash Bros. Wii U på Fredag!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Kjøpte en billig LED tv, og solgte min gamle plasma tv til min bror. Han måtte ha HD tv til Xbox One, og jeg trengte en tv med flere lydutganger, så jeg kunne koble den på det steingamle pioneer anlegget fra midten av 80 tallet.

Ålreit med sterkere farger og at svart faktisk er svart, og ikke en tåkete gråfarge.
  • 0
Ordnet nye sko og generel bekledning til jobb, har også for ikke lenge siden ordnet passet mitt. Også i forbindelse med jobb, lei av og måtte drasse det med meg
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0
Kjøpte en Dragon's Crown artbook, den som fulgte med når man forhåndsbestilte spillet. Jeg kjøpte spillet litt for sent til å få den med, men så godt som jeg liker spillet, så følte jeg bare at jeg måtte ha den i samlingen.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Dragon Age Inquistion på PSN. 399 Kr.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Fikk Perfect Edition Vol.2 av Monster mangaen i dag. Good stuff.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Er klar for ny fotballsesong med disse vanvittig spreke skoene. Skal blende motstanderne i hjel.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
En tilleggspakke på Forza Horizon 2.
Rainbow Mushroom
  • 0
En liten projektor. Ikke til film eller spill, men til å blåse opp referansebilder og skisser, så jeg kan begynne å tegne og male noen massive bilder som etterhvert vil legges ut for salg.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!