Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hva har du kjøpt?


Tales of Xilia 2 day 1 edition - 49kr på Platekompaniet, beginner å lure på om de hadde priest det feil. Men fortsatt en av de bedre dealene jeg har gjort

Captain Falcon og Villager Amiibofigurer
  • 0
Nye rutere i forbindelse med oppgradering av nettet fra 10/0,6 til 50/15.
Også ser jeg etter en ny pc, så det blir sikkert også kjøpt i løpet av kort tid.
  • 0
Bestilte nettopp den nyeste plata til Hollywood Undead, med navnet Day of The Dead. Så 30 mars kan virkelig ikke komme fort nok nå!
  • 0
Siterer ElGamer:
Bestilte nettopp den nyeste plata til Hollywood Undead, med navnet Day of The Dead. Så 30 mars kan virkelig ikke komme fort nok nå!


Elsker alle sangene så langt.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Elsker alle sangene så langt.


Gud ja, samtidig får jeg sånn blandings vibber av en blanding av det beste fra alle tidligere album. Gleder meg mye.
  • 0
Fikk et sett med små Playstation konsoller i posten tidligere i uka.
https://pbs.twimg.com/media/CAdzVC0WoAAvk3m.jpg:large

Ganske artige, og akkurat riktig størrelse til det jeg hadde tenkt å bruke dem til.
http://i3.minus.com/jidUxXZR2JGPr.JPG
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Ganske artige, og akkurat riktig størrelse til det jeg hadde tenkt å bruke dem til.
http://i3.minus.com/jidUxXZR2JGPr.JPG


Awesomeness overload.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Awesomeness overload.


Hadde egentlig tenkt dem til figma, men at de passet perfekt til Play Arts gjør ikke at jeg får mindre lyst på flere av dem akkurat xP
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Jeg tar meg rett til å ta en liten bump her, rett etter min egen tidligere post også. Makan.

Kjøpte tre soundtracks her om dagen, så håper å få dem i posten så fort som mulig.

- Bloodborne Original Soundtrack
- JoJo's Bizarre Adventure: Stardust Crusaders (Anime) O.S.T [Departure]
- JoJo's Bizarre Adventure Stardust Crusaders (Anime) O.S.T [Destination]

Kjøpte også en ny lommebok. Den gamle hadde sett sine beste dager.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Jeg kjøpte en Pizza Ristorante Speciale, noe kattemat av noe slag, og en Kinder Maxi.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Kinder Maxi.


Wow, trodde jeg var den eneste som fortsatt kjøpte det i 2015.
  • 0
Siterer SirThomas:
Wow, trodde jeg var den eneste som fortsatt kjøpte det i 2015.


De er kriminelt gode.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
De er kriminelt gode.


Kinder Bueno er derimot til å spy av.
  • 0
Siterer SirThomas:
Kinder Bueno er derimot til å spy av.


Den er helt okay. Ikke noe Kinder Maxi, men ikke like ille som karamell eller lakris.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Tok en The Cookiemonster og kjøpte meg en Kinder Maxi, Gomp, Haribo Happy Cola, Dunder Salt og 1,5 liter Coca-Cola.
  • 0
Siterer SirThomas:
Tok en The Cookiemonster og kjøpte meg en Kinder Maxi, Gomp, Haribo Happy Cola, Dunder Salt og 1,5 liter Coca-Cola.


Dro det litt lenger enn meg da.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Har kjøpt noen bøker da, eller mer bestemt:
The Dark Angel Triology - På engelsk
Dragenes Dans - På norsk
  • 0
Ny pumpe til håndballen og en statoilkaffe jeg trengte på vei til morgenskift😄
HrruGrrrBrwaa - Chewbacca 1977
  • 0
Har kjøpt meg ny ruter: ASUS RT-AC87U
Og jeg har kjøpt meg Google Nexus Player.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Ble nettopp to ny plater:
Got Your Six - Five Finger Death Punch
Venom - Bullet For My Valentine
  • 0
Kjøpte en pakke sammalt hvete, samt et kilo salt. Her skal det bakes.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Kebab og cola, tidenes sunneste frokost, må nyte det før man blir student om en uke
  • 0
Besøkte slektninger i Oslo, så da ble det noen turer innom Outland og Neo Tokyo. Fikk svidd av noen gryn før jeg starter i jobb igjen. Kjøpte mest bøker/manga.

Outland:
The Skyrim Library, Vol. I: The Histories
Knights of Sidonia vol. 1-4
Monster vol. 4-5
Master Keaton vol. 1
A Certain Scientific Railgun vol. 10
Biomega vol. 1 (skulle egentlig kjøpe Blame! men oppdaget nå at jeg tok feil serie).

Neo Tokyo:
Brukt SNES kontroller, strengt tatt i ny tilstand. Den gamle knirker så fælt, så ble glad når jeg fant ut at de selger nye.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
  • Los
  • Los
En lokal bokbutikk valgte å ta inn en tegneserietrade så jeg måtte kjøpe den for å støtte saken. Det er Wytches Vol 1, som ble kjøpt. Jeg har ikke hørt om det før, men forsto at det var en godt mottatt horror-serie, så det virker lovende. Jeg måtte bare kjøpe den for å støtte opp under å ha noen gode tegneserier som fast innventar i bokbutikken.
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Akk nå, blå notatbok fra Norli til skolestart og en FC Barcelona plakat til soveromsveggen som et ekstra impulskjøp...som vanlig.
HrruGrrrBrwaa - Chewbacca 1977
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!