Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Fotball-tråden


  • gnyg
  • gnyg
Men jeg tror ikke Barton er en Arsenal-type. Da tenker jeg på den høye teknikken de besitter.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer NewAge:
Jaja da var Fabregas gone og Nasri på vei ut. Blir spennende å se om/hvem Arsenal plukker opp iløped av de neste ukene, de har ihvertfall penger til det nå.


Har ikke noe å si hvor mye penger Arsenal har. Arsenal er allerede en av de rikeste klubbene, men det har ikke noe å si ettersom at Wenger ikke kjøper spillere som er gode akkurat nå, men heller 17-18 åringer.

Jadson i Shaktar ser ut til å overta for Fabregas btw.
  • 0
Likker ikke engelske fotball cluber, synes de spiller for hart eller har for mye press på seg, å når jeg ser de spille ser de ikke glade ut. Jeg likker mer spanske fotball cluber eller min favoritt er Real Madrid. Når det gjelder engelske favoritter er jeg usikker, men må være Chelsea eller Liverpool. Så jeg gjør det sån at det laget (Chelsea eller Liverpool) som leder etter 10 runder/kamper er min favoritt.
Play chess and win. The intermediate
  • 0
Siterer Chessmaster:
Når det gjelder engelske favoritter er jeg usikker, men må være Chelsea eller Liverpool. Så jeg gjør det sån at det laget (Chelsea eller Liverpool) som leder etter 10 runder/kamper er min favoritt.


*Kremt* medgangs supporter!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Alltid greit å ha holdt med samme lag siden ca.1995-1997.. Arsenal<3
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Aldri holdt med et annet lag jeg
Har holdt med Liverpool siden 2006<3
Ble først veldig interesert i 2008.

LIVERPOOL FOOTBALL CLUB <3
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Jeg var "veldig" interessert rundt 1998-2002 eller noe sånt, etter det begynte fotball å bli veldig uinteressant... Spilte det i nesten 9 år så ble uuuuuuuutrolig lei. Nå begynner jeg å bli interessert igjen ihvertfall og har ikke akkuratt tenkt å skifte lag å heie på, en gang Arsenal fan alltid Arsenal fan! Liker though å plage en kompis av meg med å si at jeg heier på whatever lag som leder på det tidspunktet.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
  • Yayo
  • Yayo
Jeg er Liverpoolsupporter, og liker veldig godt den revolusjonen som King Kenny har ført med seg etter at han tok over managerposisjonen. Han har innført stabilitet, spilleglede og trygghet, alt dette manglet når nattugla Roy Hodgson hadde ansvaret. Vi har kjøpt mange toppspillere, Luis Suarez er såklart på førsteplass, FOR en spiller! Andy Carroll har jo åpenbare kvaliteter, men har bare fått vist det han kan i glimt på grunn av skade og litt dårlig form, men jeg har troen på at han kan score tosifret denne sesongen, han kostet jo tross alt like mye som Sergio Aguero.

Jeg synes Charlie Adam har startet bra, og han viste jo frem sine kvaliteter for Blackpool hele forrige sesong, han har mange egenskaper vi har savnet (dødballspesialist, et fantastisk overblikk, en utrolig venstrefot). Stewart Downing er også noe vi har savnet, selv om han kanskje kan være litt grå i spillestilen, men et kjøp jeg tok imot med åpne armer. Strålende fornøyd med Jose Enrique, vi trengte en venstreback utrolig mye. Han er fortsatt bare 25, og har vist i mange sesonger at han har nivået mer enn godt nok inne. Jordan Henderson har vært den mest anonyme sålangt, men han er mer et kjøp for fremtiden, og jeg er fornøyd med han og.

Gleder meg utrolig mye til kampen mot Arsenals guttunger til helgen, og for første gang på en stund er vi favorittene. Blir meget skuffet om vi ikke vinner, de har jo solgt Fabregas, Nasri er på vei ut, Gervinho er suspendert, Song er ute, Wilshere, Gibbs, Djorou osv osv. Helt utrolig!

Siterer gnyg:
Men jeg tror ikke Barton er en Arsenal-type. Da tenker jeg på den høye teknikken de besitter.

Det er nettopp derfor de trenger han. Kanskje ikke Barton spesifikt, men definitvt en type som kan ta tak i motstanderen og kjefte litt, og også vise dette med spillet sitt på banen, en som kan løfte laget i motgang, slik som en Keown eller Vieira.
You better check yourself, before you wreck yourself
  • 0
Siterer Yayo:
han kostet jo tross alt like mye som Sergio Aguero.
Pris != kvalitet. Dessverre. Men greia med Carroll er at han er mye billigere i drift enn Aguero - tror argentineren har 3 ganger så høy lønn. Det som er ULEMPEN med Carroll er at hele laget må bygges rundt han, det ser vi jo nå med innkjøpene av Adam og Downing. I tillegg har han flere begrensninger enn styrker, imo. Men det kan jo funke. Det virket jo sånn noenlunde å bygge laget rundt Torres, også, med høyt press og spamming av gjennombruddspasninger, bare at det nå sannsynligvis blir fokusert mer på flankene.

Håper Suarez blir så lenge som mulig, han, Lucas og Reina er vel de tre store for min del nå.

Siterer Yayo:
Gleder meg utrolig mye til kampen mot Arsenals guttunger til helgen, og for første gang på en stund er vi favorittene. Blir meget skuffet om vi ikke vinner, de har jo solgt Fabregas, Nasri er på vei ut, Gervinho er suspendert, Song er ute, Wilshere, Gibbs, Djorou osv osv. Helt utrolig!
De bør ikke undervurderes, heller. For å ta et eksempel var Liverpool minst like skadepreget i vår på Emirates. Gerrard, Agger, Kelly, Johnson, og både Carragher, Aurelio og Carroll ble skadet i løpet av kampen. Likevel greide ikke Arsenal å bryte dem ned, mye pga. mentaliteten og fighterinnstillingen i Liverpool-laget. Nå er ikke Arsenal kjent for mentaliteten sin, men det kan være at de som spiller på lørdag føler et visst ansvar og overpresterer i de andres fravær på samme måte som Liverpool gjorde i slutten av forrige sesong.

Lagt til 2011-08-17 18:27:
Siterer The Cookiemonster:
Har holdt med Liverpool siden 2006<3
Ble først veldig interesert i 2008.
Rett etter at de vant Champions League, altså, og du ble tydeligvis først veldig interessert når de holdt på å vinne EPL. Du skal være forsiktig med å kalle folk medgangsupporter.
End of line, be excellent to each other.
  • 0
  • Yayo
  • Yayo
Siterer Skreifiskaren:
Det som er ULEMPEN med Carroll er at hele laget må bygges rundt han

Joda, det har du rett i. Det virket som et litt panisk kjøp å splashe ut så mye av pengene vi fikk av Torres-salget på Carroll, men jeg er ikke misfornøyd, langt derifra. Bare han virkelig finner formen er han en målmaskin, og det er få bedre i PL enn han til å holde opp forsvar med styrken sin, og vinne førsteballer med sin utrolige evne på hodet. En Carroll som distraherer stopperne kan la Suarez få fritt spillerom, det er en mye bedre kombo å ha to ulike spillertyper på topp.



Siterer Skreifiskaren:
De bør ikke undervurderes, heller.

Så absolutt ikke, jeg kan lett se for meg et uavgjortresultat, slik det ble begge kampene forrige sesong. Men vi kunne knapt funnet et bedre tidspunkt å spille mot dem på, så her er det bare å gi full gass og overkjøre Wenger og hans trøtte fotballfilosofi. Hvis ikke den mannen skjønner at han må bruke penger på etablerte spillertyper er det nok ikke lenge før han er ferdig i Arsenal.

Siterer Skreifiskaren:
Rett etter at de vant Champions League, altså, og du ble tydeligvis først veldig interessert når de holdt på å vinne EPL. Du skal være forsiktig med å kalle folk medgangsupporter.

Det kan være flere grunner til akkurat disse tidspunktene, må innrømme at jeg også ikke ble Liverpoolsupporter før rundt de tider Cookiemonster nevner, men av den litt triste grunn at jeg ikke fulgte med på fotball før da. Jeg har gått glipp av utrolig mange klassiske øyeblikk, og fantastiske spillere (Ronaldo, Zidane etc). Liverpool ble laget mitt siden flere av vennene mine og en av fetterne mine har holdt med ´Pool så lenge jeg kan huske, så det var et naturlig valg. Det har vært tungt, spesielt når Hodgson egenhendig holdt på å ødelegge alt klubben står for. Det gjør det ikke noe mindre fantastisk at det er flotte tider på Anfield, med så langt supre nye eiere i FSW, et nytt og myyye bedre trenerteam (Steve Clarke har fått veldig skikk på det defensive) og såklart, glede i spillergruppen, det viktigste av alt. Gleder meg som et barn til hver runde.

Siterer Skreifiskaren:
Håper Suarez blir så lenge som mulig, han, Lucas og Reina er vel de tre store for min del nå.

Ja, jeg tenker det samme. Super Steven Gerrard skal såklart egentlig nevnes, men den stakkars mannen har begynt å bli såpass tynget av skader at han ikke spiller så ofte lenger. Jeg håper virkelig at han kan finne noe magi når han (forhåpentligvis) er tilbake i September.
You better check yourself, before you wreck yourself
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Skreifiskaren:
Citerer The Cookiemonster:Har holdt med Liverpool siden 2006<3

Ble først veldig interesert i 2008.Rett etter at de vant Champions League, altså, og du ble tydeligvis først veldig interessert når de holdt på å vinne EPL. Du skal være forsiktig med å kalle folk medgangsupporter.


Men det er forskjell på å holde med det laget som leder etter 10 runder, og å begynne å holde med et lag etter at de vinner en turnering. Tror faktisk at de fleste som holder med et lag startet i medgang. Det er tross alt først i motgangen at man ser hvem som holder med laget.

For min del kunne jeg fort endt opp som Blackburn-fan fordi jeg likte de blå og hvite draktene dems
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Begynte å heie på Arsenal fordi onkelen min er Arsenal fan, var den eneste i klassen sammen med en haug Manu fans... Det tok ikke mange årene før flerne av dem kom over til Arsenal ettersom de rapet en god del sent på 90 tallet...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer Yayo:
Gleder meg utrolig mye til kampen mot Arsenals guttunger til helgen, og for første gang på en stund er vi favorittene. Blir meget skuffet om vi ikke vinner, de har jo solgt Fabregas, Nasri er på vei ut, Gervinho er suspendert, Song er ute, Wilshere, Gibbs, Djorou osv osv. Helt utrolig!


Tror Arsenal vinner, og vil ikke akkurat si at LFC er favoritter. Er vel mer 50/50 enn fordel til noe av lagene.

Og det er en mulighet for at Wilshere blir klar. Synes nesten at var bra at Gervinho ble utestengt med tanke på at Walcott starter istedenfor. Hvis Arsenal starter med Sczezny, Sagna, Vermaelen, Kocielny, Jenkinson, Walcott, Ramsey, Wilshere, Arshavin, Frimpong/Rosicky/Nasri/Chamberlain og RvP burde seieren være innenfor rekkevidde.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Liverpool må ihvertfall prestere i 2 omganger av typen 1 omgang mot Sunderland.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer Skreifiskaren:
Rett etter at de vant Champions League, altså, og du ble tydeligvis først veldig interessert når de holdt på å vinne EPL. Du skal være forsiktig med å kalle folk medgangsupporter.


Vel, på den tiden da jeg begynte å hei passivt på Liverpool, altså i 2006, viste jeg ikke noe om Champions League triumfen dems.
Hovedsaklig begynte jeg å heie på dem pga de flotte draktene dems, og navnet
Jeg begynte jo å følge med ordentlig i 2008, eller rettere sagt i starten av 2008.
Min favoritt har siden da vært Jamie Carragher, pga hans hjerte for klubben og sin vilje for å blø for drakten.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
AAAAAAAARSEEEEEEENAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLL!!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Arsenal topp 6 i årets.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Man Utd fan hele livet. Ingen over, ingen ved siden av.


er litt skeptisk til kjøpet av De Gea, ser ut som om han har en svakhet mot skudd utenfor 16-meteren. Det liker jeg ikke.
  • 0
Siterer HopeN:
er litt skeptisk til kjøpet av De Gea, ser ut som om han har en svakhet mot skudd utenfor 16-meteren. Det liker jeg ikke.


Gi han tid. Gutten er 20-år. Keepere finner som oftest toppformen når de blir en del eldre. Og bygger erfaringer. Jeg har sett De Gea herje mot spillere som Messi, Ronaldo, Xavi, Iniesta. Jeg tipper han er litt nervøs nå. Er ikke bare å gå inn å fylle skoene til Van der Sar, sånn med en gang. Han har jo også mye press på seg å prestere godt. I alle fall det jeg oppfatter fra ManUtd-fans.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Jeg hadde Suarez og Enrique i fantasy-teamet mitt.
End of line, be excellent to each other.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
LIVERPOOOOOOL
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Overraskende at Liverpool vannt mot Arsenal, men Liverpool er jo ikke et dårlig lag heller. De er en av de beste egelske clubene/lagene
Play chess and win. The intermediate
  • 0
Jeg ligger på 9. plass i den norske Liverpool Ligaen i fantasy Premier L. som har 256 spillere!
Stolt!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Nei si det
Play chess and win. The intermediate
  • 0
Siste Liverpool må gjøre før overgangsvinduet stenger er:
Kjøpe Gary Cahill
Kjøpe Daniel Sturridge
Kjøpe Kevin Doyle

Da har vi god konkuranse om plassene

Samt å selge litt skrap og mentalt plagede.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!