Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Fotball-tråden


Siterer A to the H:
Håper Liverpool tar ligaen nå ass! Fy faen-


Hør på skap-supporteren a.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer A to the H:
Håper Liverpool tar ligaen nå ass! Fy faen-


Ikke faen, heller Shitty/Chelski. Mye lettere å svelge at en av de vinner. Eller da helst Chelski.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer ElGamer:
Ikke faen, heller Shitty/Chelski. Mye lettere å svelge at en av de vinner. Eller da helst Chelski.


Ønsker du virkelig at pengedopingen skal vinne? Det er viktig for sporten at et lite pengedopet lag tar pokalen. Å velge mellom City og Chelsea er som å velge mellom AIDS og Sars. Å som den mektige har falt.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Ønsker du virkelig at pengedopingen skal vinne?


Både ja og nei. For både fotballens, rettferdighetens og underholdningensskyld, så er det Liverpool som fortjener å vinne. Men det er mye lettere å svelge at Chelsea eller Shitty vinner takket være den pengedopingen.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Alle som mener at kyniske dritt Chelsea vinner Premier League er enten bitre man utd fans, eller så har man ikke peiling på fotball. Lenge leve bitterheten.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Alle som mener at kyniske dritt Chelsea vinner Premier League er enten bitre man utd fans, eller så har man ikke peiling på fotball. Lenge leve bitterheten.


Du jinxet nettopp deg selv. Guaranteed.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer gnyg:
enten bitre man utd fans, eller så har man ikke peiling på fotball. Lenge leve bitterheten.


Så la meg være bitter da. Når det er to av de argeste rivalene som slåss om gull, så er det mye lettere å håpe på at det tredje laget, som spiller dritt, vinner.
  • 0
Ber om at Fabio Borini senker Manchester $hitty i kveld. Om det skjer, skal jeg kjøpe Borini-drakt next!
GOT EEM
  • 0
Siterer Zilco:
Ber om at Fabio Borini senker Manchester $hitty i kveld. Om det skjer, skal jeg kjøpe Borini-drakt next!


Jeg lovte at jeg skulle sleike tv-skjermen (journ.anm Borinis Twitter), så det var greit at Wickham fikset det.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Fantastisk bra resultat for oss.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Da står det mellom Chelsea og Liverpool. Får Liverpool enten seier eller uavgjort mot dem til neste helg, så tror jeg at det skal mye til for at de ikke tar tittelen.

Er også morsomt å se hvor utrolig god kontroll Sunderland har på City. De har vel vunnet de fleste oppgjørene mot City i de siste årene?
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Det er faktisk veldig jevnt stort sett. For det første så vinner City 64% av kampene sine på hjemmebane mens Sunderland vinner 56% på sin hjemmebanene. Av og til vinner City 3 - 0, eller 5 - 0. Men hovedsakelig så er det ofte 1 - 0 kamper.
Historisk sett veldig jevnt.

http://www.manchestercity-mad.co.uk/head_to_head/manchester_
city/vs/sunderland/index.shtml
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Følgende spillere er kontraktsløse til sommeren:

Bacary Sagna (Arsenal)
Samuel Eto'o (Chelsea)
John Terry (Chelsea)
Patrice Evra (Man Utd)
Joleon Lescott (Man City)
Ashley Cole (Chelsea)
Sebastian Larsson (Sunderland)
Chris Brunt (WBA)
Craig Gardner (Sunderland)
Jack Colback (Sunderland)
Anthony Pilkinton (Norwich)
Marc Wilson (Stoke)
Niklas Bendtner (Arsenal)
John Heitinga (Fulham)
Alexander Tettey (Norwich)
Liam Ridgewell (WBA)
Michael Turner (Norwich)
Phil Bardsley (Sunderland)
Peter Wittingham (Cardiff)
Joe Cole (West Ham)
Ricardo Vaz Te (West Ham)
Steve Sidwell (Fulham)
Marouane Chamakh (Crystal Palace)
Billy Jones (WBA)
Marc Albrighton (Aston Villa)
Frank Lampard (Chelsea)
Lukasz Fabianski (Arsenal)
Ben Turner (Cardiff)
Rio Ferdinand (Man Utd)
Dedryck Boyata (Man City)
Shola Ameobi (Newcastle)
Gareth Barry (Man City)
Matthew Etherington (Stoke)
Matthew Taylor (West Ham)
Carlos Cuellar (Sunderland)
David N'gog (Swansea)
John Arne Riise (Fulham)
Damian Duff (Fulham)

Noen interessante navn her? Hva mener dere?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Noen interessante navn her? Hva mener dere?


For å ta mine egne, så tror jeg Ferdinand legger opp og Evra eventuelt stikker til Frankrike. De andre her har jeg ikke noen særlig formening om enda.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
For å ta mine egne, så tror jeg Ferdinand legger opp og Evra eventuelt stikker til Frankrike. De andre her har jeg ikke noen særlig formening om enda.


Ingen av de er noe å spare på uansett, spesielt ikke Ferdinand.

Typer som Chris Brunt og Jack Colback bør derimot være interessante for en del lag, mens Cashley Cole og Sagna kan være interessante for de med nok penger.

For Liverpool sin del tror jeg ikke at det er mye å hente på den lista. Kanskje Jack Colback, da han kunne vært billig backup på venstrebacken og på midten. Og da bare kanskje.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Niklas Bendtner (Arsenal)


Alle burde ha Lord på notatblokken.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Alle burde ha Lord på notatblokken.


Top class lad. Top class player. Wow. So goal. Much world class. So hairstyle. Wow.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jeg elsker Borini i dag. <3
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Jeg elsker Borini i dag. <3


Dere plasserer forsterkningene deres smart. Borini kan ha skudd dere til Ligagull nå, men spørs om dere takler presset som ligger foran dere. En eneste feil, og tap mot Chelsea, så blir det ikke gull.

Men må jo bare applaudere det Liverpool har fått til i år. Uansett hvor bittert det er å innrømme at dere fortjener og vinne ligaen, og at dere virkelig har vært best i år, så vil det å si noe annet være å ljuge.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer ElGamer:
Dere plasserer forsterkningene deres smart. Borini kan ha skudd dere til Ligagull nå, men spørs om dere takler presset som ligger foran dere. En eneste feil, og tap mot Chelsea, så blir det ikke gull.

Men må jo bare applaudere det Liverpool har fått til i år. Uansett hvor bittert det er å innrømme at dere fortjener og vinne ligaen, og at dere virkelig har vært best i år, så vil det å si noe annet være å ljuge.


Det er det som avgjør gullet. Takler vi presset? Vi har jo en sportspsykolog som visstnok har gjort vanvittige ting for laget. Selv om ukens Sunderland resultater har vært ypperlige så er det bortkastet om vi ikke slår Norwich.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Give the man a fucking medal.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer gnyg:
Takler vi presset? Vi har jo en sportspsykolog som visstnok har gjort vanvittige ting for laget.


Det vil de neste kampene vise det.

Siterer gnyg:
Selv om ukens Sunderland resultater har vært ypperlige så er det bortkastet om vi ikke slår Norwich.


Ja, Norwich må slås. Men dere har jo Suarez da, og han elsker jo å score mot Norwich.
  • 0
Hei, jeg heier på Sunderland. Vi er guder.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Hei, jeg heier på Sunderland. Vi er guder.


Lee Cattermole er top top class
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Lee Cattermole er top top class


Tror virkelig det er de mest intense 12 minuttene eller hva enn det var med fotball jeg noensinne har sett.
Living so the last night feels like a past life
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!