Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Fotball-tråden


Det verste er det at Tyskland trolig kunne vunnet med mer hvis de bare gadd. Så fort de gidder å gi alt i angrep så scorer de.

Forøvrig interessant hvordan unnskyldningsmaker Scolari skal klare å unnskylde dette. Jeg tror ikke at han slipper unna med at de manglet Neymar. Dog, jeg blir ikke overrasket hvis han skylder på at det var mentalt nedrbrytende for de å miste han eller noe sånt.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Nå begynner tidenes #opphenting.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Özil ødela alt. Faen ta deg Özil.

Lagt til 2014-07-08 23:58:
Dette var forøvrig det største tapet av en vertsnasjon i VM-historien.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Brasil har egentlig ikke møtt en av de store nasjonene før nå i VM. De har møtt mange mellomgode lag som har overspilt, men mot Tyskland fikk de se hva de duger til mot de aller beste. Jeg ante meg at de ville tape, men resultatet ble jo hinsides.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Brasil har egentlig ikke møtt en av de store nasjonene før nå i VM. De har møtt mange mellomgode lag som har overspilt, men mot Tyskland fikk de se hva de duger til mot de aller beste. Jeg ante meg at de ville tape, men resultatet ble jo hinsides.


Samtidig må det sies at Tyskland virkelig storspilte i perioder, mens Brasil allerede på 2-0 virket resignerte. I tillegg vil jeg våge å påstå at fokuset til spillerne før kamp var helt feil. Fraværet av Neymar ble markert som om han hadde dødd. At kapteinen for dagen, David Luiz, var den som så mest oppgitt og rådeløs ut på banen hjalp heller ikke. Han er ikke noen Thiago Silva.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Vel, det virker som om det begynner å bli liv på overgangsmarkedet igjen.

First things first, keeperen Willy Caballero har signert for Manchester City fra Malaga. Summen skal være på £4.4m + addons som kan føre til at summen blir £6m. Trolig signert for å gi Joe Hart konkurranse, nå som Pantilimon har forlatt klubben. En annen City-signering som har gått litt under radaren er signeringen av Fernando fra Porto.

Ellers virker det som om Alexis Sanchez er på vei til Arsenal, og han blir nok klar for de om ikke så alt for lenge. Mathieu Debuchy skal også være på vei inn, også han forholdsvis snarlig. Summene skal ligge på henholdsvis £30-35m og £10m.

Med en avtale for Sanchez uaktuelt har en annen signering dukket opp. Den unge serberen Lazar Markovic skal være på vei til Liverpool for rundt £20-25m. Han skal visstnok ha en legesjekk forut for en overgang allerede i morgen. En annen som skal være på vei til Liverpool er det belgiske stjerneskuddet Divock Origi. Liverpool skal være enige med Lille om en overgangssum, og Origi var visstnok på omvisning på Melwood og Anfield i dag. Man er derimot ikke enige om de personlige betingelsene enda, men det regner man med at går i orden. Tottenham skal visstnok ha prøvd å snappe Origi foran nesen på Liverpool, men alt tyder på at han foretrekker Liverpool fremfor den speiderløse klubben fra London.

Liverpool skal også fortsatt være interesserte i Dejan Lovren og Alberto Moreno, men priskravene til de respektive klubbene er enn så lenge for høye. Hvis ting går i dass med Moreno skal Ben Davies, Marcos Rojo og Ryan Bertrand være blant backup-planene.

Lagt til 2014-07-09 21:36:
Og jo, Barcelona er i gang med å selge søppelet sitt. Jonathan dos Santos forsvinner til Villarreal for å spille med storebror Gio, Isaac Cuenca er på vei til Deportivo, og Tello er på vei til Porto.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Javier Maskinerano.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Keeperen til Argentina var beast ja
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Siterer Victorfinne:
Keeperen til Argentina var beast ja


Ærlig talt, etter straffene mot Costa Rica forventet jeg mye mer fra Nederland. Ikke fra Cillessen, selv om Tim Krul storspilte, men fra spillerne, for noen patetiske straffer i forhold til det de presterte i forrige runde.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Suárez solgt til Barcelona. Regner med Liverpool fansen har litt blandede følelser overfor det. Spørs jo hvordan det angrepet til Barcelona vil fungere i praksis da.

Håper Argentina vinner VM.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Nå er Den "flyvende" hollender i gang igjen.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Graziano Pellè og Dani Osvaldo på topp for Soton neste sesong. Jeg skal ikke spå hvor mange mål det blir, men jeg kan med sikkerhet si at den vil bli en slager blant kvinnelige fans.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Heier med Argentina i dag, men jeg tror nok Tyskland stikker av med seieren!
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Til nå virker det som det kan tippe begge veier. Hvis Higuain klarer å stille inn siktet.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Dommeren i den kampen her må ha fått seg noe innabords eller..
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Drikki bensin og røykt sokkene sine, Anders

Har troen på Argentina.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0
Vant 100 spenn på at Tyskland vant. <3
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Vant 100 spenn på at Tyskland vant. <3


Kanskje jeg skulle begynne å se på fotball, bare for å prøve å tjene gode penger på det.
  • 0
Vondt å se Messi ta imot Gullballen.
  • 0
Siterer Mexis:
Vondt å se Messi ta imot Gullballen.


Virker nesten som han ble flau selv også. Fifa i et nøtteskall det der.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer Glorfindel:
Virker nesten som han ble flau selv også. Fifa i et nøtteskall det der.


Jeg kommer egentlig ikke på noen som er mye bedre akkurat nå. Müller kanskje?

Men, at han fikk den er merkelig. Han er som vanlig ikke så god på landslaget som han er i Barcelona. Men 4 mål betyr at han har blitt kvitt spøkelset..

Glad for å se at Neuer vant golden glove. Fortjent fordi han reddet Tyskland mange ganger med sitt offensive sweeper-spill. Noe er rettferdig i det minste.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Jeg kommer egentlig ikke på noen som er mye bedre akkurat nå. Müller kanskje?


Det er vel ingen som er bedre enn han for øyeblikket, men i selve VM mener jeg det var en del som var bedre. Virker også som han ikke er særlig kapabel til å være kapteinsbindet heller.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer gnyg:
Jeg kommer egentlig ikke på noen som er mye bedre akkurat nå. Müller kanskje?


Han heter Rodriguez. James Rodriguez.

Forøvring var dette et forbanna godt fotball-VM. Kommer til å slite med abstinenser fremover. Føler jeg blir veldig tom av tanken på at nå kan jeg ikke benke meg ned ca 5 ganger i uken for å se kamp. Ahh, nå kan PL starte igjen snart.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Har vært en gøy periode ja. Sett en del kamper med kompiser og sånn. Selv jeg som ikke er så alt for investert i fotballen er blitt mer interessert nå.
If You're Good At Something, Never Do It For Free.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!