Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Fotball-tråden


Siterer Glorfindel:
Falcao gjorde ikke så mye ut av seg nei, men jeg forventet ikke at han skulle putte hat-trick i første kamp heller.


Jeg var vell litt brå i orda, jeg tenkte mer på at hans spill de få minuttene han fikk ikke imponerte meg, selvfølgelig vet jeg at han er en kvalitetsspiss, men jeg håper virkelig ikke at han kommer til å bomme på store sjangser som RVP gjorde den kampen.

Herrera, Blind imponerte vil jeg si, og rafael hadde en bra kamp i mine øyne, som overrasket meg mest.
  • 0
Forsvarsspill? Hva er det for noe?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Forsvarsspill? Hva er det for noe?


https://www.youtube.com/watch?v=ZZ5LpwO-An4&t=1m24s
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Definisjonen av ett deilig poeng i dag. Så forbanna ufortjent, men vi fikk det. Fuck Hughes.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Get rekt, United.
  • 0
Siterer Glorfindel:
Forsvarsspill? Hva er det for noe?


https://www.youtube.com/watch?v=ZZ5LpwO-An4&t=1m24s


Tidenes karma ... Illuminati confirmed.

Men 5 mål mot ..... LELchester??

Ehh???hheeee??Heeeeeeeeeeee?????????????

?

?

...?

wat the acutaly fak did I just watch.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
LELchester??


Lester.

The molester.

Men lol, dere ledet 3-1.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
EHEHEHEHEH. QPR gjorde det bedre enn Liverpool og Utd i helga.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Men lol, dere ledet 3-1.


Lol ja. Det og "wtf", "for reals?", "u faking what?" "NoScope" "luls rofl", tenkte jeg fra 61 og utover og...

Siterer A to the H:
EHEHEHEHEH. QPR gjorde det bedre enn Liverpool og Utd i helga.


Du Dronningens Park Ferdamenn.... gz.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
IT HAD TO BE LAMPARD. Faen, så gøy.


Siterer Glorfindel:
Du Dronningens Park Ferdamenn.... gz.


Takk.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Perfekt helg for Arsenal-fans.
  • 0
Indeed. QPR var det verre med. Vi fikk uavgjort, men ALLE bunnlagene spilte fantastisk mot topplagene.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Ikke en bra helg, men at de andre topplagene kuket det til gjorde det litt lettere å svelge.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Jeg får aids av formen til Liverpool, og spesielt sonemarkeringen på dødballer.

Lagt til 2014-09-23 23:07:
Jeg får også aids av det faktum at Suso muligens er på vei til AC Milan på gratisovergang.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Jeg får aids av formen til Liverpool, og spesielt sonemarkeringen på dødballer.


Er faktisk overrasket over hvordan liverpool gjør det. Og jeg NEKTER å tro på det folk sier at de mangler en spiller som Suarez i laget. Liverpool har gått fra et lag som hadde tittelsjangser til å være et lag som kjemper om å overleve på toppen av premier league og få inn noen gode kamper i UCL. Var faktisk ikke imponert av dem i deres første UCL kamp på en god stund.

Jeg mener at det er på tide at en mann som Gerrard må pelle seg til MLS eller noe sånn. Jeg sier ikke at mannen er elendig, men jeg mener hvis Rodgers tenker rett, så henter de en spiller som fyller skoa hans greit nok, fordi Gerrard på sitt beste er sko som er bra vanskelige å fylle.
  • 0
Siterer Brysjj:
Er faktisk overrasket over hvordan liverpool gjør det. Og jeg NEKTER å tro på det folk sier at de mangler en spiller som Suarez i laget. Liverpool har gått fra et lag som hadde tittelsjangser til å være et lag som kjemper om å overleve på toppen av premier league og få inn noen gode kamper i UCL. Var faktisk ikke imponert av dem i deres første UCL kamp på en god stund.


Problemet nå er en blanding av at vi ikke klarer å forsvare oss mot innlegg eller dødballer, og at vi har slitt med skader. Vi får ikke spilt i gang nysigneringene på en ideell måte, ettersom vi har blitt tvunget til å kaste inn en drøss med nysigneringer samtidig.

Siterer Brysjj:
Jeg mener at det er på tide at en mann som Gerrard må pelle seg til MLS eller noe sånn. Jeg sier ikke at mannen er elendig, men jeg mener hvis Rodgers tenker rett, så henter de en spiller som fyller skoa hans greit nok, fordi Gerrard på sitt beste er sko som er bra vanskelige å fylle.


Gerrard er fortsatt en god spiller, men han bør ikke spille tre kamper per uke. Det var merkbart mot WHU, hvor han så tom og sliten ut. Ble rett og slett markert ut av kampen, og han hadde ikke energien til å gjøre noe med det. Det kommer igjen av at vi har slitt med skader. Både Allen og Can ute, to spillere som kunne gjort at Gerrard ville fått hvile. Dermed ble vi tvunget til å fortsette med Gerrard, for så å spille Lucas som indreløper, noe som reduserer evnen vår til å presse motstanderene. Lucas ville trolig ha gått inn for Gerrard i den holdende rollen (som i kveld), men med Allen, Can og Coutinho kunne vi ikke ta ut Gerrard.

Lagt til 2014-09-23 23:58:
Vel, det ble seier til slutt. Syk, syk straffekonk som avgjorde det hele.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Gerrard er fortsatt en god spiller


Det kommer ann på meninger, selv mener jeg at han er god. men er på det stadiet at andre spillere kan brukes til å levere grundigere resultat, men det kommer jo til det du sier også.

Siterer The Cookiemonster:
men han bør ikke spille tre kamper per uke.


Der er jeg fullstendig enig, men jeg så han jo forrige sessong og, han var heller ikke på sitt skarpeste, og der var det ingen UCL å begi seg ut på.

Selv mener jeg at Rodgers bør investere i en ung erstatter som har mulighet til å utvikle seg til å være like god som Gerrard, omså bedre.

Leste forresten at Real skulle snappe opp Sterling til neste sommer.
  • 0
Siterer Brysjj:
Leste forresten at Real skulle snappe opp Sterling til neste sommer.


Det kan de dra til helvete med. Hva Real vil kunne ikke brydd meg mindre. De kan stikke pengene sine langt oppi rævva, for nå skal vi ikke la oss bli tråkket på av søpleklubber som det. De tror at de kan få alt de peker på, så da er det på tide å vise at de tar feil.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Real henter Sterling. Wallah. QPR massa penga få.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Tottene spilte dårlig i stad, og lå under mot Nottingham Forest, men etter scoringer av to lokale gutter i form av Ryan Mason og holebass sin lookalike, Harry Kane klarte de å snu kampen. Soldado scoret det øvrige målet til Spurs, etter å ha styrt et wayward Townsend-skudd i mål.

Siterer A to the H:
Real henter Sterling. Wallah. QPR massa penga få.


Neh, de henter han neppe. Jeg forventer at Ian Ayre forteller Real nøyaktig hvor skapet står.

Lagt til 2014-09-25 00:18:
Ellers scoret Frank Lampard to mål for City i stad, i en kamp City vant hele 7-0. Mot Sheffield Wednesday, på en onsdag. For en fantastisk tilfeldighet.

Lagt til 2014-09-25 00:19:
Det fører da til at City skal spille mot Newcastle i neste runde. Chelsea møter Shrewsbury i Shrewsbury, mens Liverpool møter Swansea på Anfield.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Tottene spilte dårlig i stad, og lå under mot Nottingham Forest, men etter scoringer av to lokale gutter i form av Ryan Mason og holebass sin lookalike, Harry Kane klarte de å snu kampen. Soldado scoret det øvrige målet til Spurs, etter å ha styrt et wayward Townsend-skudd i mål.


JEG LIGNER ALDELES IKKE PÅ HARRY KANE! #dyptfornærmet.

Siterer The Cookiemonster:
Neh, de henter han neppe. Jeg forventer at Ian Ayre forteller Real nøyaktig hvor skapet står.


Ian Ayre er hardere enn granitt.

Siterer The Cookiemonster:
Det fører da til at City skal spille mot Newcastle i neste runde. Chelsea møter Shrewsbury i Shrewsbury, mens Liverpool møter Swansea på Anfield.


Tror Swansea kupper dere.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
JEG LIGNER ALDELES IKKE PÅ HARRY KANE! #dyptfornærmet.


http://bildr.no/view/VU5Bb0x4

Det er litt likhet.

Siterer A to the H:
Ian Ayre er hardere enn granitt.


Florentinwho?

Siterer A to the H:
Tror Swansea kupper dere.


Hvis man fortsetter i dette tempoet, og attpåtil taper mot Swansea, så kan det fort være svanesangen til Rodgers. Huehuehue.

Neida, jeg tror ikke det, men jeg måtte ta muligheten.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Det er litt likhet.


Sjukeste jeg har sett.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Sjukeste jeg har sett.


Godt det ikke bare er meg som reagerte på likheten.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Det er litt likhet.


Secret twins eller?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!