Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Fotball-tråden


Siterer Glorfindel:
Secret twins eller?


amrite
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
http://bildr.no/view/VU5Bb0x4

Det er litt likhet.


Nei. Jeg er så uenig.

Siterer The Cookiemonster:
Hvis man fortsetter i dette tempoet, og attpåtil taper mot Swansea, så kan det fort være svanesangen til Rodgers. Huehuehue.

Neida, jeg tror ikke det, men jeg måtte ta muligheten.


Eheheheh.

Siterer Predator:
Sjukeste jeg har sett.


Nei, slutt.

Siterer Glorfindel:
Secret twins eller?


Nei.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Nei. Jeg er så uenig.


Det er 3 mot 1 her. Vi vinner.

Siterer A to the H:
Eheheheh.


Gotta grab 'em.

Lagt til 2014-09-27 14:42:
Har vært en interessant åpning på merseysidederbyet.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Morn Jagielka.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Typisk at Jagielka får drømmetreff på overtid etter at vi hadde vært det beste laget gjennom hele kampen.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Typisk at Jagielka får drømmetreff på overtid etter at vi hadde vært det beste laget gjennom hele kampen.


Ehehehhe.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Ehehehhe.


Kjefta Harry

Lagt til:

Harry Hole(bass) (hah!) jokes aside, nå sliter Pardew. Tapte 1-0 mot Stoke.

I tillegg så sliter en belgier ved navn Simon Mignolet. Ble i går analysert (og slaktet) av Gary Neville og Jamie Carragher. Mignolet selv ble konfrontert med Valdes-ryktene, men svarte med svada og tegn på en latterlig innstilling. Håper at han forsvinner ut snart, for han duger rett og slett ikke.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Artig å scrolle gjennom gamle videoklipp på Youtube. Kom over denne kampen. Er det egentlig noen som har sett Maicon etter den?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Artig å scrolle gjennom gamle videoklipp på Youtube. Kom over denne kampen. Er det egentlig noen som har sett Maicon etter den?


Ah, du fant igjen en av tidenes mest oppskrytte enkeltkamper av en spiller. Inter hadde opplagt glemt helt hva ordet "sikring" betydde. Så tragikomisk forutsigbart, men takket være et forsvar som opptrådte som Brann sitt, så fungerte det.

Men når det gjelder Maicon, så hadde han en horribel kamp. Jeg så han derimot sist i VM for Brasil, og hørte nylig at han ble kastet ut av Brasils forrige tropp fordi han dukket opp full på trening, flere timer for sent.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
og hørte nylig at han ble kastet ut av Brasils forrige tropp fordi han dukket opp full på trening, flere timer for sent.


Still has nightmares about Bale.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Totti. Legende.

Og faen for en blokk av Marquinhos.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Totti. Legende.

Og faen for en blokk av Marquinhos.


Marquinhos var verdt samtlige penger i ett millisekund der. For en blokk.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Angrepsspill? Hva er det for noe?

Markere ordentlig på dødball? Hvordan gjør man det?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Basel er som en innpåsliten veps for engelske lag.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Elsker Pirlo.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Deilig med seier på en ellers elendig dag.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Cristiano Ronaldo med sitt 22. hat-trick i La Liga, og sitt tredje på fire kamper. 190 mål på 171 kamper for Real. Vilt. For å sette hat-trick-rekorden i perspektiv, så kan jeg melde om at kun to spillere har så mange hat-trick i La Liga: Telmo Zarra og Alfredo Di Stéfano. Og selv ikke de var i nærheten av Ronaldo sitt målsnitt.

Like vilt som forsvaret til QPR, som virkelig fremstår som en gjeng med idioter som aldri har spilt fotball før. For et kaos!

Lagt til 2014-10-05 23:19:
Kaos var det også mellom Juventus og Roma. Tre straffer, hvorav to var grisebillige Juve-straffer, Roma-trener Rudi Garcia sendt på tribunen, og direkte rødt til både Morata og Manolas. Fantastisk.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Gikk meeegabra med QPR i går. Er så stolt av forsvaret.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Artur Pikk er tidenes fotballspiller.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Artur Pikk er tidenes fotballspiller.


Et av tidenes etternavn ihvertfall.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Et av tidenes etternavn ihvertfall.


Mye bra i denne tråden: http://vgd.no/sport/fotball-premier-league/tema/1803417/tittel/estl
and-england/side/2


Jeg så på kampen utelukkende for å lage Pikk-vitser.

Lagt til 2014-10-13 16:48:
Når FM15 kommer ut skal jeg ta over et norsk lag, og så skal jeg hente inn Artur Pikk og han her: http://en.wikipedia.org/wiki/Cho_Byung-kuk

Vil bli tidenes forsvar. Utvilsomt. Jeg forventer naturligvis at Pikk skal komme på sugende løp bakfra, mens Byung-kuk skal tette hullene i forsvaret.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Mye bra i denne tråden: http://vgd.no/sport/fotball-premier-league/tema/1803417/tittel/estl
and-england/side/2


Alltid god underholdning på VG, TV2 og Dagbladet.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Hvordan spilte Norge mot Bulgaria? Glemte å se kampen (begynte å skype ..) For det er jo villt at vi vinner to kamper på rad. Er lenge siden jeg kan huske at det har skjedd.. Kan man forvente tredjeplass i gruppa, eller i beste fall avansement?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Hvordan spilte Norge mot Bulgaria?


Positivt, faktisk. Slapp inn et fillemål på dødball, men ellers var vi ganske gode. Spesielt midtbanen gjorde en god figur, med Johansen, Tettey og Skjelbred i spissen. Dæhli og de to spissene som startet var ikke så gode (begge målscorerne var helt håpløse utenom situasjonene der de scoret, Nielsen gjorde jo knapt noe riktig utenom målet), men likevel fikk vi skapt en del sjanser, da med Skjelbred som arkitekt.

På backene var Linnes frisk, mens Omar var helt forjævelig surrete. Hvorfor får ikke Jonathan Parr sjansen?

Midtstopperne og Nyland leverte bra.

Siterer gnyg:
Kan man forvente tredjeplass i gruppa, eller i beste fall avansement?


Tredjeplass bør være målet, noe mer får være en bonus. Kroatia og Italia skal være bedre enn oss, og de ligger allerede tre poeng foran oss. Hvis vi vinner kampene mot Aserbajdsjan, Malta og Bulgaria, så skal tredjeplassen være vår. Så får vi håpe at vi klarer å få noe ut av Kroatia-kampene, og kampen mot Italia.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Blir godt med PL igjen til helga gitt. Landslagspauser er som pesten.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!