Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Fotball-tråden


                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Ahhh. Deilig å være innom igjen. Har ikke hatt nett i 2 mnder i huset nå.. bare mobildata som jeg har brukt opp...

Qpr har gjort det bra i det siste. Veldig positive tider for oss.

Lagt til 2014-11-04 20:06:
Siterer The Cookiemonster:
http://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/queens-park-rang
ers/11196698/Rio-Ferdinand-suspended-by-FA-for-three-matches-a
nd-fined-25k-over-inappropriate-tweet.html

Hahahaha

Blessing in disguise for QPR, uten tvil.


Amen. Men han hadde ikke spilt uansett. Dunne og Caulker har vært gode i det siste
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Ahhh. Deilig å være innom igjen. Har ikke hatt nett i 2 mnder i huset nå.. bare mobildata som jeg har brukt opp...


Know the feel.

Siterer A to the H:
Qpr har gjort det bra i det siste. Veldig positive tider for oss.


Absolutt, hjalp å kaste ut pensjonisten av midtforsvaret, for så å sette inn en annen pensjonist. Selvmålskonge Dunne har derimot alltid vært sørpe treig, så han er vel mer vant til det enn Ferdinand, som virker å tro at han er knallgodt trent og den kjappeste og sterkeste stopperen i verden, selv om det nå er noen år siden tempoet hans forsvant.

Forresten deilig at vi ikke ble voldtatt av Real i dag. Ronaldo ble etter kampen funnet i baklomma til Kolo. Ellers viste Lucas, Can og Borini at de bør starte neste kamp. Allen virker ikke å være i form i det hele tatt etter skaden. Bør nok benkes til fordel for Can mot Chelsea. Kan være greit å ha en bulldoser mot Matic og Fàbregas uansett.

Satser på det laget her mot Chelsea:
Mignolet
Manquillo - Skrtel - Touré - Moreno
Lucas/Gerrard
Henderson - Emre Can
Coutinho
Borini - Balotelli

Men typisk nok blir det nok 4-3-3 med Johnson på høyreback, Allen på midten med Henderson og Gerrard, mens Sterling og Coutinho spiller på kantene med Balo alene på topp. Weeeeeee
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Var en veldig god kamp av dere. Toure spilte jo som da han var på sitt beste i Arsenal!

Forferdelig morsom kommentar angående Dunne vs Rio, og jeg tror det er grunnen til at det går så dårlig faktisk.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Toure spilte jo som da han var på sitt beste i Arsenal!


Morsomt å se hvordan han bare raidet fremover i god, gammel stil. Har fortsatt litt sprut i beina, så han klarer enda å trekke noen triks ut av hatten. Francois kan enda. Hadde han ikke hatt de merkelige tabbene ville han nok spilt oftere.

Siterer A to the H:
Forferdelig morsom kommentar angående Dunne vs Rio, og jeg tror det er grunnen til at det går så dårlig faktisk.


Funny because it's true osv.

Rio er ikke den han en gang var fysisk, Dunne er bare litt dårligere enn før, for han var ikke spesielt god før heller, haha. Eigentor-könig Richard Dunne.

Må være morsomt å gå fra å være fast på Manchester United til å bli benket til fordel for den ubestridte selvmålskongen Richard Dunne, som egentlig aldri har vært spesielt god.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
God trøkk her. Norge vinner på en særdeles svak dag mot Azerbadsjan. Det er gull verdt, ettersom Malta spilte uavgjort mot Bulgaria og Italia og Kroatia ble 1-1.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
God trøkk her


Er knapt noe vits i å legge ut noe her, selv de få fotballsupporterne på forumet gidder knapt å svare.

Siterer A to the H:
Det er gull verdt, ettersom Malta spilte uavgjort mot Bulgaria og Italia og Kroatia ble 1-1.


Da får vi spikret tredjeplassen i stedet for fjerdeplassen. Yay. Fra spøk til alvor, Bulgaria virker så svake at Norge bør kunne ta tredjeplassen uten store problemer. Nå husker jeg ikke om det er beste tredjeplass eller om det er kvalik mellom tredjeplassene, men det er vel bedre enn å ryke rett ut uten å ha engang utfordret. Italia og Kroatia er for gode for oss.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Det blir for detaljert om lag og ligaer jeg ikke følger med på for meg, at jeg kun en sjelden gang kommer innom. Men så har det noe med aktiviteten på hele forumet å gjøre også da. Det er på en måde ikkje fullt så motiverende å logge inn når samme forumpost har vært på toppen av lista hele dagen.

Så skal det også sies at fotballinteressen har gått betraktelig ned etter at det har har gått så middelmådig med Blackburn og helt til helvete med Hamkam...
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Er knapt noe vits i å legge ut noe her, selv de få fotballsupporterne på forumet gidder knapt å svare.


Er bare det at vi ikke er så veldig interessert i det laget du legger ut om
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Er bare det at vi ikke er så veldig interessert i det laget du legger ut om


Så legg inn noe selv da vel. Virker som om bla. du og ElGamer tidvis glemmer at denne tråden eksisterer.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Virker som om bla. du og ElGamer tidvis glemmer at denne tråden eksisterer.


Glemmer, sammen med at jeg egentlig bare bruker Nattråden atm. Så kan vel først komme med at jeg både finner det komisk og litt trist for Sturridge at han nok en gang forsvinner ut med skade. Må nesten le av at han ikke blir spilleklar, uansett hvor mye det prøves.
  • 0
Siterer ElGamer:
Glemmer, sammen med at jeg egentlig bare bruker Nattråden atm. Så kan vel først komme med at jeg både finner det komisk og litt trist for Sturridge at han nok en gang forsvinner ut med skade. Må nesten le av at han ikke blir spilleklar, uansett hvor mye det prøves.


Jeg har tatt en fotballpause på ubestemt tid.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Jeg har tatt en fotballpause på ubestemt tid.


Medgangssupporter.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Jeg har tatt en fotballpause på ubestemt tid.


Sikkert det Sturridge har valgt å gjøre og.
  • 0
Siterer A to the H:
Medgangssupporter.


Nei. Jeg orker bare ikke det her enda en gang. Nok en gang vil jeg og andre supportere oppleve at Rodgers ikke lærer, og dermed kjører på med 4-3-3 med Johnson, Lovren og Skrtel i forsvaret, Sterling ute på høyre kant og Balotelli alene på topp. Enda det har mislykkes i ca. hver eneste kamp han har prøvd det i, mens vi plutselig har levert bedre med andre systemer og spillere. Merkelige greier det der.

Jeg merker derimot at jeg ikke orker å se på kampene for tiden, for de er som regel dritkjedelige, frustrerende og latterlig svake hver eneste gang. Jeg orker rett og slett ikke. At jeg heier på laget er det ingen tvil om, men jeg akkurat nå føler jeg ikke for å ødelegge hele dager ved å se Liverpool-kamper. Fotballtittingen vil begynne igjen over nyttår.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Virker som om bla. du og ElGamer tidvis glemmer at denne tråden eksisterer.


Kan nok bli flinkere på å bruke denne tråden ja, skal ikke si noe på det.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Kan nok bli flinkere på å bruke denne tråden ja, skal ikke si noe på det.


Vi kan, men spørsmålet er om vi vil/klarer det...
  • 0
Siterer ElGamer:
Vi kan, men spørsmålet er om vi vil/klarer det...


Sånn egentlig, selv om fotball også er noe jeg lever og ånder for, finner jeg faktisk ikke helt den samme given til å diskutere det over nett. Det må være i fysisk samvær
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Sånn egentlig, selv om fotball også er noe jeg lever og ånder for, finner jeg faktisk ikke helt den samme given til å diskutere det over nett. Det må være i fysisk samvær


Sjæl, samt at det blir enda vanskeligere å diskutere det her, når en egentlig ikke bruker sida mer enn til nattchat
  • 0
Bare melder om at det var meget deilig med en skikkelig "fortjent" seier mot Arsenal i dag
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Bare melder om at det var meget deilig med en skikkelig "fortjent" seier mot Arsenal i dag


Tidenes mest fortjente seier, var virkelig herlig. Det kommer aldri til å bli en mer fortjent seier, enn det vi var vitne til i dag
  • 0
Palace is love, Palace is life.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Gratulerer til Molde og heia Brann! Mjøndalen hører hjemme i 1. divisjon.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Neuer, Bravo, Courtois, Casillas og Buffon er keeperkandidatene som er listet til årets lag. Det kan jo gå alle veier. Neida.
Oh yeah? Says you and what army?
  • 0
Siterer Royality-indeed:
Casillas


U wot m8
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!