Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Fotball-tråden


Siterer Royality-indeed:
Casillas


"Famous-face" nominering.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Også var Brann i Adecco.
  • 0
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
å-å-å trædve-femti!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
"Ha det bra James Chester. Snakkes en annen gang".
Wikestad for president.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Liverpool holder nullen og Glen Johnson scorer. Det er det lenge siden skjedde samtidig.

Siterer Glorfindel:
"Ha det bra James Chester. Snakkes en annen gang".
Wikestad for president.


Brukbar avslutning.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
QjuPiArr er så gode på hjemmebane. Bortebane tho.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Yesterday was a good day. Bortsett fra City da, fysj og æsj.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Yesterday was a good day. Bortsett fra City da, fysj og æsj.


Vel, Aguero ute en stund da. It's something! Også må vi bare vinne i dag, så har det jo vært en veldig god fotballhelg.
  • 0
Siterer ElGamer:
Vel, Aguero ute en stund da. It's something! Også må vi bare vinne i dag, så har det jo vært en veldig god fotballhelg.


Ja, bare å plukke med seg alt av poeng nå. Min intuisjon sier at både Chelsea og City møter veggen snart. Liverpool har allerede begynt
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Jeg er ikke Manchester United fan, så jeg har ikke alle detaljene, men er det på grunn av skader Van Gaal skifter formasjonen så ofte, eller bare gjør han det utifra motstanderen? Husker han eksprimenterte mye når han var i Ajax og Barcelona.

Uansett, ettersom jeg er nøytral denne kampen, så satser jeg på flust med scoringer med mye underholdning. Begge lagene kan skape god offensiv fotball om de ønsker. Satser på at begge har et mål om å få med seg tre poeng. Da tror jeg det blir gøy å være nøytral.
  • 0
Siterer Freeflow:
men er det på grunn av skader Van Gaal skifter formasjonen så ofte, eller bare gjør han det utifra motstanderen?


I utgangspunktet så var det vel 5-3-2/3-5-2 han startet med og ønsket å bruke. Men på grunn av skader så måtte han skifte. Men det ser forsåvidt ut som det er den formasjonen han bruker i kveld.

Artig med flere fotballinteresserte på forumet. Hvilket lag holder du med?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Tottenham, av alle lag.

Jeg vet virkelig ikke hvilket resultat jeg ønsker meg i dag. Et uavgjort med en del røde kort hadde vel vært greit.
  • 0
Siterer Glorfindel:
Ja, bare å plukke med seg alt av poeng nå. Min intuisjon sier at både Chelsea og City møter veggen snart. Liverpool har allerede begynt


Også setter vel vi veggen enda mer på plass neste helg? Nei, uansett hvor tafatt Liverpool er for tiden, så lever de oppgjøra der sine helt egne liv. Så blir spennende. City møter vel veggen, Chelsea er sterke, og ser ikke sannsynlige ut til å møte den, men det skjer nok det og. Men topp 4 er målet i første omgang.

Siterer Freeflow:
Jeg er ikke Manchester United fan, så jeg har ikke alle detaljene, men er det på grunn av skader Van Gaal skifter formasjonen så ofte, eller bare gjør han det utifra motstanderen? Husker han eksprimenterte mye når han var i Ajax og Barcelona.


Som godeste Glorfindel påpeker, så startet vi med en 3/5/2 eller 5/3/2 formasjon. Som ble lagt over til en 4/4/2 diamant formasjon. Tilbake igjen de siste kampene til det første, og det ligger da i skadene.

Siterer Freeflow:
Tottenham, av alle lag.


Huff, ikke bra.

Siterer Freeflow:
en del røde kort hadde vel vært greit.


Liker tankegangen din der. Hadde det bare ikke hvert for at United spilte, og vant en deilig seier!
  • 0
Grei skuring. Begynner å ligne på oss selv igjen nå, når vi vinner kamper på ellers middelmådige dager.

Siterer Freeflow:
Tottenham, av alle lag.


Fair enough. Sett merkeligere ting innpå her. QPR for eksempel >:^)

Siterer ElGamer:
Også setter vel vi veggen enda mer på plass neste helg? Nei, uansett hvor tafatt Liverpool er for tiden, så lever de oppgjøra der sine helt egne liv.


Tør ikke å si noe om de kampene. De er skumle.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Freeflow:
Tottenham, av alle lag.


Ah, enigma-laget. Mye som kan bli sagt om det laget, bla. at det er en samling med greie, men ikke eksepsjonelt gode spillere. Midtbanen til tottene er f.eks. et kapittel i seg selv. Har vel nok til å stille et lag med bare midtbanespillere.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Etter at vi har solgt våre beste spillere til Madrid, så er det nettopp det du sier. Stallen er stor, men nokså middelmådig. Vi har mange talent, men ingen stjerner. Dette ender opp med ingen fast startellever, lite stabilitet og ingen kjennetegn ved laget.

Ikke nok med det. Managere kommer og går. Samme som med spillere. Resultater variere og hver uke får vi nye tema og problemer å ta opp. Spillere kommer i form og faller ut av form fortere enn du kan spille ferdig Advanced Warfare sin campaign.

Likevel med alt det rotet som pågår, så forventer fans topp fire. Og ender vi ikke der så er det manageren som får føle det. Personlig så har jeg troen på Pochettino og håper Mr. Daniel Levy ikke sparker han med engang han føler presset. Vi trenger sårt stabilitet i klubben, og det håper jeg styret, spillere, manager/trenere og ikke minst fans forstår.

/rant off
  • 0
Siterer Glorfindel:
Grei skuring. Begynner å ligne på oss selv igjen nå, når vi vinner kamper på ellers middelmådige dager.


Middelmådige dager har blitt poeng etter hvert. Noe som er bra. Bare å få tilbake et lag til fra skade, og få spilt sammen en 11er som er så og si toppet, da skal vi nok se ting gå enda bedre.

Siterer Glorfindel:
Tør ikke å si noe om de kampene. De er skumle.


De kampene er alltid skumle. Om Liverpool skulle klare å spille god fotball igjen, så kan den fort komme i den kampen, om det så bare er da.

Siterer Freeflow:
Likevel med alt det rotet som pågår, så forventer fans topp fire. Og ender vi ikke der så er det manageren som får føle det


Forventer topp fire, selv om dere konstant er "nesten-laget" som har plassen en liten stund, bare for å miste den i siste liten.
  • 0
Forza Roma. Forza Holebas.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Nå har jeg lyst til å skrive noe her, er bare litt usikker på hva jeg skal skrive. Så jeg slenger igjen denne i stedet.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Nå har jeg lyst til å skrive noe her, er bare litt usikker på hva jeg skal skrive. Så jeg slenger igjen denne i stedet.


Hadde lyst til å skrive ting selv, men lar heller sangen synge for oss.
  • 0
Jeg har lyst til å skrive noe, men jeg orker ikke å skrive så mye, så jeg dropper å skrive noe om kampen.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Jeg har lyst til å skrive noe, men jeg orker ikke å skrive så mye, så jeg dropper å skrive noe om kampen.


Skal vi bare legge dagen bak oss og snakke om annen fotball?
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Jeg har lyst til å skrive noe, men jeg orker ikke å skrive så mye, så jeg dropper å skrive noe om kampen.


Oh, come on.

Fortell.

Fortell.

.....fortell.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!