Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Fotball-tråden


Og når vi først snakker om å se ut. Hvis ikke Gareth Bale er sikret en hovedrolle i den neste Planet of Apes filmen, så skjønner jeg ingenting.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Og når vi først snakker om å se ut. Hvis ikke Gareth Bale er sikret en hovedrolle i den neste Planet of Apes filmen, så skjønner jeg ingenting.


Må jo få det nå!
  • 0
4 dager igjen. Heeeyeyeyeyayeyay.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
4 dager igjen. Heeeyeyeyeyayeyay.


Er så deilig å vite at ventetiden snart er over!
  • 0
I dag kan jeg si jeg er oppriktig stolt etter å ha vært på Ullevaal. Ikke bare fordi Norge lekte med Kroatia i 90 minutter (noen som har sett Srna forresten?). Men også fordi vår lille kommune på omlag 10 000 innbyggere, klarte å samle 20% av befolkningen i 37 busser som kjørte samlet inn, for så å bli plassert i Bendit-svingen for å "reklamere" for BAMA's nye konsept: Eat, Move, Sleep.

Hei fotball.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
noen som har sett Srna forresten?


Syns jeg så han på vei til treningen i stad, hadde nok rotet seg bort.

Siterer Glorfindel:
Men også fordi vår lille kommune på omlag 10 000 innbyggere, klarte å samle 20% av befolkningen i 37 busser som kjørte samlet inn, for så å bli plassert i Bendit-svingen for å "reklamere" for BAMA's nye konsept: Eat, Move, Sleep.


Og hvorfor akkurat kommunen deres?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Syns jeg så han på vei til treningen i stad, hadde nok rotet seg bort.


Sist jeg så han, var han oppe i kiosken hos Arena Salg.

Siterer The Cookiemonster:
Og hvorfor akkurat kommunen deres?


Tror vi har jobbet ganske iherdig for å kunne delta på det. Og BAMA sponset jo alt, bortsett fra transporten.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Sist jeg så han, var han oppe i kiosken hos Arena Salg.


Var vel på vei tilbake da, måtte jo rekke flyet hjem.

Siterer Glorfindel:
Tror vi har jobbet ganske iherdig for å kunne delta på det. Og BAMA sponset jo alt, bortsett fra transporten.


Skjønner.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Klopp 4 the Kop.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Jaja. Morna Noreg.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Jaja. Morna Noreg.


Forhåpentligvis blir det: Morna Høgmo
  • 0
Svenskene får i alle fall ting gjort. Men så har de Zlatan og en trener som ikke heter Høgmo da.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Svenskene får i alle fall ting gjort. Men så har de Zlatan og en trener som ikke heter Høgmo da.


En stjernespiller og en trener som ikke er Høgmo utgjør stor forskjell.
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Svenskene får i alle fall ting gjort. Men så har de Zlatan og en trener som ikke heter Høgmo da.


Men uten Zlatan er de vel nesten like middelmådige som Noreg.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Men uten Zlatan er de vel nesten like middelmådige som Noreg.


Men vi har fortsatt Høgmo.
  • 0
Siterer ElGamer:
Men vi har fortsatt Høgmo.


Høgmo har swag.

Endelig PL igjen denne helga. Lenge til neste landslagspause også. Most wonderful time of the year.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Endelig PL igjen denne helga. Lenge til neste landslagspause også. Most wonderful time of the year.


Er så herlig med PL igjen, bare så jævlig å se skadene som har poppet opp i disse udugelige vennskapskampene.
  • 0
Siterer ElGamer:
Er så herlig med PL igjen, bare så jævlig å se skadene som har poppet opp i disse udugelige vennskapskampene.


Ja, i morgen blir det suppetynt på topp...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Ja, i morgen blir det suppetynt på topp...


Yeah, satser på at unggutta får prøve seg.
  • 0
Hele denne sesongen i PL har det nesten vært flaut å være Manchester United supporter. LvG får det rett og slett ikke til, og spillerne virker som om de rett og slett har mistet motivasjonen til å spille fotball. Det eneste som kan virke som et lys i enden av tunnelen er Martial.

Blir spennende å se hvem som er manageren vår neste sesong. Usikker på hva jeg syntes om en evt ansettelse av Mourinho.
  • 0
Siterer HopeN:
Blir spennende å se hvem som er manageren vår neste sesong. Usikker på hva jeg syntes om en evt ansettelse av Mourinho.


Jeg hadde spydd, men det er nå meg. Stakkars Juan Mata hvis det skjer.

Siterer HopeN:
Hele denne sesongen i PL har det nesten vært flaut å være Manchester United supporter. LvG får det rett og slett ikke til, og spillerne virker som om de rett og slett har mistet motivasjonen til å spille fotball. Det eneste som kan virke som et lys i enden av tunnelen er Martial.


Dere har vært ganske stusselige, ja. For å si det mildt. Legger meg heller ned for å sove enn å se dere spille.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer HopeN:
Blir spennende å se hvem som er manageren vår neste sesong. Usikker på hva jeg syntes om en evt ansettelse av Mourinho.


Håper virkelig ikke på Mourinho selv, men har nå aldri likt han heller. Kan sikkert få resultater fort, men han er jo ingen langtidsplan, noe jeg føler vi trenger. Nytter ikke å satse på korttidsplaner om vi skal komme tilbake til toppen.
  • 0
5 dager til EM. (heyayeayeyay etc.)

Hvem holder folk med i år? Eller er dere helt nøytrale?

Tror jeg holder en knapp på Frankrike. Ellers blir det vel England som vanlig, men der skrur jeg forventningene noen hakk ned.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Tror jeg holder en knapp på Frankrike. Ellers blir det vel England som vanlig, men der skrur jeg forventningene noen hakk ned.


Blir vel England som vanlig her og, men satser på Island. Bare fordi det hadde vært så latterlig gøy. Ellers Belgia kan overraske, men etter kampen mot Norge i dag, så ble jeg mer usikker. Ellers tror jeg både Frankrike og Tyskland vil være der oppe.
  • 0
Siterer Glorfindel:
Tror jeg holder en knapp på Frankrike


For mye intriger.

Siterer ElGamer:
Blir vel England som vanlig her og


Er du høy? Kan ikke heie på et lag styrt av ugla.

Siterer Glorfindel:
Eller er dere helt nøytrale?


This. Finner ut hvem jeg liker å se på etter gruppespillet, så tar jeg det derfra.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!