Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Fotball-tråden


Siterer torleif:
Citerer Joshua king:
Liverpool bør kjøpe en erstatter for Lucas. Jeg kan ikke se for meg en som kan ta over hans rolle, men håper på at gerrard tar over rollen.


Kor lenge er det til Gerrard er tilbake?


For lenge.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
FA skal vise at de er noen skikkelige tøffinger hva angår rasisme, vet du. "Sånt ska de'kke værra noe av her. 8 kamper". Overdreven straff sett utenfra, særlig når det her er snakk om kulturforskjeller og provokasjon fra begge sider. Tiden fremover blir skummel. Et lag bestående av Reina, Johnson, Skrtel, Agger, Enrique, Henderson, Spearing, Adam, Bellamy, Carroll og Downing kan slite med å få til kreative og uforutsigbare ting utover å slå langpasninger ned til vingene og legge inn til Carroll. For DET har jo vist seg å være effektivt.
End of line, be excellent to each other.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
FA er tøffinger på rasisme. Har ingenting å si. Det finnes ikke rasisme i fotballen. Fifa president Sepp Blatter har jo sagt det selv. Forøvrig, synes straffen er streng. Begge er jo brune (no rasiscm intended).
Personlig så tenker jeg ikke forskjell på afrika brun og sør-amerika brun. Igjen, dette er ikke rasistisk ment. Man behandler vel alle likt uansett?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Alt jeg kan si er; HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAAH til alle liverpool fans. Blir morsomt å se hva straffen for John Terry blir..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Mario Balotelli tweet .... " The FA are willing to ban someone based on one persons claim, with no video evidence? In that case, the whole ManU squad racially abused me"...
. Eg trur eg er ein av dei få, som digger den karen.

Siterer Skreifiskaren:
. Et lag bestående av Reina, Johnson, Skrtel, Agger, Enrique, Henderson, Spearing, Adam, Bellamy, Carroll og Downing kan slite med å få til kreative og uforutsigbare ting utover å slå langpasninger ned til vingene og legge inn til Carroll. For DET har jo vist seg å være effektivt.


Off. Kommer aldri til å gå bra.
Teller straffen for Carling Cup også? Eg trur LFC møter Man City 2-3 gonger berre i januar

Siterer gnyg:
Personlig så tenker jeg ikke forskjell på afrika brun og sør-amerika brun. Igjen, dette er ikke rasistisk ment. Man behandler vel alle likt uansett?


Til og med Evra sa "Jeg tror ikke Suarez er en rasist", så eg ser ingen grunn for FA å blåse opp denne saken. Men når det er sagt, så har eg hørt verre folk enn FA også. Ein tidlegare engelsk landslagspelar, meinte at Suarez burde komme i fengsel
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Siterer torleif:
. Eg trur eg er ein av dei få, som digger den karen.


Elsker Balotelli, han er akkuratt som en WWE(Wrestling) Personlighet innenfor fotball.

Her er en liste over grunner til å elske han: http://gyazo.com/2425359c70c8794dc6ccada1e89e14cf
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer gnyg:
FA er tøffinger på rasisme. Har ingenting å si. Det finnes ikke rasisme i fotballen. Fifa president Sepp Blatter har jo sagt det selv. Forøvrig, synes straffen er streng. Begge er jo brune (no rasiscm intended).
Personlig så tenker jeg ikke forskjell på afrika brun og sør-amerika brun. Igjen, dette er ikke rasistisk ment. Man behandler vel alle likt uansett?


Det skal nevnes at store deler av Uruguays befolking er svarte/brune (no racism)
1-3 kamper hadde vært greit, men 8 kamper!?
Hadde han slått han ned eller noe hadde jeg sett den.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Gleder meg til Gerrard kommer tilbake i fullt slag. Suarez, Carroll og Gerrard =
I Newcastle-kampen så vi at Carroll ble mye farligere i det sekundet Gerrard kom på banen.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Liverpool speler altfor mykje uavgjort. Får håpe dei trener meir på å score frå corner, for det har dei hatt 11 av i denne kampen
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Nå skal det nevnes at Stoke er et tårn-lag, og er vanskelige å score mot på corner pga det. Vi mangler den tekniske boksåpneren i slike kamper. Det er nå vi føler savnet av Suarez. Egentlig bør en teknisk og rask ving prioriteres hvis mulig i dette vinduet.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
5-4-1 med Dirk "jeg har ikke scoret siden mars 2011 eller deromkring" Kuyt som ensom spiss hjemme mot Stoke. Jeg gidder ikke engang si noe.
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Jeg spør meg selv det samme spørsmålet. Dirk har aldri maktet noe som enslig spiss. Ærlig talt Kenny, dette er for dumt.
Hvorfor Carroll ikke spilte fra start er også et spørsmål. Og hvorfor ble akkurat Downing byttet ut mot Carroll? Downing og Carroll burde muligens spille sammen hvis hodestyrken til Carroll skal bli utnyttet. Latterlig taktisk av Kenny.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Fantastisk å lese at Liverpool gikk på enda et poengtap. Nå skal jeg ikke rope for høyt om det, for Chelsea - laget mitt - har ikke vært foruten noen forferdelige kamper i år, de heller. Det var deilig å se at Torres hadde noen fiffige angrep på lager i dag, da!
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
HAHA, 10-3 mot arsenal i målforskjell denne sesongen
Glory Glory! <3
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Det værste med å se Liverpool gå på sure poengtap er de kampene hvor man ikke prøver. Når det synes at viljen ikke er for stor. Mot Bolton så ga de seg alt for lett.

Hva gjelder Carroll så virker det som det er kun Gerrard som klarer å treffe et bruktbart antall ganger med innleggene sine.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer NewAge:
Citerer torleif:. Eg trur eg er ein av dei få, som digger den karen.

Elsker Balotelli, han er akkuratt som en WWE(Wrestling) Personlighet innenfor fotball.

Her er en liste over grunner til å elske han: http://gyazo.com/2425359c70c8794dc6ccada1e89e14cf


Til tross for det han sier om Jack Wilshere?
  • 0
Siterer LesMiserable:
Til tross for det han sier om Jack Wilshere?


Jada, kan klare å se bortifra det. Wilshere er stud uansett, gleder meg til han kommer tilbake. Han, Song og Arteta på midtbanen burde gjøre oss godt.

Lagt til 2012-01-23 14:30:
Wenger, Y U B TROLLIN?!

http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=1007641
7
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer xezopen:
Carroll suger... enough said
Andy Carroll:
http://www.pixpow.com/wp-content/uploads/2010/10/ball-horse.gif


Utdyp den påstanden er du snill. På hvilken måte mener du han suger?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Utdyp den påstanden er du snill. På hvilken måte mener du han suger?


Nå ser jeg få Liverpool kamper, faktisk den eneste jeg har sett i de siste 3-6 årene var Bolton kampen. Og der var han LAAAAANGT ifra imponerende. Og med tanke på at Liverpool betalte £35 millioner for han og han bare har scort 4 mål til nå kan ikke være annet enn skuffende. = Han suger.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Det du ikke tenker over der er spillertypen Carroll er. Alle spillere trenger de riktige spillertypene rundt seg for å fungere. Carroll trenger en rask og teknisk spiller som kan ta nedfallsfrukt, samt en fyr som kan bidra med innlegg og stikkere.
Downing, som ble kjøpt inn for sistnevnte del har ikke funket i det hele tatt. Crosserene og det generelle bidraget hans har vært en skygge av forrige sesong.
Spillerne som skulle ta nedfallsfrukten har heller ikke fungert. Suarez og Carroll virker å mangle litt forståelse av hverandre(dårlig engelsk av Suarez?).
Det finnes flere eksempler på det i Premier League; Se på feks Fernando Torres, som kun er en skygge av 07/08, 08/09 09/10 sesongene. I de sesongene hadde han en spiller han samarbeidet godt med, nemlig Gerrard. Gerrard var den hardtarbeidene som sendt stikkere og hjalp Torres i angrep, på samme måte som Torres hjalp Gerrard. I Chelsea har ikke Torres denne typen spiller rundt seg. Dermed får han ikke ut potensialet sitt på samme måte som han klarte med de riktige spillerene rundt seg. Godt samarbeid er alt i fotball.

Og JA, prestasjoen til Liverpool mot Bolton kan ikke unnskyldes. De får bare lære av det, og la være å gjøre slikt igjen. ALDRI igjen.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Som sagt:
Siterer NewAge:
Nå ser jeg få Liverpool kamper, faktisk den eneste jeg har sett i de siste 3-6 årene var Bolton kampen.


Så jeg kan virkelig ikke uttale meg om saken, men utifra hva jeg har hørt fra andre liverpool fans så vil du ha han vekk ifra klubben. Eller gå tilbake i tid å få pengene tilbake, for nooway er han verdt så mye som de ga for han.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Carroll klarer jo ikke å løpe ordentlig engang.. han passer inn på lag som stoke f.eks men ikke pass and move som liverpool prøver å spille..
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!