Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Fotball-tråden


Her kan vi diskutere alt om fotball!
Alt som omhandler fotball kan tas her og diskuteres her.
Rykter rundt klubber, spilleroverganger og eventuelle ønskelister for sin egen klubb er det helt åpent for, og selvfølgelig snakk rundt kamper som blir spilt!

Kjør Diskusjon!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
AAARSEEEEEENAAAAAAAAAL!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
AAARSEEEEEENAAAAAAAAAL!
Hva synes du om Wenger, sånn akkurat nå?
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Følger virkelig ikke mye med fotball for å være ærlig, men i det siste har jeg startet å spille endel FIFA og plutselig syntes jeg det var kjekkere å se fotball også..

Men i mine øyne er det kanskje på tid med noe nytt manager blod i Arsenal, Wenger har gjordt mye for klubben men utifra hva jeg har hørt/lest kan jeg vel ikke skryte av han...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Jeg ville si Wenger virker handlingslammet og får hjerteatakk at summer over 20m£
Men å handle 18 år gamle gutter med erfaring fra 3 divisjon i England for 15m£, det er helt greit.

Jeg syns Liverpool skuffet i dag.
De hadde en god førsteomgang, men de gikk tom for energi. Da spessielt Lucas og Suarez. De to nevnte har ikke noe kamptrening, så de er litt unskyldt der.
Forøvrig syns jeg de hadde en god først omgang med masse sjanser og masse bevegelse, bare synd det forsvant.

Resultater Nå:

Liverpool - Sunderland 1-1
Blackburn - Wolverhampton 1-2
Fulham - Aston Villa 0-0
Queens Park Rangers - Bolton 0-4
Wigan - Norwich
Newcastle - Arsenal 0-0*

*: Ikke ferdig.

Kampene som ikke har blittt spilt er:

Stoke - Chelsea
West Brom - Manchester U
Machester C - Swansea.

Lagt til 2011-08-13 20:04:
Jeg vil forresten anbefale dere Fantsy Premier League, et spilll der du skal sette opp et lag og tjene poeng ut i fra hvor bra disse gjør det i virkeligheten: http://fantasy.premierleague.com/

Jeg kan danne en liga der for furumet hvis dette skulle være ønsket.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Andre som ser Arsenal kampen?

Gervinho v. Barton er noe av det dummeste jeg har sett.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer NewAge:
Gervinho v. Barton er noe av det dummeste jeg har sett.

Det betyr null Gervinho mot Liverpool neste runde. Jeg elsker Barton, spesielt håret hans.
Siterer The Cookiemonster:
Jeg kan danne en liga der for furumet hvis dette skulle være ønsket.
Ja! Har alltid hatt lyst til å teste det.
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Siterer Skreifiskaren:
Ja! Har alltid hatt lyst til å teste det.


Da gjør jeg det og legger ut koden her!
(Det er en Slags kode for privat liga)
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Skreifiskaren:
Det betyr null Gervinho mot Liverpool neste runde. Jeg elsker Barton, spesielt håret hans.


Det var ganske tragisk gjordt da, håret hans passer vel denne "bad boy" personaen han har skaffet seg i det siste..
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
lul, fotball suger, men jeg heier på Chelsea. jeg synest treneren er flink
  • 0
Siterer Zyrocz:
^probably bullsheit


qft
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Her er koden: 1155709-379439
Dere finner ut hvor dere skal skrive inn koden ganske fort
Lykke til! Måtte jeg vinne!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Jeg tror jeg fikk det til. Tutlefoss FC.
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Siterer Skreifiskaren:
Jeg tror jeg fikk det til. Tutlefoss FC.


Jupp, du er med.

Sykt deilig at Gervinho fikk rødt mot Newcastle
Da er han ikke med mot Liverpool
Jeg elsker personligheten til Barton
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Barton er en en ufyselig type. Stumper røyk i øyet på motstandere osv.

Så Liverpool-kampen i dag. LIVERPOOL <3 Men, de holdt kun en omgang desverre.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Når er Arsenal - Liverpool? Tviler på at Arsenal vinner men det hadde vært utrolig morsomt.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Håper på United seier i dag! Rimelig sikker på at Ferguson & co slår West Bromwich greit!
http://www.spiller1.net/ | Søker skribenter
  • 0
Siterer NewAge:
Når er Arsenal - Liverpool? Tviler på at Arsenal vinner men det hadde vært utrolig morsomt.
Neste helg. Det er på Emirates, så jeg ville blitt overrasket om Arsenal taper den. Men de har jo en CL-kvalikk-kamp midt i uken, så det kan være de sliter seg ut i den.
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Jeg er med i GR-ligaen nå! Jeg er Lillehammer FC :p
http://www.spiller1.net/ | Søker skribenter
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Sykt deilig at Gervinho fikk rødt mot Newcastle
Da er han ikke med mot Liverpool


Lol, synes ikke at det gjorde noe at han fikk rødt. Regner med at Wilshere er tilbake til den kampen, hvis ikke kan Arsenal alltids bruke Walcott og Arshavin samtidig.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jeg føler meg ikke så sikker på at vi kan slå Arsenal. Det er tidlig i sesongen og vi så mot Sunderland at vi holdt en omgang. Skal vi sikre 3 poeng mot Arsenal må første omgangen være veldig bra, i 2. omgang så må vi holde unna det remmer og tøy kan holde for å holde på ledelsen.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
vi


lol.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Jaja da var Fabregas gone og Nasri på vei ut. Blir spennende å se om/hvem Arsenal plukker opp iløped av de neste ukene, de har ihvertfall penger til det nå.

Og btw Joey Barton sin twitter feed er awesome. Jeg ligger absolutt bak når det kommer til info osv. men var ikke han på vei bort fra Newcastle?
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Ja. In fact, så ville Newcastle gi ham bort fordi han er en bråkmaker. Eller noe i den dur.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Alle lag trenger en douchebag som kan hente de inn når alt går shit. Arsenal kan gpdt få han for alt jeg bryr meg.
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!