Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Chat 4.0


Siterer The Cookiemonster:
Det spillet er genialt tragisk


Pfft!
Genialt superfantastisk er ordet!

Tror ikke jeg noen gang har sett mer frem til et spill enn Saints Row: The Third.
De har pakket så mye ville greier som overhodet mulig inn i spillet og jeg er sikker på at det vil stjele mange hundre timer av min tid fremover.
Spiller fremdeles SR2 innimellom og har det hysterisk festlig med å bare surre rundt.
Og her har de lagt opp til å gjøre nettopp random surring enda mer underholdende, så jeg sitter omtrent å rister på stolen utålmodig etter å sette fingrene i spillet.
  • 0
Uncharted 3: Speciel Edition in tha house!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Her har jeg litt ros og pisk til elkjøp!

Jeg forhåndsbestilte Uncharted 3 Explorer Edition fra Elkjøp, og den hadde ikke kommet.
Den var faktisk ute av systemet etter hva jeg forstod....

Men heldigvis var mannen, som sa den triste nyheten at jeg kunne låne Uncharted 3, fra Elkjøp!
mens jeg venter på å få en melding om når pakken jeg bestilte kommer!

Så nå spiller jeg Uncharted 3, and i am having a great time
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
De kunne like så godt ha kommet med en haug med filmtrailere, og brukt akkurat samme argumenter.


Btw: bare jeg som ikke kommer inn på IRC?

Lagt til 2011-11-02 21:12:
glem det

Lagt til 2011-11-02 21:13:
tomt...
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer Warwigan1:
http://www.dagbladet.no/2011/11/01/nyheter/innenriks/terror/and
ers_behring_breivik/manifest/18849828/

Igjen skjer det.....


Fuck that shit! Er stolt over å være en gamer! No shitty dude is gonna take down my proudness!

Lagt til 2011-11-02 21:41:
OH MY FUCKING GAWD

http://georgine.blogg.no/1320082611_anmeledels_av_spill.html
  • 0
Siterer Warwigan1:
http://www.dagbladet.no/2011/11/01/nyheter/innenriks/terror/and
ers_behring_breivik/manifest/18849828/

Igjen skjer det.....


"Den da 26 år gamle Anders Behring Breivik bestilte flere voldelige og omstridte spill, blant annet... The Lord of the Rings, the return of the King..."

Jeg tror dette er er bevis på at den som har skrevet artikkelen er ganske mot spill til å begynne med.
  • 0
  • 192
  • 192
Ah, ingenting er som å ligge i senga og se på de første episodene av "Dexters laboratorium". Good times, good times!
Get ready for a better you
  • 0
Siterer 192:
Ah, ingenting er som å ligge i senga og se på de første episodene av "Dexters laboratorium". Good times, good times!


Husker jeg digget det programmet når jeg var liten!

Så faktisk litt på Mummitrollet istad. En av de filmene med hufsa i. Faktisk fikk jeg filmen fra et sted jeg ikke kan si navnet på.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Hufsa var jo virkelig skummel før da

Angående Brevik. Trodde Norge skulle gå videre, men nei..

Siterer fantomena:
http://georgine.blogg.no/1320082611_anmeledels_av_spill.html


Angående den.. Jeg tviler på at de fleste jubler over å drepe sivile..
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Det er mange fornuftige kommentarer der, heldigvis, så håpet er ikke ute enda

F.eks:

"Mennesker frykter ofte det de ikke forstår, det finnes ingen forskning som tyder på at dataspill gjør folk voldelige. Paradokset her er jo at man i stedet for å oppdatere seg med faktisk kunnskap gjør man det motsatte og bruker fantasien til å fylle ut tomrommene. Man er så opptatt av å beskytte de man vil verne om at man selv ikke klarer å skille mellom fantasi og virkelighet. Denne ironien går tapt for de fleste.

I stedet for å fokusere på et tilfeldig underholdningsprodukt bør fokus heller rettes mot holdninger, familie situasjon og andre sosiale aspekter rundt en person som begår voldelige handlinger. Tror dere Anders Behring Breivik begikk de handlingene han gjorde fordi han hadde en dårlig oppvekst uten gode familie forbilder eller fordi han spilte World of Warcraft? Jeg tror svaret er ganske innlysende.

Dette er som debatten på 50-tallet der man fryktet ungdommen ville bli moralsk fordervet av rockemusikken. Det farligste man kan gjøre når man kritiserer noe er å gjøre det fra et stå punkt der man ikke har tilstrekkelig kunnskap om emnet man kritiserer, det kalles ignoranse.

Ikke skap unødig splid i familiene ved å fokusere blindt på noe man har bestemt seg om på forhånd, da har man allerede utelukket alle muligheter for fornuftig debatt. Snakk heller med barna og de unge om problemene de har i stedet for å bare rette pekefingeren mot tilfeldigheter."
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Tenkte på en ting mens jeg leser kommentarer nedover. Nyhetsbildet handler stort sett om å vise død og fordervelse, blod osv. Man hører stort sett om negative ting. Slike negative ting som man blir immun mot siden man får det inn med teskje hver eneste dag. En ting er spill som er fantasi, en annen ting er nyheter hvor det faktisk har skjedd. Poenget er, slikt påvirker også den enkelte i en negativ retning.

Lagt til: Forresten, noen ble drept på en fest på halloween. Forby alkohol!
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer Warwigan1:
http://www.dagbladet.no/2011/11/01/nyheter/innenriks/terror/and
ers_behring_breivik/manifest/18849828/


Ett strålende eksempel på Dagbladets manglende spillkunskaper. Hukser det var en lignende artikkel fra DB for ikke så altfor lenge siden.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Citerer fantomena:http://georgine.blogg.no/1320082611_anmeledels_av_s
pill.html



I Don't Want to Live on This Planet Anymore.


Some faith in humanity has been lost!
Les en bok, pok en snok!
  • 0
3 innlegg til jeg har 1000 kommentarer!
  • 0
Siterer HopeN:
3 innlegg til jeg har 1000 kommentarer!


Lyst på diplom?
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Siterer Decyfer:
Citerer HopeN:
3 innlegg til jeg har 1000 kommentarer!


Lyst på diplom?



Du er bare sjalu, lolololol...lol...heh..
  • 0
Har vel nærmere dobbelt så mange kommentarer på dette forumet igjennom tidene, så nei, tror ikke det er sjalusi;)
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Siterer Decyfer:
Har vel nærmere dobbelt så mange kommentarer på dette forumet igjennom tidene, så nei, tror ikke det er sjalusi;)


Ikke mer en 2000 altså? Tihi
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Ikke mer en 2000 altså? Tihi


Kan ikke slå deg i alt. Høhø
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Siterer Warwigan1:
http://www.dagbladet.no/2011/11/01/nyheter/innenriks/terror/and

ers_behring_breivik/manifest/18849828/



Igjen skjer det.....


Omg.. Jens Stoltenberg har uttalt at han spiller PC-spill, og Age of Empires serien er en av favorittene. I slike spill kan man jo slakte forsvarsløse bønder. Kankje gamle Jensern burde bli avsatt som statsminister og undersøkt.
  • 0
Siterer Decyfer:
Har vel nærmere dobbelt så mange kommentarer på dette forumet igjennom tidene, så nei, tror ikke det er sjalusi;)

Jeg har mer enn ti ganger så mye, sjalu på meg?
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!