Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Chat 4.0


Siterer RockFuzzEleven:
Han mener at alle spill som inneholder urealistiske ting som f.eks. aliens eller zombier suger. Denne såkalte holdningen fikk han av å teste Alien vs Predator.
Siterer RockFuzzEleven:
CoD

Fuck logic.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Notyourproblem:
Noen som veit hvordan jeg bytter kreditkort informasjon på PSN?


Husker ikke helt, men tror det er under Account, og deretter Billing Information i XMB-menyen.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Da blir det Diablo 3 framfor PC skjermen den 15. mai. Gleder meg!
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Citerer Parkour Gamer:samtidig som det eneste jeg har spist på 2 dager er to og en halv brødskive.

Det er dumt å spise så lite. Det tar lengre tid å bli frisk, og du føler deg generelt dårligere.
Du går inn på din profil på PS3 menyen over credit funds (eller noe) derfra får du slette ditt gamle kreditt kort å legge inn en ny en.
  • 0
Siterer Grallen:
FYFAEN! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
A!

http://playstationspill.no/artikkel/fantastisk-samling-bekreftet/

Da er det klart hva 17. mai skal brukes til!!


Woho! Har ikke fått med meg serien, men nå som jeg har en PS3 så skal jeg sette i gang (så fort jeg kommer hjem fra Svalbard selvfølgelig). Skal også bestille PS3 trilogien.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Tro meg, du har MYE å se fram til!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Runna Journey istad, helt fantastisk spill! En perle som alle burde få med seg. En veldig stor kandidat til GOTY 2012 for min del
  • 0
Siterer Grallen:
Tro meg, du har MYE å se fram til!


Haha, du aner ikke. I tillegg har jeg jo bestillt Metal Gear Solid HD Collection, Jak and Daxter HD Trilogy, Metal Gear Solid 4, Killzone 2, Valkyria Chronicles, samt mye MYE mer...

Fant ut at jeg har brukt alt for mye tid på å tenke på hvilke spill jeg ønsker meg og vil kjøpe inn til samlingen min i forhold til hvor mye tid jeg faktisk bruker på spilling. Så jeg har hatt et ekstremt storinnkjøp.

Har til og med fått tak i noen PS1 spill. Silent Hill, Final Fantasy 7 osv...

Det blir en laaang sommerferie, men den er nok ikke lang nok!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Snart påskeferie.
  • 0
Prøver å få intsallert The Old Republic gratis i helgen. Er det vanlig at det tar over 14 timer å få inn siste Update?
  • 0
Siterer Grallen:
FYFAEN! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
A!

http://playstationspill.no/artikkel/fantastisk-samling-bekreftet/

Da er det klart hva 17. mai skal brukes til!!


Nice! Elsker disse HD-oppgraderingene. Har hatt lyst til å spille Ratchet & Clank i mange år, og nå får jeg endelig gjort det. Har kun spilt Tools of Destruction og Quest for Booty, men de var jo til gjengjeld utrolig bra.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Fant ut at jeg har brukt alt for mye tid på å tenke på hvilke spill jeg ønsker meg og vil kjøpe inn til samlingen min i forhold til hvor mye tid jeg faktisk bruker på spilling.


Haha, sliter med det samme angående Xboxen min.

Siterer fantomena:
Snart påskeferie.


Indeed! Det blir digg!

Siterer Predator:
Har kun spilt Tools of Destruction og Quest for Booty, men de var jo til gjengjeld utrolig bra.


Tro meg, de tre første er bedre. Ikke at Tools of Destruction og Quest for Booty er dårlige heller da.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Elsket Rachet and Clank 3 da jeg var yngre.
  • 0
Siterer Grallen:
Quest for Booty


Bra spill, men som sagt alt for kort.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer fantomena:
Snart påskeferie.

Når da? Har du påskeferie nå?
Jeg har 2 uker på skolen igjen før påsken setter seg her.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Woot, Har sikkert ikke posta på et år, hallo!
  • 0
Siterer toreofnorway:
Woot, Har sikkert ikke posta på et år, hallo!

Vel, om 3 måneder er ett år så velkommen tilbake!
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
  • 192
  • 192
Sniper Elite V2 ser unektelig interessant ut. Hvordan man kan se kulen i sakte film, og hvordan den påvirker det indre i kroppen ser utrolig stilig ut. Lyst på et sniper-spill, så det blir fort et kjøp.
Get ready for a better you
  • 0
Freeman's Mind er genialt
http://www.youtube.com/watch?v=bWqiagRDjmI Begynt å se på serien på nytt, veeldig mange episoder å se på
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Siterer Grallen:
Haha, sliter med det samme angående Xboxen min.


Det er et luksusproblem ja, men fremdeles veldig kjipt. Men nå har jeg snart helt kontroll på samlingen min, og hvilke spill jeg vil ha i den. Så nå er snart alle PS1 og PS2 spill i boks. Mangler nå bare Persona 3 og 4 til PS2 og Pandemonium til PS1. Så er det "bare" PS3 spillene igjen. Men det blir godt å få samlingen i boks. Da kan jeg bruke tid på å bare nyte spillene og ikke surre bort tiden på nettbutikker og betalings-policy greier...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer 192:
Sniper Elite V2 ser unektelig interessant ut. Hvordan man kan se kulen i sakte film, og hvordan den påvirker det indre i kroppen ser utrolig stilig ut. Lyst på et sniper-spill, så det blir fort et kjøp.


Synes det ser så ... ja, jeg vet ikke.
For eksempel, noen steder er grafikken veldig pen, mens røykeffekter etc ser veldig dårlig ut. Samt det hender at noen teksturer plutselig ser utrolig stygge ut, og malplassert. Men kan jo selvsagt bli bra.
  • 0
Vil bare informere dere at Saints Row 2 er gratis på PSN av en eller annen grunn...
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!