Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Chat 4.0


Gratulerer begge to!

Vant visst ikke på spill.no denne gangen.
  • 0
Gratulerer!

Når du får Ridge Racer, Grallen, må du teste editoren og si om den er bra!


Har selv bare vunnet noe én gang, og har fortsatt ikke fått premien
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Gratulerer!


Siterer Duckislate:
Gratulerer begge to!


Takker så mye!

Siterer RockFuzzEleven:
Når du får Ridge Racer, Grallen, må du teste editoren og si om den er bra!


Det skal jeg gjøre, vettu!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Veldig trist sak.. Har alltid likt Dale Oen.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer fantomena:
Hvil i fred, Alexander Dale Oen. Takk for din innsats.


Hvil i fred. Virket helt uvirkelig første gangen jeg så det på nettet.

Siterer fantomena:
2 lekkede bilder fra Black Ops 2. Føler bare det å se på bildene er kjedelig.


Virker fremtidsrettet. Det tror jeg kan bli interessant.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Sjekk ut spaceworld.no. Noen ok tilbud i anledning åpning av ny butikk..
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer bent_a:
Sjekk ut spaceworld.no. Noen ok tilbud i anledning åpning av ny butikk..
Kjøpte selv GW2 for 300 spenn. veldig billig der nå.
What is dead may never die
  • 0
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer bent_a:
Sjekk ut spaceworld.no. Noen ok tilbud i anledning åpning av ny butikk..


Nettsiden er så unødvendig "fancy". Hvorfor ikke ha det enkelt, som alle andre gode nettbutikker?
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Det er fremdeles bedre enn den gamle nettbutikken. Den var virkelig elendig.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
199 kr for Ghost Recon: Future Soldier på PC? Damn. Tror jeg må sette inn en bestilling der.
  • 0
Siterer Kronoz:
Det er fremdeles bedre enn den gamle nettbutikken. Den var virkelig elendig.


Den er bedre enn før, men det betyr ikke at den er god.

Jeg har aldri bestilt noe fra Spaceworld før. Mye på grunn av de høye prisene, og litt på grunn av den fæle nettsiden.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Syns nettsiden ble fancy jeg.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Den ser jo bra ut, men jeg foretrekker at det er enkelt og oversiktlig.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Ja, du sier noe der. Tror jeg avbestiller Max Payne3(299kr), og heller bestiller det på en nettbutikk som har mer ryddig og oversiktelig look. Det blir et par hundrelapper dyrere, men det gjør ikke noe.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Hehehe

De har kanskje noe billige spill akkurat nå, men det er sjeldent. Uansett så er det ingen spill jeg har noe særlig lyst på akkurat nå.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Spaceworld, er dere gale??? Gamestop er mye bedre Som regel like dyrt/billig, Men Gamestop har alltid sånn at du får noe ekstra bonus greier ved å forhåndsbestille.. Glemmer aldri trynet på en kamerat av meg da jeg fortalte at jeg fikk med Skyrim boken gratis, bare fordi jeg valgte gamestop og han Spaceworld. jeg har sansen for Gamestop!

De selger meg brukte, og billige spill. Gi de noe tilbake! They Deserve it!
(Dette ble mye lengre enn planlagt.)
Xbox360 Gamertag--> Kizzafar
  • 0
http://www.dagbladet.no/2012/04/30/nyheter/utenriks/overgrep/ty
skland/21375565/


Jeg tør ikke tenke på hva som hadde skjedd hvis det hadde vært omvendt (én mann, åtte damer). Han hadde ihvertfall ikke fått gå uten videre.

Lagt til 2012-05-02 00:22:
Gamestop er jo enda dyrere enn Spaceworld. Jeg ville aldri betalt 599kr for et spill.

Du får jo nesten alle spill til 200-400kr billigere på nettet. Jeg har betalt mer enn 400kr for et spill kanskje sånn 2 ganger i løpet av de siste 12 månedene.

Husker jeg kjøpte spesialversjonen av Halo Reach. Jeg har knapt sett i boken jeg fikk med, selv om jeg er en stor Halo-fan.

Jeg kjøper som regel et spill for å spille. Vil jeg ha en bok, så kjøper jeg en bok.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!