Gamereactor internasjonalt Norsk / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español
Medlemsinnlogging
amigo

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
FacebookFacebook
Velg forum
Søk forum
Tråd:

Chat 4.0

Antall innlegg: 17186
fattigmann
Kan du utdype "svært begrenset" ?
Hva du synes driter jeg ærlig talt i, det er faktum at de aller aller fleste laptops har såkalte mobile grafikk-chips, og ingen har noensinne sagt noe annet.
Jeg er tøff på internett
fantomena
Citerer fattigmann:
Kan du utdype "svært begrenset" ?
Hva du synes driter jeg ærlig talt i, det er faktum at de aller aller fleste laptops har såkalte mobile grafikk-chips, og ingen har noensinne sagt noe annet.

Det kan jeg ikke med tanke på at de tikke var jeg som sier det.
Les min blogg! fantomena.bloggr.no - Ferske anmeldelser og nyheter
sonic og link
Da var min periode på VGS over, fikk 5 på IT2 muntlig, noe jeg er meget fornøyd med.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
simidude
GR Minecraft server: 95.143.206.150:26165 el. 1650821.mc.mpgs.co
Zyrocz
Btw, har ikke vi en egen hardware diskusjons tråd for kidsa som har spammet de siste to-tre sidene med pc relaterte ting? Forstår det er en chat tråd, men virker litt unødvendig å diskutere noe på chat tråden om det finnes en egen tråd satt av til slike diskusjoner.
Crazy Kraken
Er det ikke naturlig å diskutere i den tråden der saken kommer opp? Jeg mener, det er jo ikke som at vi har for mange diskusjoner på dette forumet...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Elektro Banana
Citerer Crazy Kraken:
Er det ikke naturlig å diskutere i den tråden der saken kommer opp? Jeg mener, det er jo ikke som at vi har for mange diskusjoner på dette forumet...

Enig der, så lenge det ikke blir for mye er det ikke gale å poste det her. Det er så få brukere her på GR føler jeg, ihvertfall i forhold til sveriges GR side.
Det kan ta flere dager å få svar i andre tråder. Dette er vel en av de trådene som er aktive selvom til og med denne er liten aktivitet i.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
Grallen
Citerer Elektro Banana:
Det er så få brukere her på GR føler jeg

Enig. Er vel en effekt av at flere og flere forlater forumet, og nesten ingen nye som registrerer seg gidder å være aktive.

Anyway! Har øvd drittmye med bandet de siste dagene, og føler meg jævla klar til kveldens konsert!
Er verden blitt gal, eller er det bare meg?
simidude
snufs... håper ikke GR går til helvete...er blitt litt glad i dere
Tommy Kvaernerud
Nå er det også slik at sommeren er den tiden det vanligvis er minst aktivitet på GR, så det er ikke så overraskende at det er stilt om dagen.
Ifjor føltes det som det bare var meg og et par andre som var aktive på denne tiden.

I år blir jeg også et sjeldent syn noen måneder, men jeg burde klare å bli mer aktiv mot høsten.
The earth died screaming... We're all mad here! - TKArtNor på twitter
Kronoz
Moderator
Citerer Tommy Kvaernerud:
Nå er det også slik at sommeren er den tiden det vanligvis er minst aktivitet på GR, så det er ikke så overraskende at det er stilt om dagen.

Det er alltid lavere aktivitet i feriene, både sommer, vinter, jul og alle de andre tulleferiene.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
fantomena
Lekket informasjon om Xbox 720. Om dette er fake har de folka bak dette brukt mye tid iallfall. http://www.scribd.com/doc/92821757/XBox-720-9-24-Checkpoint-
Draft-1
simidude
Det hadde vært pritycul vis det er sant...
torleif
Er det noen her som har oppdatert, eller kjenner noen som har oppdatert sin iphone til det "nye" operativsystemet iOS5?

Jeg har nå fått sikret bilder og kontakter, men meldinger koster penger å sikre, så det har jeg foreløpig ikke sikret. Vil meldingene bli slettet ved en oppdatering?

Hadde du noen problemer med oppdateringen?
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
Tommy Kvaernerud
Citerer Kronoz:
Det er alltid lavere aktivitet i feriene, både sommer, vinter, jul og alle de andre tulleferiene.

Indeed, men sommerferien er som regel den stilleste.
Jeg går utifra at folk vil være ute istede for å sitte foran pc'en.

Hadde jeg hatt noe å gjøre ute, så hadde kanskje jeg det også, men jeg gidder ikke sitte å kope i sola. Lite som er kjedeligere enn det.
Kronoz
Moderator
Hadde jeg hatt noe å gjøre ute, så hadde kanskje jeg det også, men jeg gidder ikke sitte å kope i sola. Lite som er kjedeligere enn det.

True that. Men på en annen side så er det nesten ingenting som er bedre enn å sitte ute på verandaen med godt lesestoff og kald drikke. Så det varierer litt.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
Elektro Banana
Ifjor føltes det som det bare var meg og et par andre som var aktive på denne tiden.

I år blir jeg også et sjeldent syn noen måneder, men jeg burde klare å bli mer aktiv mot høsten.

Joa ser jo den, men det er et faktum at Chat 4.0 har som regel kun en ny side med kommentarer på en dag, mens sveriges "Midnight Club" kan fylle mer enn 20 sider og det kun på en natt. Uannsett hvilken tid av året.
fantomena
Føler at Xbox LIVE Gold ikke er verdt de 500 kronene jeg betaler for medlemskapet i året. Får jo ingenting for det. PS Plus er flere ganger bedre i tillegg til at det koster mindre.
Andrilza
"You're a clever man. I'd call you a genius except I'm in the room."
Tommy Kvaernerud
Citerer Andrilza:
Er dere klare?
http://www.youtube.com/watch?v=4CagMNLxa9M

Bring it on!
Krysser fingrene for at det klarer det The Dark Descent og alle andre innen sjangeren har feilet på.
Å faktisk være skremmende...

Sure, atmosfæren er der, men jeg rusler stort sett igjennom spillene uten å heve et øyebryn.
Skulle ønske jeg var litt mer pinglete når det kommer til slike ting, omtrent sånn jeg var som 9-10 åring, når jeg begynte å se skrekkfilm and such.
simidude
Citerer fantomena:
Føler at Xbox LIVE Gold ikke er verdt de 500 kronene jeg betaler for medlemskapet i året. Får jo ingenting for det. PS Plus er flere ganger bedre i tillegg til at det koster mindre.

Jeg betaler ikke for Xbox LIVE, men i går fikk jeg plutselig gull medlemskap...

Lagt til 2012-06-16 22:00:
Citerer Andrilza:Er dere klare?

Bring it on!
Krysser fingrene for at det klarer det The Dark Descent og alle andre innen sjangeren har feilet på.
Å faktisk være skremmende...

Sure, atmosfæren er der, men jeg rusler stort sett igjennom spillene uten å heve et øyebryn.
Skulle ønske jeg var litt mer pinglete når det kommer til slike ting, omtrent sånn jeg var som 9-10 åring, når jeg begynte å se skrekkfilm and such.

Hehe, sånn er ikke jeg... prøvde på å spille Dead Space, men kvepper helle tiden! Så jeg orket ikke mer... ble helt utslitt.
Elektro Banana
Hva i huleste skjer det med folk.
Jeg kommenterte på en video hvor en dude hadde skrevet flaut, deretter svarte jeg at det var flaut at han var født i denne verdenen.

Deretter har jeg fått 2 meldinger av 2 forskjellige brukere ( mest sannsynlig samme dude) om at han skal anmelde meg til politiet hvis jeg ikke sletter meldingen. Hva i huleste?

http://bildr.no/view/1206659
RockFuzzEleven
Haha! Bare la han holde på. Politiet kommer bare til å le

Du kan jo dra det litt lengre da, og skrive flere offensive kommentarer. Det hadde vært moro
"Viva la Revolution" - Jesus
fantomena
Citerer Elektro Banana:
Hva i huleste skjer det med folk.
Jeg kommenterte på en video hvor en dude hadde skrevet flaut, deretter svarte jeg at det var flaut at han var født i denne verdenen.

Deretter har jeg fått 2 meldinger av 2 forskjellige brukere ( mest sannsynlig samme dude) om at han skal anmelde meg til politiet hvis jeg ikke sletter meldingen. Hva i huleste?

http://bildr.no/view/1206659

Om de gjør det burde de anmeldes for unødvendig bruk av politiets tid og ressurser.
Zyrocz
Citerer Andrilza:
Er dere klare?

Jippi, dør-åpne simulator 2

De 3 timene jeg spilte av Amnesia i fjor var kjedelig. Du sprang rundt å åpnet dører og så på ting.
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
/Strategist
Poll Hvilken konsoll velger du?
  • 13% Wii U
  • 40% Playstation 4
  • 12% Xbox One
  • 25% PC
  • 11% ALLE!!
Resultat
sonic og link: Siste innspurt! (XNA eksamen).Følg
2013-05-25 10:52
remote: Nattråden er helgeåpen for denne uka.Følg
2013-05-25 10:16
Ingar Hauge: Happy Intergalactic Towel Day! http://www.gamereactor.no/blog/ingar+hauge/#59521Følg
2013-05-25 08:40
Animorpher: Ganske sikker på at bikkja har løpetid igjen...Det eneste minuset med og ha en hunn bikkje og en himla irriterende periode :/Følg
2013-05-25 00:28
Royality-indeed: Fast & Furious 6 var siiickFølg
2013-05-24 23:56
ElGamer: Tar en tidlig kveld for en gangs skyld. Så god natt GR.Følg
2013-05-24 23:48
xXAkresSXx94: Det bringer tilbake gode minner når eg ser på videoer av Pokèmon Cards Unboxing på YouTube.Følg
2013-05-24 23:16
princesszelda: akkurat nå er det perfekt ute! sommerkvelder er de fineste.Følg
2013-05-24 22:10
ElGamer: Føler meg overaskende sliten selv om jeg føler at jeg har gjort veldig lite.Følg
2013-05-24 21:52
Parkour Gamer: Så da var jeg dyttet ned av top fem aktive all time ... Og jeg som en gang var nummer to!Følg
2013-05-24 20:52
sonic og link: Da er det bare bonus oppgaven igjen, så er jeg ferdig med XNA eksamen!!Følg
2013-05-24 20:38
xXAkresSXx94: Ain`t no angel gonna greet me, just you and I, my friend! And my clothes don`t fit me no more.Følg
2013-05-24 19:04
remote: FrP føler seg mobbet av journalister og politikere. Vi får si at de stiller seg lagelig til hugg.Følg
2013-05-24 18:45
Tommy Kvaernerud: Takker! Prøver å få bildet bedre før neste video. Sliter med lyset.Følg
2013-05-24 17:08
ElGamer: @TK: Er deg velfortjent! Utrolig rått å se deg tegne som du gjør!Følg
2013-05-24 17:04
The Cookiemonster: @TK: Skjønner jeg godt, den videoen var jo veldig bra! Vil gjerne se flere av de der!Følg
2013-05-24 16:53
Kakashi sensei: http://www.twitch.tv/markus0000 må få brukt opp bonus poolen.Følg
2013-05-24 16:49
The Cookiemonster: http://www.gamereactor.no/blog/the+cookiemonster/59491/ Nyeste innlegget i bloggserien er ute nå! #reklameFølg
2013-05-24 16:39
sonic og link: Da har jeg gjort alle oppgavene som er nødvendig. Da gjenstår bonus oppgaven + finpussingFølg
2013-05-24 15:44
BETA +