Chat 4.0 
Antall innlegg: 17186![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Borderlands er et av mine mest spilte spill, noen sinne. Borderlands 2 er faktisk mitt eneste sikre kjøp i år. "Viva la Revolution" - Jesus | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Jeg spilte gjennom hele kampanjen alene første gang, og syns det var langt ifra kjedelig. "I do not know with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones." Albert Einstein | |
| ||
|
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer 192: Jeg spilte gjennom hele kampanjen alene første gang, og syns det var langt ifra kjedelig. Hver sin smak I guess. Lagt til 2012-07-29 21:39: Har nå ellers begynt på Zombie Island DLCen. Den var svært bra og underholdende. Mye bedre enn"original-spillet". Les min blogg! fantomena.bloggr.no - Ferske anmeldelser og nyheter | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Må si jeg er litt enig med fantomena her. Syns også Borderlands var litt kjedelig. Veldig lite variasjon, man gjorde jo det samme hele tiden. Men 2ern ser ut til å bli bedre, så jeg krysser fingrene. "Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2 | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Crazy Kraken: Men 2ern ser ut til å bli bedre, så jeg krysser fingrene. terfe heler da? gusomt kjdelig.. ^^ I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer 192: Jeg spilte gjennom hele kampanjen alene første gang, og syns det var langt ifra kjedelig. Ja, jeg også. Ufattelig fett. Citerer fantomena: Har nå ellers begynt på Zombie Island DLCen. Den var svært bra og underholdende. Indeed. DLCene til Borderlands er meget sterke. Gode eksempler på hvordan DLCer bør lages. Everyone has a bazooka in their heart! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Sesongavslutningen av The Walking Dead S2 er noe av det beste jeg har sett! Herregud så mye jeg gleder meg til neste sesong nå. I mellomtiden tenkte jeg å sette meg inn i Game Of Thrones. Hørt rykter om at den ikke er så helt elendig. "I do not know with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones." Albert Einstein | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer 192: Sesongavslutningen av The Walking Dead S2 er noe av det beste jeg har sett! Herregud så mye jeg gleder meg til neste sesong nå. Få med deg Breaking Bad imens du er i gang! You exist because we allow it, and you will end because we demand it. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Tyranus: Få med deg Breaking Bad !!! I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle | |
| ||
Moderator | Har åpnet en tråd for Fantasy Premier League 12/13. Fumets fotballinteresserte bør komme innom og ta del i Gamereactor.no sin uoffisielle Fantasy Premier League Liga. Mer info finnes i tråden. http://www.gamereactor.no/forum/?forum=3&thread=40271 - You think you could break a log like that? - Don't know. Never been attacked by a tree. • Moderator @ Gamereactor.no® • | |
| ||
Da er man oppe klokken 7 for sommerjobb.. tjener 8.000 på 10dager.. ikke så ille | ||
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Unit 13 til Vita er uten tvil maskinens dårligste spill. Les min blogg! fantomena.bloggr.no - Ferske anmeldelser og nyheter | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Unit 13 ligger jo på rundt 71% på gamerankings, kan ikke være så dårlig. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Elektro Banana: Citerer Tyranus:Få med deg Breaking Bad !!!! Citerer Tchak: Da er man oppe klokken 7 for sommerjobb.. tjener 8.000 på 10dager.. ikke så ille Samme her, bare at jeg jobber i 15 dager. Tjener nesten 15.000 kroner da Det er jævlig å måtte stå opp klokka 6 hver dag... "Viva la Revolution" - Jesus | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer fantomena: Unit 13 til Vita er uten tvil maskinens dårligste spill. Synes du det? Spiller det masse når jeg er på reise jeg! Jeg ville nok gi det 7-8/10. Uansett: Jeg har fått tak i en av Forsvarets kevlarhjelmer, helt gratis. En fyr jeg kjenner fant den i en søppelsekk halvt begravd i skauen, med masse annet militærutstyr også, som jakke, bukse osv. WTF. Jeg bruker vanligvis hjelmen når jeg spiller airsoft, men nå fant jeg ut at den er verdt mye penger også! Her er samme hjelm, solgt for 1300 kr! https://www.forsvarsbrukt.no/p-257-kevlarhjelm.aspx Kanskje jeg finner en kjøper. Never underestimate the power of stupid people in large groups. And no, I'm not talking about zombies. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Parkour Gamer: Kanskje jeg finner en kjøper som skal bruke den i et terrorist angrep I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Elektro Banana: Citerer Parkour Gamer:Kanskje jeg finner en kjøper som skal bruke den i et terrorist angrep Kanskje jeg finner en kjøper som samler på militærutstyr Never underestimate the power of stupid people in large groups. And no, I'm not talking about zombies. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Parkour Gamer: Kanskje jeg finner en kjøper som samler på militærutstyr han kan bruke i terror handlinger I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Parkour Gamer: Citerer Elektro Banana:Citerer Parkour Gamer:Kanskje jeg finner en kjøper som skal bruke den i et terrorist angrep Jaja! Du fant posen min! Det var min pose! Hadde vært fint om du kunne sende den til meg gjennom posten. GR Minecraft server: 95.143.206.150:26165 el. 1650821.mc.mpgs.co | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer simidude: Jaja! Du fant posen min! Det var min pose! Hadde vært fint om du kunne sende den til meg gjennom posten. Hah, yeah right! Never underestimate the power of stupid people in large groups. And no, I'm not talking about zombies. | |
| ||
Moderator | Citerer Elektro Banana: Citerer Parkour Gamer:Kanskje jeg finner en kjøper som ikke skriver orddelingsfeil. ††† | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer The Heretic: Citerer Elektro Banana:Citerer Parkour Gamer:Kanskje jeg finner en kjøper som ikke bryr seg om at Electro Banana skrev terroristangrep feil. Never underestimate the power of stupid people in large groups. And no, I'm not talking about zombies. | |
| ||
| MrTheSmartestMonkey | Citerer Parkour Gamer: Citerer The Heretic:Citerer Elektro Banana:Citerer Parkour Gamer:Kanskje jeg finner en kjøper som ikke endrer på andres siteringer. "Better to remain silent and be thought a fool than to speak out and remove all doubt." Abraham Lincoln | |
| ||
Moderator | Citerer MrTheSmartestMonkey: Citerer Parkour Gamer: - You think you could break a log like that? - Don't know. Never been attacked by a tree. • Moderator @ Gamereactor.no® • | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer The Cookiemonster: Citerer MrTheSmartestMonkey:Citerer Parkour Gamer: I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle | |
| ||
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
/Strategist