Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Chat 4.0


Siterer fantomena:
Og jeg fikk dette bildet opp: http://bildr.no/view/1254218


Fikk det samme selv.
  • 0
Min liste for resten av året:
Dark souls p2d
Guild wars 2
AC3
shootmania
CS:go
Ratchet & clank Qforce
What is dead may never die
  • 0
Siterer HopeN:
Citerer fantomena g jeg fikk dette bildet opp: http://bildr.no/view/1254218

Fikk det samme selv.


Sikkert fordi betaen tidligere har vært forbeholdt de som har forhåndsbestilt.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
  • 192
  • 192
Siden alle skriver lister med hva de skal ha, får jeg vel henge meg på.

Er egentlig bare to spill jeg vet jeg skal kjøpe på release. Det er Kings bounty: Warriors of the North og dayZ. Borderlands 2 og Dishonored, samt antagelig noen andre, venter jeg kanskje litt med. Må spare til Ni no Kuni Collector.
Get ready for a better you
  • 0
2-3 dagers båttur før skolestart.

Hjelp!
  • 0
Slender er noe av det skumleste jeg har spilt noen gang. Seriøst, det spillet skremmer meg. Samtidig er det veldig gøy.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Slender er noe av det skumleste jeg har spilt noen gang. Seriøst, det spillet skremmer meg. Samtidig er det veldig gøy.


Runna det i går faktisk. Lastet det ned fra Piratebay. Ganske bra spill, kult at de har brukt Unity også.
  • 0
Siterer fantomena:
Lastet det ned fra Piratebay.


Hvorfor Piratebay? Trodde det var gratis?
  • 0
Siterer HopeN:
Citerer fantomena:Lastet det ned fra Piratebay.

Hvorfor Piratebay? Trodde det var gratis?


Var raskere å laste det ned fra Piratebay, de andre nedlastningssidene som var linket til på Slender siden gikk så treg. PirateBay gikk på under 2 minutter.

Lagt til 2012-08-18 14:49:
Veldig rart. Skulle nettopp laste ned 60-minute demoen til Dante's Inferno fra PS Plus. Plutselig får jeg opp noe form for "You have already purchased this produkt. Please dowload it again." (sto noe slikt).

Det rare er at jeg har aldri kjøpt spillet, jeg surfet innpå mailen min og det var heller aldri noe kjøpe mail der. Jeg kan ikke ha lastet ned 60minutters demoen igjen, med tanke på at man kun kan spille 60-minuttene 1 gang. Så enten har jeg fått spillet gratis, eller er det en feil.
  • 0
Siterer fantomena:
Citerer HopeN:Citerer fantomena:Lastet det ned fra Piratebay.

Hvorfor Piratebay? Trodde det var gratis?

Var raskere å laste det ned fra Piratebay, de andre nedlastningssidene som var linket til på Slender siden gikk så treg. PirateBay gikk på under 2 minutter.

Lagt til 2012-08-18 14:49:
Veldig rart. Skulle nettopp laste ned 60-minute demoen til Dante's Inferno fra PS Plus. Plutselig får jeg opp noe form for "You have already purchased this produkt. Please dowload it again." (sto noe slikt).

Det rare er at jeg har aldri kjøpt spillet, jeg surfet innpå mailen min og det var heller aldri noe kjøpe mail der. Jeg kan ikke ha lastet ned 60minutters demoen igjen, med tanke på at man kun kan spille 60-minuttene 1 gang. Så enten har jeg fått spillet gratis, eller er det en feil.
gå på ps store, gå på downloads og der vil du finne Dantes inferno. Last den ned og kos deg
What is dead may never die
  • 0
What? Har aldri hørt at Plus fikk det gratis.
  • 0
Siterer fantomena:
What? Har aldri hørt at Plus fikk det gratis.
mente demoen
What is dead may never die
  • 0
Siterer fantomena:
Lastet det ned fra Piratebay


Så, er dette lov da fanto?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer fantomena:
Citerer albaga lender er noe av det skumleste jeg har spilt noen gang. Seriøst, det spillet skremmer meg. Samtidig er det veldig gøy.

Runna det i går faktisk. Lastet det ned fra Piratebay. Ganske bra spill, kult at de har brukt Unity også.


Klarte du å få tak i alle 8 sidene? Du er ganske god isåfall. YouTube bruker som PewDiePie og Tobuscus har klart å komme opp til fem, ikke mer.

Det er ganske gøy, ja. Slender Man is watching!
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer Hopetify:
Citerer fantomena:What? Har aldri hørt at Plus fikk det gratis. mente demoen


Ser ut til at PS Pluss fikk spillet gratis da.

Lagt til 2012-08-18 16:00:
Siterer The Cookiemonster:
Citerer fantomena:Lastet det ned fra Piratebay

Så, er dette lov da fanto?


hvorfor skal det ikke være lov? Er et gratis spill.
  • 0
  • 192
  • 192
Jeg tror all referering til piratsider er ulovlig her.
Get ready for a better you
  • 0
Tror ikke det strider mot noen regler siden Slender er gratis...
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Siterer 192:
Jeg tror all referering til piratsider er ulovlig her.

Trodde rett og slett at ulovlig nedlasting osv var ulovlig å innrømme på siden, deriblandt fra f.eks Pirate Bay.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Blir for dumt om det er imot reglene å innrømme at man har lastet ned noe som er gratis fra Piratebay.
  • 0
Siterer 192:
Jeg tror all referering til piratsider er ulovlig her.


TPB kan brukes lovlig også, dermed burde det være lov.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
  • 192
  • 192
Siterer RockFuzzEleven:
TPB kan brukes lovlig også, dermed burde det være lov.


Ja, du har vel rett. Men i det store bildet er TPB en piratnettside, så jeg tror man uansett skal være litt forsiktig . Men nok om det.
Get ready for a better you
  • 0
Piratebay.se er en side hvor folk deler bytes.
Om det er bytes sendt ut gratis eller i mot betaling første gang spørs seg, men det er veldig mange regler for copyright som den enkelte mann tror han følger.
Jeg ville akseptert å nevne eller ha Piratebay med i diskusjon, det er vel bare det å diskutere innhold på sider som ikke er lov (hvis siden ikke egner seg for alle aldersgrenser eller følger norske lover)
Det er uforskammet å sette en stopper for det å nevne nettsider generelt på forumet.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Skal mest sansynlig på spillexpo 2 til 4 november noen andre her ?
  • 0
Fysj, tre tidligdager (starter 07:20) i uka dette skoleåret. Det kan bli ganske brutalt.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Fysj, tre tidligdager (starter 07:20) i uka dette skoleåret. Det kan bli ganske brutalt.


Damdamdaaaaaaa.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!