Chat 4.0 
Antall innlegg: 17186Moderator | Jeg har 200kb/s atm Men det blir nedsatt etter en viss mengde nedlastning. - You think you could break a log like that? - Don't know. Never been attacked by a tree. • Moderator @ Gamereactor.no® • | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ifølge den siden står det at jeg kan laste ned på 2.43 MB sec. Yeah right ... Never underestimate the power of stupid people in large groups. And no, I'm not talking about zombies. | |
| ||
|
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | It makes you wonder... and I'm just a stick in the mud | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Blah... labbet igjennom byen på jakt etter Dead Island. Men etter å ha spurt betjeningen i samtlige spillførende butikker, virket det ikke som noen av de noen gang hadde fått inn spillet til 360. Bare Ps3 og PC Og siden jeg ikke kan fordra å gå i byen uten å sløse bort noen kroner, gikk jeg hjem med Gears of War 3 Limited Edition under armen istede. Bestilte selvfølgelig også Dead Island på nett når jeg kom hjem TK Art Norway på youtube - TKArtNor på twitter | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Vurderer sterkt å kjøpe Portal 2 på steam... But i dont have a visa card..and my mother wont give it to me... Pay Safe er for dyrt... What to do ‘Unreal Engine 4 doesn't surprise us. CryEngine 3 is the benchmark' Cevat Yerli | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Vet ikke om det funker, men hva med PayPal? Everyone has a bazooka in their heart! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Grallen: Vet ikke om det funker, men hva med PayPal? Hva er det, hvordan fungerer det? ‘Unreal Engine 4 doesn't surprise us. CryEngine 3 is the benchmark' Cevat Yerli | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Creteck: Hva er det, hvordan fungerer det? Du overfører penger fra din egen konto til din PayPal-konto, som du igjen bruker til å betale med. Google det om du ikke forstod. Everyone has a bazooka in their heart! | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Faen ta Apple litt nå! Gledet meg sånn til en ny iPhone, så kommer bare 4S Wow, that was some experience. Now just let me adjust the spacial controls, and we'll move to another observation point. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Passer finfint til meg som ikke har penger til ny akkuratt nå "Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun." | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Ny ps3 i huset I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | It makes you wonder... and I'm just a stick in the mud | |
| ||
Moderator | Citerer Elektro Banana: Ny ps3 i huset 2000 for online! Men det er julegave da, fikk heldigvis ta den i bruk før jul og det betyr BF3! Savnet online etter nesten 3 måneder. Skal ihvertfall ikke gameshare noe mer. Bra det da! Kommer du online med den gamle brukeren? Isåfall: hva heter du? - You think you could break a log like that? - Don't know. Never been attacked by a tree. • Moderator @ Gamereactor.no® • | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Back from Oslo! Venter bare på Batman: Arkham City og Uncharted 3. "Booker....are you afraid of God? No, but I'm afraid of you." | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | aww ye får stipend i morra eller overimorra så kan jeg endelig spise lunsj på skola igjen! yay Jeg er tøff på internett | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer fattigmann: aww ye får stipend i morra eller overimorra så kan jeg endelig spise lunsj på skola igjen! yay Nice Lagt til 2011-10-04 23:18: Citerer Elektro Banana: gameshare Gamesharing var vel ikke det eneste du gjorde? Tviler på at de banner konsoll eller bruker for gamesharing. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Zyrocz: Citerer fattigmann: De banner konsoller for enkel gamesharing jo. Også forever banning. I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle | |
| ||
![]() ![]() | Når jeg kom hjem til hybeln på søndag, sto det på kjøkkenet en kasserolle med......blå spagetti..Hipp hura! thx zonyy, i owe you | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Picture? Lagt til 2011-10-05 00:40: Blir iOS 5 gratis til iPhone 4 og iPod 4? Never underestimate the power of stupid people in large groups. And no, I'm not talking about zombies. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Elektro Banana: De banner konsoller for enkel gamesharing jo. Også forever banning. Det er ganske ekstremt, fikk ikke du noen form for advarsel eller noe slikt? Hvordan visste de at du gamsharet btw? | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Zyrocz: Citerer Elektro Banana They .... know ... everything! Never underestimate the power of stupid people in large groups. And no, I'm not talking about zombies. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Zyrocz: Citerer Elektro Banana: Jeg var borte hos en kompis for å gi han en black ops dlc og senere den kvelden var jeg bannet. I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Elektro Banana: Jeg var borte hos en kompis for å gi han en black ops dlc og senere den kvelden var jeg bannet. Det har de ikke lov til siden de ikke kan vite om den konsollen var din eller ikke. Kontaktet du bare ikke Sonys support og ba om mer informasjon? Tror muligens du må ha hatt CFW også | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Fuuu Morra mi bestemte seg for å klippe håret mitt ista. Da hun var ferdig var håret mitt kort, og styggt. Uff. Kan jo ikke klage på det heller, når hun sto der en halv time. Vil jo ikke være frekk. Men for å være helt ærlig ser det sykt stygt ut. Liker det virkelig ikke. Never underestimate the power of stupid people in large groups. And no, I'm not talking about zombies. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Parkour Gamer: Fuuu Lol? Det er ditt hår, selvfølgelig sier du ifra om du ikke liker det.... It makes you wonder... and I'm just a stick in the mud | |
| ||
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
/Strategist