Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Chat 4.0


Siterer Crazy Kraken:
Jeg kan absolutt anbefale en 3DS. Det er ikke verdens best hardware, men det er utrolig mange bra spill på den. Hvis du har store hender så burde du skaffe deg en XL eller en 2DS. Den lille 3DSen fikk jeg ihvertfall helt krampe av.


Tenkt på XL, ja. Har bare altfor lyst på Animal Crossing og det nye Pokémon-spillet.

Siterer Crazy Kraken:
God of War: Ghost of Sparta var gratis på PS+ denne måneden så jeg dro frem PSPen og prøvde det ut. Rålekkert spill!


Kjøpte inn i Playstation litt for sent. Aldri spilt ett eneste spill i God of War serien.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Tenkt på XL, ja. Har bare altfor lyst på Animal Crossing og det nye Pokémon-spillet.


Det skjønner jeg veldig godt! Er litt gira på Pokemon sun og moon selv. Har du bestemt deg for en starter pokemon enda?

Siterer JoEy_Odd:
Kjøpte inn i Playstation litt for sent. Aldri spilt ett eneste spill i God of War serien.


Ah, skjønner. Hvilken playstation har du? Hvis du har PS3 så vil jeg anbefale god of war 1. Det er veldig bra.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Det skjønner jeg veldig godt! Er litt gira på Pokemon sun og moon selv. Har du bestemt deg for en starter pokemon enda?


Fire, always fire.

Siterer Crazy Kraken:
Ah, skjønner. Hvilken playstation har du? Hvis du har PS3 så vil jeg anbefale god of war 1. Det er veldig bra.


PS3 og PS4, men jeg spiller ikke så mye på dem for tiden. Har alltid vurdert det, mener å huske jeg så de slapp remastered, så kjøper kanskje det en dag.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Fire, always fire.


Tror jeg kommer til å gå for den samme, selv om gress uglen virker veldig kul også

Siterer JoEy_Odd:
PS3 og PS4, men jeg spiller ikke så mye på dem for tiden.


Det er ingen spill på dem som interesserer deg? Hva spiller du for tiden?

Siterer JoEy_Odd:
Har alltid vurdert det, mener å huske jeg så de slapp remastered, så kjøper kanskje det en dag.


De slapp remastered utgaver av 1, 2 og begge PSP spillene om jeg ikke tar helt feil. God of war spillene er nok ikke noe jeg ville prioritert hvis det er mye annet du ikke har spilt, men det er gode spill som tilhører en sjanger som sjelden ser nye spill. Liker du Bayonetta eller Devil May Cry så tror jeg du vil like God of war ihvertfall.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Tror jeg kommer til å gå for den samme, selv om gress uglen virker veldig kul også


Syntes alle så ganske kule ut, men jeg velger alltid ild første gang, selv om det vanligvis ikke er det beste valget med tanke på tidlige gymmer.

Siterer Crazy Kraken:
Det er ingen spill på dem som interesserer deg? Hva spiller du for tiden?


Greit mange som spill som interesserrer meg, men har verken tid eller penger å investere i nye spill og som oftest leter jeg etter noe raskt for å slappe av. Derfor jeg spiller mye Warframe nå for tiden.

Siterer Crazy Kraken:
Liker du Bayonetta eller Devil May Cry så tror jeg du vil like God of war ihvertfall.


Småfan av DMC, ja. Skal sjekkes ut når jeg får tid.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Skal sjekkes ut når jeg får tid.


Er ikke det egentlig en løgn vi forteller oss selv når vi finner spill, bøker, serier og filmer som frister, men som ikke ligger høyt på lista?
  • 0
Siterer ElGamer:
Er ikke det egentlig en løgn vi forteller oss selv når vi finner spill, bøker, serier og filmer som frister, men som ikke ligger høyt på lista?


Joda, men har alvorlig mangel av ting å spille nå, og kan sikkert skaffe spillet til en billig penge. Ettersom det er 1-player er det noe jeg bare kan spille ferdig raskt og så bruke tid på andre ting.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Joda, men har alvorlig mangel av ting å spille nå, og kan sikkert skaffe spillet til en billig penge. Ettersom det er 1-player er det noe jeg bare kan spille ferdig raskt og så bruke tid på andre ting.


Alvorlig mangel på ting å spille er jo egentlig en jævlig grei ting. Lider selv av alvorlig mangel på tid for å fullføre alt jeg skal spille. Dessverre ingen av de spilla som er enkle 1-player spill som God of War. Og har bare en drøy måned å bli ferdig på og.
  • 0
Siterer ElGamer:
Og har bare en drøy måned å bli ferdig på og.


Hva skjer om en måned?
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer ElGamer:
Lider selv av alvorlig mangel på tid for å fullføre alt jeg skal spille.


Samme her. I tillegg er jeg litt for glad i å hoppe fra spill til spill, så backloggen har blitt god og lang med årene... Og stadig ønsker man nye spill også.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Forresten hva skjer med OC og Strategist? Ser dem ikke mye her for tiden.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Forresten hva skjer med OC og Strategist? Ser dem ikke mye her for tiden.


Det samme vanlige, de kommer og går. Var på kino med OC i februar.

For en dag! Grillings på gang, slike dager skulle det vært flere av.
  • 0
Siterer SirThomas:
Var på kino med OC i februar.


What the fuck, har du møtt ham på ekte?
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
What the fuck, har du møtt ham på ekte?


Joda. Var oss, min far og Tor Erik. Vi så The Hateful Eight i 70mm.
  • 0
Siterer SirThomas:
Joda. Var oss, min far og Tor Erik. Vi så The Hateful Eight i 70mm.


Hva i det absolutte største helvete?! Hvordan var det? Og hvorfor var det to foreldre med...?
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Publiserte akkurat noen tanker om Uncharted 4 på bloggsiden. Koselig om dere leser.
Predator.
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Hva skjer om en måned?


Hmm, annonsering om fremtidige planer kommer senere. Så build up, og Thomas om du sier noe, så dør du. Just saying.

Siterer Crazy Kraken:
Samme her. I tillegg er jeg litt for glad i å hoppe fra spill til spill, så backloggen har blitt god og lang med årene... Og stadig ønsker man nye spill også.


Same! Men har virkelig tatt et tak siden nyttår og kortet ned. Av spill jeg nå mangler fra tidligere år og til nå, så er det "bare" Fallout 4 og The Witcher 3 som skal gjennomføres før jeg har nådd målet mitt. Dog, frykter det fort tar tid, da jeg ikke klarer å maine story...
  • 0
Siterer ElGamer:
Så build up, og Thomas om du sier noe, så dør du. Just saying.


Well shit da.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Well shit da.


Er så classic Game of Thrones. Regner med du har catchet up?
  • 0
Siterer SirThomas:
Regner med du har catchet up?


Ikke sett sesong 5 engang.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Ikke sett sesong 5 engang.


Svakt.
  • 0
Siterer LesMiserable:
Svakt.


Samme som serien.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Samme som serien.


Sesong 4 triumfet jo lenge som seriens beste.
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Samme som serien.


Likevel har du sett flere sesonger av den?
  • 0
Siterer LesMiserable:
Likevel har du sett flere sesonger av den?


Liker å være oppdatert på popkultur. Etter de to bryllupene virket det ikke som om mye skjedde.
Living so the last night feels like a past life
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!