Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Chat 4.0


Siterer Akres:
Men skader ikke å ta en burger om kvelden en eller to ganger i uken.


Eller flere dager i uken enn det.

Siterer Akres:
Kommer an på hva du mener med "en skikkelig burger".


En burger som fordøyes på mer enn et par sekunder.
  • 0
Beste burgern jeg har spist er på SuperHero Burger i Trondheim. Fyh, de er saftige og gode. Ekstremt good shit.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Beste burgern jeg har spist er på SuperHero Burger i Trondheim. Fyh, de er saftige og gode. Ekstremt good shit.


Nam.

Beste jeg har smakt vet jeg ikke. Ekstremt mange deilige og ikke minst saftige burgere der ute.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
All denne snakken om saftige burgere gjorde meg var på at jeg ikke har spist noe siden frokost (kl. 12 riktignok), så nå er det deres skyld at jeg måtte bestille noe usunt fra Dominos
Fy skam
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
All denne snakken om saftige burgere gjorde meg var på at jeg ikke har spist noe siden frokost (kl. 12 riktignok), så nå er det deres skyld at jeg måtte bestille noe usunt fra Dominos
Fy skam


Aldri prøvd Dominos, de gikk konk i byen. Er det godt?
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Siterer Lt Mactawish:All denne snakken om saftige burgere gjorde meg var på at jeg ikke har spist noe siden frokost (kl. 12 riktignok), så nå er det deres skyld at jeg måtte bestille noe usunt fra Dominos
Fy skam

Aldri prøvd Dominos, de gikk konk i byen. Er det godt?

Tjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....
Bedre enn å lage mat selv, men tvilsomt om jeg ville plassert dem over Peppes. Lite Peppes eller PB her i England da og så ligger de også rett utenfor hybelen min så det er rimelig lettvint
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer SirThomas:
Eller flere dager i uken enn det.


Uff. Sist eg spiste mye Mc Donald's var i Kristiansand på Pluss Bank Cup. Totalt på ca. 5-6 dager så var eg på MD 3-4 ganger og spiste hver gang VM-burgern som er av fisk...
Rainbow Mushroom
  • 0
Siterer Akres:
Sist eg spiste mye Mc Donald's var i Kristiansand på Pluss Bank Cup


Ja igjen, er jo en del forskjell på McDonalds burgere og skikkelige burgere.
  • 0
Siterer SirThomas:
Ja igjen, er jo en del forskjell på McDonalds burgere og skikkelige burgere.


Indeed
Rainbow Mushroom
  • 0
God morgen, flere som er oppe om morran?
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
God morgen, flere som er oppe om morran?


Helt ødelagt etter to, nærmest søvnløse netter nå. Jævla drittvær og det hersens toget som bøler ut av en annen verden flere ganger om natten...
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
En god dag hører jeg?
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
En god dag hører jeg?


Kunne ikke blitt bedre
Rainbow Mushroom
  • 0
Siterer Taktikkeren:
God morgen, flere som er oppe om morran?

Våknet ca. halvannen time etterpå, men til mitt forsvar så er dere en time foran meg.

Siterer Glorfindel:
Helt ødelagt etter to, nærmest søvnløse netter nå. Jævla drittvær og det hersens toget som bøler ut av en annen verden flere ganger om natten...

Jeg har også hatt en fortreffelig dag i dag, bare en time med info om et av fagene jeg skal ha dette halvåret og etter det har jeg bare planer om å klimpre på gitaren resten av dagen. Livet er herlig
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Dagem min har knapt begynt enda, for jeg våknet for et kvarter siden
Jeg våknet 17 i går og kløp meg selv i nakken, fordi fy faen.. Rytmen min var fucka, så jeg har døgna til i dag jeg da, litt redusert er jeg.
The D' is silent.
  • 0
Siterer Finalfantasyfrelst:
Jeg våknet 17 i går og kløp meg selv i nakken, fordi fy faen.. Rytmen min var fucka, så jeg har døgna til i dag jeg da, litt redusert er jeg.

Har merket at nå som jeg er blitt gammel og grå (21 år) så er det mye tyngre å døgne enn det var for 3-4 år siden. Tør ikke tenke på hvor ille det blir om en 10 års tid. Vet ikke hvor gammel du er, men føler med deg
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
Har merket at nå som jeg er blitt gammel og grå (21 år) så er det mye tyngre å døgne enn det var for 3-4 år siden.


Jeg er 21 år selv og har akkurat samme problem.
  • 0
Siterer SirThomas:
Jeg er 21 år selv og har akkurat samme problem.

Slik er det å bli gammel..
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
Slik er det å bli gammel..


Føler meg bare gammel når jeg snapper med 16 åringer. En av mine beste kompiser nærmer seg 30, så det er ingen grunn til panikk enda.
  • 0
De beste åra er vel i fremtiden?
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
De beste åra er vel i fremtiden?


Kommer helt an på hva du har opplevd i livet.
  • 0
Siterer SirThomas:
Kommer helt an på hva du har opplevd i livet.


Liker heller å tenke, hva du gjør med hva du har opplevd i livet. Motgang er uungåelig.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
Siterer Taktikkeren:
Liker heller å tenke, hva du gjør med hva du har opplevd i livet.


Så lenge du klarer å underholde tanken om at verden er et fantastisk sted; hold på den illusjonen.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
De beste åra er vel i fremtiden?


Det som er så trist er at man ikke vet når den beste tiden i livet er før mye, mye seinere.. De beste årene ligger ikke til en hver tid i framtiden.
The gavel corrupts
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!