Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Chat 4.0


Siterer Taktikkeren:
Fregatt. Hørt mye rart om det. Noen erfaringer?


Vel, jeg sank en del Fregatter i Assassin's Creed IV: Black Flag.
  • 0
Jeg å, håper å få gjort det samme om en måneds tid.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Jeg å, håper å få gjort det samme om en måneds tid.


Hvorfor det?

HAR DU FØRSTEGANGSTJENESTE ELLER?
Lt Mactawish er som julenissen, det er bare å rope.
  • 0
Siterer SirThomas:
Lt Mactawish er som julenissen, det er bare å rope.

Say what?
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer SirThomas:
Lt Mactawish


Does he look like a bitch?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Does he look like a bitch?

I've heard he's a handsome young devil.
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Does he look like a bitch?


Hah, kommentaren ElGamer kom med etter å ha sett filmen.

Siterer Lt Mactawish:
I've heard he's a handsome young devil.


Who you've heard that from?
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
I've heard he's a handsome young devil.


Handsome, young motherfucker?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer SirThomas:
Who you've heard that from?

Cookie's mum

Siterer The Cookiemonster:
Handsome, young motherfucker?

Yes..
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
Cookie's mum

Siterer Lt Mactawish:
Yes..


Badum-tsss
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0


Så hva driver herrene på med i kveld?
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
Så hva driver herrene på med i kveld?


Gruer meg til å sove, egentlig. Var helt ødelagt igår uten følelser for noenting, søvnmangel. Klarte å få virkelighetsfølelsen tilbake etter noen timer med en kompis i kveld, men er usikker på hvor lenge det varer - spesielt hvis jeg ikke får sove, for jeg har ikke tatt noe medikamenter for det idag. Tankekjøret er i det minste ikke på sitt verste nå.
  • 0
Sitter vakt, så god kveld/morgen.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Sounds rough mate, tror det beste vil være å prøve å få seg litt søvn. Føler ofte at det hjelper meg å stresse ned med å høre på musikk, så kanskje det vil hjelpe med søvnen?
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Lt Mactawish:
Føler ofte at det hjelper meg å stresse ned med å høre på musikk, så kanskje det vil hjelpe med søvnen?


Er mulig det, men har ikke akkurat for vane å sovne til musikk. Problemet mitt er rett og slett bare at jeg ikke klarer innsovning lenger. Merker riktignok at jeg begynner å bli smått trøtt nå, så må vel gi det et forsøk etterhvert. Tenkte bare å kose meg med en episode av The Blacklist først.

Nå er det jo helg, jeg er såpass sent oppe og kan sove ligge i sengen så lenge jeg vil. Der har du stikkordet - det ender som regel med at jeg ligger i sengen i timesvis mens jeg ved full bevissthet, og jeg får helt panikk hvis jeg vet at jeg må opp for å rekke noe f.eks 12:30 eller 14:30, for jeg vet at uansett om klokken er 01:39, 06:17, 10:11, 12:26 eller 13:49, så har jeg ikke fått sovet noe. På et tidspunkt kommer jeg bare til et punkt der jeg uansett må opp av sengen, og innbiller meg at kroppen har fått seg søvn selv om jeg ikke har kjent på at jeg har fått sovet.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Sitter vakt, så god kveld/morgen.


Så kul du er!!!!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Tusen takk Predz!(pikk)
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Taktikkeren da, er det en måte å svare en veteran som om 12 dager har vært her i 12 år?
  • 0
Ikke et spesielt taktisk trekk.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
*Mac pops into Chat 4.0*

"Oh, it's one of those days"

*pops out*
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Hallo, er det bare jeg som har misforstått dette Skyrim uttrykket all these years?

"I used to be an adventurer like you, then I took an arrow in the knee".

Vi diskuterte dette på jobben, og de mente at han brukte å være en adventurer, helt til han fridde og giftet seg? Altså Arrow in the knee, sette seg ned på kne å fri til dama = slutt på å reise rundt xD

Is this true? Har dere hørt dette før, altså at det betydde dette? Jeg trodde det var bokstavelig talt, at han fikk en pil i kneet, og kunne ikke reise mer osv xD
Siterer Quinzel:
Vi diskuterte dette på jobben, og de mente at han brukte å være en adventurer, helt til han fridde og giftet seg? Altså Arrow in the knee, sette seg ned på kne å fri til dama = slutt på å reise rundt xD

Aldri hørt før og hvor kommer i så fall pilen inn i bildet? Tror disse menneskene på jobben er litt ute å kjører, frøken.

In other news, sliter med latterlig dårlig CS hos Paypal. Vedkommende jeg har snakket med har, i stedet for å prøve å komme frem til en løsning, fortalt meg 3 ganger at grunnen til at jeg må verifisere meg er at jeg bor i utlandet.

Det at verifiseringen ikke fungerer er tydeligvis ikke så viktig..

Paypal har offisielt kommet seg opp på min førsteplass av "Worst CS EVAHR"
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
Siterer Quinzel:
Vi diskuterte dette på jobben, og de mente at han brukte å være en adventurer, helt til han fridde og giftet seg? Altså Arrow in the knee, sette seg ned på kne å fri til dama = slutt på å reise rundt xD


Godt mulig man kan bruke det som et ordspill for giftemål også, men jeg tror faktisk fyren fikk en pil i kneet
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!