Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Chat 4.0


Siterer A to the H:
Sup ppl?


Startet nettopp på episode 2 av Tales from the Borderlands.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer A to the H:
Sup ppl?


Sittin in tha sun.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Noen der ute?
Siterer SirGalahad:
Noen der ute?


NASA mener vi ikke er alene, ja.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer SirGalahad:
Noen der ute?


Tja, både ja og nei.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
*tumbleweed.gif*
Veni, Vidi, Dormivi
  • 0
It's the music of life.

https://gyazo.com/fa46d819233c4c4e1cd6f0043410b5df

Noe er alvorlig galt når jeg med 11 poeng er nest-mest aktiv.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Aktiviteten er som vanlig, alle har hver sin "aktive" periode.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Siterer Taktikkeren:
Aktiviteten er som vanlig, alle har hver sin "aktive" periode.


Virker som alle har satt i gang den inaktive perioden samtidig nå.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Jeg tror jeg kanskje kommer med den første bloggen i serien "Jeppzkis chilihjørne" på søndag. Jeg har nettopp skaffet meg tørket Carolina Reaper, verdens sterkeste chili, og baconsvor som er krydret med Caroline Reaper, vi får se hva jeg velger å spise på lørdag. Håper dere leser den!
  • 0
Siterer Jeppzki:
Jeg tror jeg kanskje kommer med den første bloggen i serien "Jeppzkis chilihjørne" på søndag. Jeg har nettopp skaffet meg tørket Carolina Reaper, verdens sterkeste chili, og baconsvor som er krydret med Caroline Reaper, vi får se hva jeg velger å spise på lørdag. Håper dere leser den!


Jævli god chilli, i riktig mengde vel og merke...
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
Har fått helt dilla på det nye mobilspillet til Ubisoft. South Park: Phone Destroyer er shameless af når det kommer til å være en cash grab, men herregud, så forferdelig moro og avhengighetsskapende det er. Vurderer det til alle sammen, for der er det mange titalls timer med moro.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Virker som alle har satt i gang den inaktive perioden samtidig nå.


Ærlig talt hadde jeg planlagt å være mer aktiv, men når jeg så tendensene til "la oss kun kommentere (thihi fnis) på enkelte folks blogger og ikke holde jevnt aktivitetsnivå for alle som poster" tendenser i slutten av mai/tidlig juni, så bare gadd jeg ikke. GR er GR
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Virker som alle har satt i gang den inaktive perioden samtidig nå.


Har hatt mye å gjøre altså, men ey, til helgen skal jeg skrive en smashing blogg! Den blir nok superlang.

I dag har jeg vært hos tannlegen, og gosha meg, det gikk så bra! Har ikke hatt hull på fem år, mens nå hadde jeg ett, så var spent xD Men jeg ba dem kjøre på med ørten bedøvelsessprøyter og jeg kjente null!^^ Nå føles det tho ut som at jeg har fylt på leppene, haha xD Men jeg er så glad jeg er ferdig!^^

Og jeg drømte om Vincent Valentine i natt, haha, jeg har så mange spm om ff xD so many questions, so little time.

Men oh, lurer på noe ang messenger på mobilen, det står jeg kun er "aktiv nå" hvis jeg faktisk er inne på face eller messenger? Ikke om jeg bare har på wifi/4g hele tiden?
  • 0
"aktiv nå" skal bli aktivert når du bruker messenger eller facebook ja, men den har noen minutter feilmargin.
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
Siterer Archana:
"aktiv nå" skal bli aktivert når du bruker messenger eller facebook ja, men den har noen minutter feilmargin.


Ah, bra Takk for svar
  • 0
Hva skjer med playstation pluss-spillene denne måneden, mye bra! Alle som ikke har Until Dawn bør laste det ned ass, en av mine favorittspill^^ hint, hint!
Siterer Quinzel:
Hva skjer med playstation pluss-spillene denne måneden, mye bra! Alle som ikke har Until Dawn bør laste det ned ass, en av mine favorittspill^^ hint, hint!


Fantastisk historie. Good memories. Skal laste det ned for å få platinum på det.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Fantastisk historie. Good memories. Skal laste det ned for å få platinum på det.


I know, riiight? :o jeg ble helt hekta, synd at spillet er så kort, but it's quality 4 sure!!!

Tror ikke det er så ille mye arbeid å få platinum i det!
  • 0
Typisk nok kjøpte jeg Until Dawn for noen måneder siden, men jeg har ikke surret meg til å spille det enda. Og nå kommer det plutselig gratis.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Typisk nok kjøpte jeg Until Dawn for noen måneder siden, men jeg har ikke surret meg til å spille det enda. Og nå kommer det plutselig gratis.


Hadde det samme problemet med Life is strange denne måneden.

Siterer Quinzel:
I know, riiight? :o jeg ble helt hekta, synd at spillet er så kort, but it's quality 4 sure!!!


Agreed. Kunne gjerne ha holdt på lengre.

Siterer Quinzel:
Tror ikke det er så ille mye arbeid å få platinum i det!


Visstnok det letteste AAA-spillet å få plat på.
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Siterer A to the H:
Visstnok det letteste AAA-spillet å få plat på.


Det kan nok diskuteres.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
The Order 1886 er lettere, for der trenger du ikke å tenke på hvilke avgjørelser du tar.
  • 0
Startet dagen med å luke i Steam biblioteket, og permanent fjerne over 200 spill.
Utrolig hvor mye ræl som har blitt lagt til via bundles og salg. For ikke å snakke om spill som så interessante ut, men bare ble testet i 3 minutter.
Må sikkert gå gjennom en gang til, for det er enda masse jeg antakelig aldri kommer til å spille, og jo mer jeg har på listen, jo vanskeligere er det å finne noe jeg faktisk har lyst til å spille.
Sikkert noen tusen ut vinduet når man gjør det på denne måten, men det er bare ubrukelig rot uansett, så det kan jeg leve med.
Har forøvrig brukt "hide" funksjonen til nå, men de dukket fremdeles opp i grid-view, så det hjalp ikke stort.

Skulle ønske man kunne gjøre det samme på Xbox. Enda flere der...
  • 0
Bestemte meg for å prøve Portal siden det var på salg for syv kroner. Det må være en av de funksjonelt beste spillene jeg noensinne har vært borti. Anbefales på det varmeste.

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!