Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Sexy babes


Olivia Wilde. Digger ho.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Giulia Enders må være alle legers/forfatteres våte drøm. Jeg tror jeg skal drømme litt om henne hvor vi leser dikt for hverandre.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siden Glorfindel har begynt å snakke om digge kvinner, så må vi ta denne tråden til en helt ny dimensjon.
  • 0
Siterer SirThomas:
Siden Glorfindel har begynt å snakke om digge kvinner, så må vi ta denne tråden til en helt ny dimensjon.


Ja, fyr løs.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Så nettopp True Detective. Rachel McAdams er hot ass.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Rachel McAdams


Noen som gleder seg til Doctor Strange?

Jeg syntes hun var skamfin i Southpaw.
  • 0
Siterer Quinzel:
Hvor er sexy menn tråden? ;)


Vi har selvsagt den også. Sexy Hunks. Jeg er stor forkjemper for Ryan Gosling.
Emma Watson er skikkelig digg.
Siterer Predator:
Siterer Quinzel:Hvor er sexy menn tråden? ;)

Vi har selvsagt den også. Sexy Hunks. Jeg er stor forkjemper for Ryan Gosling.


Oh, må si meg enig der altså! Han er dritfin. For å nevne noen synes jeg Jake Gyllenhaal er kjempefin, Matthew McConaughey og Dave Franco. Phew, blir hett når man nevner disse altså!
  • 0
Siterer Quinzel:
Oh, må si meg enig der altså! Han er dritfin. For å nevne noen synes jeg Jake Gyllenhaal er kjempefin, Matthew McConaughey og Dave Franco. Phew, blir hett når man nevner disse altså!


Tenk å nevne Dave uten å nevne James. Skandale!

Alle de du nevner er selsagt mer enn godkjente. Uten tvil. Jeg vil gi noen shoutouts til Benedict Cumberbatch, Jared Leto, Loris Karius og noen avdøde homeboys som Heath Ledger og Jeff Buckley.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Loris Karius


Hehe.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Hehe.


Kjekkeste mannen i PL.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Quinzel:
For å nevne noen synes jeg Jake Gyllenhaal er kjempefin


Stiller meg bak Jake, selvfølgelig. Men Amy Adams ser dritlekker ut i Nocturnal Animals! Hørte Predator sa hun var fantastisk i Arrival, gleder meg enormt til å se begge.

Siterer Quinzel:
Hvor er sexy menn tråden? ;)


Here you go
  • 0
Siterer SirThomas:
Men Amy Adams ser dritlekker ut i Nocturnal Animals! Hørte Predator sa hun var fantastisk i Arrival, gleder meg enormt til å se begge.


Hun ser vel temmelig bra ut, uansett hvor hun befinner seg.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Predator:
Tenk å nevne Dave uten å nevne James. Skandale!

Alle de du nevner er selsagt mer enn godkjente. Uten tvil. Jeg vil gi noen shoutouts til Benedict Cumberbatch, Jared Leto, Loris Karius og noen avdøde homeboys som Heath Ledger og Jeff Buckley.


Hmm.. Men James begynner å se gammel ut, men han er ikke verst. Og Dave er mye kjekkere. xD

Enig med Jared Leto, men de andre er ikke min type, dessverre. Men de er ok. xD

Lagt til 2016-11-19 22:36:
Amy Adams er jo pen, men synes hun har et veldig intenst blikk. Litt skremmende liksom. Men ikke noe galt med dama, absolutt ikke.
  • 0
Siterer Quinzel:
Enig med Jared Leto, men de andre er ikke min type, dessverre. Men de er ok. xD


Damn, tenk å ikke vise respekt til de avdøde engang.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Damn, tenk å ikke vise respekt til de avdøde engang.


Ops. Okei, da får jeg ta med han i lista også da.. Bare fordi han er død. xD
  • 0
Siterer Quinzel:
Ops. Okei, da får jeg ta med han i lista også da.. Bare fordi han er død. xD


Too late altså.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Siterer Quinzel ps. Okei, da får jeg ta med han i lista også da.. Bare fordi han er død. xD

Too late altså.


Damn, damn, daaamn! Hva er straffen? You're gonna punish me? I've been a very bad girl.
  • 0
Siterer Quinzel:
Damn, damn, daaamn! Hva er straffen? You're gonna punish me? I've been a very bad girl.


Kom til meg så finner du ut straffen din;)) blir en bra blogg av det senere.
Emma Watson er skikkelig digg.
Siterer Predator:
Siterer Quinzel amn, damn, daaamn! Hva er straffen? You're gonna punish me? I've been a very bad girl.

Kom til meg så finner du ut straffen din;)) blir en bra blogg av det senere.


Høres bra ut dette! Ja, vi får ta noen fine bilder til bloggen.
  • 0
Siterer Predator:
Kom til meg så finner du ut straffen din


Hva da? 3 timer med Sondre Lerche musikk?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Siterer Crazy Kraken:
Siterer Predator:Kom til meg så finner du ut straffen din

Hva da? 3 timer med Sondre Lerche musikk?


Oh noo!! That's like the worst punishment ever :o

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!