LIVE
HQ
logo hd live | Pepper Grinder
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Off Topic

      Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

      Gamereactors store dilemmaspalte [lek]


      Hadde ofret tommelen uten å nøle.

      Nytt dilemma:

      Ha utlagt tarm resten av livet, eller benytte seg av toalett uten innlagt vann, resten av livet?
      -Kill -Loot -Return.
      • 0
      Helt klart det siste. Bare å ha en sugekopp det, så ordner nok det seg.

      Nytt dilemma:

      Alltid drite på deg når du ler eller alltid prompe høyt når starter en samtale?
      "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
      • 0
      Utedass. Uten tvil ! Fett å slippe å forklare hvorfor du har din egen bæsj i en pose på ryggen hver gang man tar av seg på overkroppen

      Nytt dilemma:

      Gifte seg med en jomfru eller gifte seg med en som har hatt sex med 50 forskjellige partnere ?
      The gavel corrupts
      • 0
      ^ ^ ^

      Ey, ikke hopp over meg her a
      "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
      • 0
      Sorry. Du var ikke "kommet opp" ..

      Lagt til 2014-04-16 22:12:
      Drite på meg når jeg ler. Skjer ikke så ofte..
      The gavel corrupts
      • 0
      Gifte seg med en jomfru. Det virker renere og mer ekte, og når man først skal settle seg for real gjennom å gifte seg synes jeg en yndig dog uerfaren kvinne er å foretrekke fremfor en løssluppen, akk så erfaren rundbrenner. Sånn sett er jeg kanskje litt gammeldags. Vil også nevne at jeg og kjæresten min er hverandres eneste partnere, så jeg kan i hvert fall kvittere på at det er uproblematisk

      Nytt dilemma:

      Være megaflink på data, men alle i nærheten som trenger hjelp henvender seg til deg (og du må hjelpe dem), eller være datan00b, men alltid få hjelp når du spør?
      Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
      • 0
      Velger nok det uerfarne livet som datan00b - Alt må jo begynne et sted.

      Nytt dilemma:

      Kjøre i seg en uviss mengde sterk alkohol (altså ikke ha kontroll), eller hoppe ut i et iskaldt myrvann sent på kvelden i mørket?
      • 0
      Ser ikke det store dilemmaet der. Det første leder fort til det andre, så går vel for det første.

      Nytt dilemma:

      Alle personene en har et crush på, og vil starte et forhold med, vil alltid være i et forhold med noen andre resten av livet. Noe som vil si at du aldri vil havne i et forhold lenger. Eller vite at om du noen sinne ender opp i et forhold, så vil du dø etter 1 år, men du kan så og si få hvem du vil i det forholdet.
      • 0
      For meg var ikke det store dilammaet - Uten spørsmål hadde jeg tatt sistnevnte, håpet på et forhold og dødd lykkelig innen året var gått.

      Nytt dilemma:

      Slette brukeren din på GR eller motta en video der crush'en din har seg med en annen?
      • 0
      Tja,.. skal vi se.. Hva er viktigst i livet mitt.. Vanskelig dette GR... profilen min eller moren til mitt barn og The Love Of My Fucking Life..??

      Tror nok, etter hard vurdering fram og tilbake, at profilen min her på forumet måtte veket .

      Nytt dilemma:

      Megan Fox eller Angelina Jolie ?
      The gavel corrupts
      • 0
      Hadde gått for sistnevnte. Har alltid vært svak for eldre eldre kvinner.

      Nytt dilemma:

      David Hasselhoff eller Dan Børge Akerø?
      -Kill -Loot -Return.
      • 0
      Sharknado ser jo i hvertfall litt interessant ut (eller ikke)

      Nytt dilemma:

      Grave deg vei til kina med en stor skje eller svømme over Stillehavet på en trestokk?
      "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
      • 0
      Siden jeg ikke er særlig glad i grave (bortsett fra når ting skal gjemmes), og fordi jeg liker å svømme, så hadde jeg svømt Stillehavet på en trestokk. Hadde blitt en uforglemmelig tur, om ikke min siste.

      Nytt dilemma:

      Måtte bite gjennom armen din for å kunne løse deg fra lenker som fører til en sikker død, eller hugge av foten med en skje for å slippe unna å dø?
      • 0
      Å svømme over Stillehavet på en trestokk gjorde vel Thor Heyerdal allerede på 50 tallet om jeg ikke husker feil

      Jeg graver meg lett til Kina !

      Nytt dilemma:

      Spise Gradiosa til alle måltider resten av livet eller kunne spise hva du ville men bare kunne spise hver tredje dag ?
      The gavel corrupts
      • 0
      Siterer ElGamer:
      Måtte bite gjennom armen din for å kunne løse deg fra lenker som fører til en sikker død, eller hugge av foten med en skje for å slippe unna å dø?


      Du er jaggu sadistisk lGmr... Hadde vel tatt skjea. Gidder ikke å gnage på armen for å stryke med eller.

      Siterer Marlboro Red:
      Spise Gradiosa til alle måltider resten av livet eller kunne spise hva du ville men bare kunne spise hver tredje dag ?


      Måtte vel blitt Grandisen da. Jeg hadde aldri overlevd tre dager uten mat...

      Nytt dilemma

      Dø i en alder av 20 år, eller bli født i en alder av 60?
      "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
      • 0
      Festet, drukket og pult meg ihjel og tatt kvelden på topp i en alder av 20!

      Nytt dilemma:

      Ri på en spinnvill elefant eller få en sint Anakonda rundt halsen?
      • 0
      Siterer Glorfindel:
      Du er jaggu sadistisk lGmr...


      What? Jeg er da ikke sadistisk jeg?

      Siterer SirThomas:
      Ri på en spinnvill elefant eller få en sint Anakonda rundt halsen?


      Hmm... den er litt vrien. Med de spinnville elefanten, så kunne jeg jo har rasert utrolig mye rart, men Anakondaen frister litt den og. Fack it, jeg tar Anakondaen! Enten så dør jeg raskt, ellers får jeg et fint kjæledyr som kan drepe andre for meg.

      Nytt dilemma:

      At hvert måltid du spiser i all fremtid vil innehold litt menneskekjøtt, men du vet ikke hva på tallerken som inneholder det (dette gjelder og for mat uten kjøtt, du vet bare ikke hvor menneskedelen gjemmer seg). Eller at du for hver dag du planlegger å spise, så må du ofre en levende skapning (insekter og skadedyr gjelder ikke)!

      Sadist sa du?
      • 0
      Siterer ElGamer:
      Eller at du for hver dag du planlegger å spise, så må du ofre en levende skapning


      Dette må da virkelig være vanlig kost i Game of Thrones, så jeg velger å gå all-inn og satse på at jeg hadde vært konge og kunne gjøre akkurat hva jeg ville, og kunne bare plukket noen randoms hver gang jeg skulle spise.

      Nytt dilemma:

      Leve som en ekstrem stalker og stalke MINST en person HVER DAG resten av livet, eller få han her etter seg resten av livet?

      Siterer ElGamer:
      Sadist sa du?


      Du hadde virkelig elsket Would You Rather
      • 0
      Au... Tror nok jeg ville valgt å være stalker, og håpe på å ikke bli oppdaget. Alternativet virker ikke særlig behagelig...

      Nytt dilemma:
      Bare kunne spille på konsoll (både hjemmekonsoll og håndholdt) eller bare kunne spille på PC (alt som spilles på PC - cder. Steam ect.) resten av livet? Om du velger PC, kan du IKKE bruke konsollemulator. Om du velger konsoll, vil du fortsatt kunne bruke PC til alt annet enn spill.
      Take off every zig, for great justice
      • 0
      Spille på konsoll og bruke PC til andre ting. Akkurat som jeg alltid har gjort.. Dette dilemmaet veide kanskje litt tungt på ene siden.

      Nytt dilemma:

      Apocalypse. Menneskeheten er så og si utryddet av et ukjent influensa virus. det er kun deg, og kanskje en million andre mennesker igjen, spredt over hele verden. Dere er immun mot viruset .

      Vil du ha en fiskestang og en sluk eller en hagle og ti skudd ? Hva trenger du for å overleve ?
      The gavel corrupts
      • 0
      Siterer Marlboro Red:
      Vil du ha en fiskestang og en sluk eller en hagle og ti skudd ? Hva trenger du for å overleve ?


      Jeg tror jeg hadde tatt haglen. Greit å ha de 10 skuddene i beredskap. Ville uansett gått i eksil og brukt mine sneaky skills for å overleve.

      Nytt dilemma:

      Leve resten av livet 500 år tilbake i tid, eller 500 år frem i tid?
      "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
      • 0
      Den er vanskelig, siden jeg digger tanken på å leve i begge tidene. Men et valg må tas, og jeg føler akkurat nå for å leve i på 1500-tallet og slåss med sverd and shit. Hadde passet meg perfekt!

      Nytt dilemma:

      Kunne bare se en valgfri serie resten av livet, du får ikke se noe annet av hverken filmer eller serier, bare den ene serien. Eller se alt av serier og filmer du kunne ønske, men du får aldri sett de siste 15-30 minuttene av filmen/episoden, og du får heller aldri sett de avgjørende siste episodene for en sesong.
      • 0
      Siterer ElGamer:
      Kunne bare se en valgfri serie resten av livet, du får ikke se noe annet av hverken filmer eller serier, bare den ene serien. Eller se alt av serier og filmer du kunne ønske, men du får aldri sett de siste 15-30 minuttene av filmen/episoden, og du får heller aldri sett de avgjørende siste episodene for en sesong.


      Måtte nok valgt den siste da. Hadde nok blitt litt ensformig med kun en serie. Fantasien får heller dekke opp for de siste minuttene.

      Nytt dilemma

      Leve i et lego-hus eller være gift med barbie/ken som dukker?
      "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
      • 0
      Legohus høres gøy ut, men ikke veldig solid til å faktisk bo i. Tror jeg gifter meg med dukka og skiller meg like etterpå.

      Nytt dilemma
      Aldri dusje eller vaske håret resten av livet, eller aldri skifte klær (inkludert undertøy og sokker) resten av livet?
      Take off every zig, for great justice
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!