Gamereactor internasjonalt Norsk / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español
Medlemsinnlogging
amigo

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
FacebookFacebook
Velg forum
Søk forum
Tråd:

Gjett spillhelten[Lek]

Antall innlegg: 831
Dark Jeezus
Okey, så dette er basert på en lek jeg så på et annet forum.

Leken går ut på at man ved hjelp av spørsmål finne ut hvilken spillhelt som den ene personen tenker på. Den som stiller spørsmål må stille et ja/nei spørsmål som den som tenker på en spillhelt må svare på. Man får bare stille ET spørsmål om gangen, og spørsmålet må være BESVART før man stiller et nytt, og hvis man tror man har svaret må man starte med "Løsning: *svar* ?". Selv om personen som tenker på en spillhelt ikke har svart er det lov til å stille spørsmål etter et annet spørsmål.

Den som skal tenke på en spillhelt må ALLTID begynne med et hint f.eks: Leter etter stjerner. Spillet foregår under rolige omstendigheter så hold diskusjonen utenfor forum-tråden.

Eksempelrunde:

Eks person 1: Forbokstav; M

Eks person 2: Er det en Nintendo figur?

Eks person 3: Har spillhelten vært involvert i CSI(ja, jeg vet)?

Eks person 1: Ep2: Ja Ep3: Nei

Ep2: Løsning: Mario?

Ep1: Riktig!

Ep2: Ny oppgave: Har grønn lue

Såh, om det er noen feil eller noe dere lurer på eller vil legge til; Si ifra!

Da begynner bare jeg med en enkel en: Spiller harpe
But there's no sense crying over every mistake, you'll just keep on trying 'till you run out of cake :)
Grallen
Er det en nintendo figur?
Er verden blitt gal, eller er det bare meg?
Dark Jeezus
Grallen: Ja
But there's no sense crying over every mistake, you'll just keep on trying 'till you run out of cake :)
Grallen
Løsning: Link?
Dark Jeezus
Grallen: Riktig!
Grallen
Yey!

Ny oppgave: Grønnkledd.
Predator
Master Chief?
Zed's dead, baby. Zed's dead.
Soraki
Bruker karakteren rustning av noe slag?

Lagt til 2011-12-03 00:19:
Tror det samme som Predator ^^
Just kill him with your awesome
Sithlord
Luigi?
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
Grallen
Predator: Nope
Soraki: Vil ikke kalle det en rustning, men han bruker en drakt.
Sithlord: Nope
Predator
Cpt'n Qwark?
Tommy Kvaernerud
Link?

Edit: Nei han var jo akkurat.

Green Lantern...?
The earth died screaming... We're all mad here! - TKArtNor på twitter
Grallen
Predator hadde rett!
Predator
Neste karakter liker å kontakte folk mens de sover, for så å fortelle dem noe...viktig.
AcH Clawed
Speakers i Dark Brotherhood?
Smil til verden og verden smiler til deg. Hat verden og verden prøver desperat på å få deg til å smile.
dark samus nemesis
Lucien Lachanse?
It's not a unicorn, it's a horse with a sword on it's head that protects my hopes and dreams.
Dark Jeezus
Er det en karakter fra Tamriel(Elder Scrolls-verdenen)?
Predator
Lucien Lachance, men godkjenner den, dark samus nemesis.
dark samus nemesis
Citerer Predator:
Lucien Lachance

Ah, dang. Visste det var noe som var feil. Yeye.

Neste karakter er lilla med to horn, og kan fly.
It's not a unicorn, it's a horse with a sword on it's head that protects my hopes and dreams.
Duck Song
Spyro

Han er en rev og liker å samle på epler
mah boi
dark samus nemesis
Citerer Duck Song:
Spyro

Selv om svaret kanskje var ganske obvious denne gangen, så kan du i det minste vente på bekreftelse til neste gang...
Soraki
Løsning: Crash Bandicoot?
The Cookiemonster
Moderator
Citerer Soraki:
Crash Bandicoot
- You think you could break a log like that? - Don't know. Never been attacked by a tree.                                         • Moderator @ Gamereactor.no® •
Soraki
Skal jeg ta neste eller vente på svar?
NewAge
Ta neste, Duck Song ventet ikke så dette blir revenge!
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
Skriv et innlegg

For å kunne diskutere må du logget inn. Ny bruker? - bli medlem n!

:D :) :( :-o :shock: :? 8) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: ;-) :idea: :arrow: :| :mrgreen: :clap: :dance: #-o =; :^o [-X :pray: 8-[ :sick: :-# [-( :-k :--

Poll Hvilken konsoll velger du?
  • 21% Wii U
  • 34% Playstation 4
  • 11% Xbox One
  • 29% PC
  • 5% ALLE!!
Resultat
sonic og link: OC: Om det er et par must have spill, som ikke er noe mindre enn mesterverk, så ja.Følg
2013-05-21 23:36
Ole-Christian: @Kakashi sensei: Det var litt ustabilt tidligere i kveld, men fungerer fint nå.Følg
2013-05-21 22:37
Kakashi sensei: Bare meg Gamereactor ikke funker for?Følg
2013-05-21 22:35
Ole-Christian: @remote: Definitivt. Tror ikke vi skal legge altfor mye i mangelen av viste spill så langt, dog.Følg
2013-05-21 22:18
remote: @OC: Lettere, men kanskje ikke i form av kortere tid. Det blir nok lettere å konvertere til PS4 nå som den har pc-arkitektur, da.Følg
2013-05-21 22:15
Ole-Christian: @remote: Både PS4 og Xbox One ser ut til å bli lettere å utvikle til enn PS3 og 360 da.Følg
2013-05-21 22:09
remote: @OC: Det gjør de nok. Når de begynner med et slikt fokus, aner det meg at det tar lang tid å utvikle spill til den. Tenker på PS4 også.Følg
2013-05-21 22:07
NorGaMaGamer: Gratis? Ja, Gratis kom og ta! http://www.gamereactor.no/blog/norgamagamer/59281/Følg
2013-05-21 22:06
Ole-Christian: @remote: Forventer at de retter opp i en del av skaden på E3.Følg
2013-05-21 22:02
remote: @OC: Ikke av det jeg har sett til nå. Det meste var som forventet. Det er nok bare spillene som kan imponere.Følg
2013-05-21 21:59
skeptisk-heksa: Varme og sol....ergo fluer...Følg
2013-05-21 21:57
Ole-Christian: Ble du imponert, remote?Følg
2013-05-21 21:43
Animorpher: Uff,pengene har flydd ut denne måneden og har enda en storregning som jeg venter på skal komme i posten... :(Følg
2013-05-21 21:42
The Cookiemonster: http://www.gamereactor.no/blog/the+cookiemonster/59271/ Da er bloggserien i gang! Vi starter med en oppsummering av sesong 12/13!Følg
2013-05-21 21:42
remote: Det skal tydeligvis mye til for å imponere i spillbransjen.Følg
2013-05-21 21:36
Ole-Christian: @sonic og link: Du kjøper en konsoll for ett enkelt spill?Følg
2013-05-21 20:56
xXAkresSXx94: Xbox One... Upassende. Konsollen ser merkelig ut.Følg
2013-05-21 20:49
sonic og link: Ser ut til at jeg står over den neste Xbox, med mindre de annonserer et must have spill eller to.Følg
2013-05-21 20:48
Tommy Kvaernerud: Ikke er den bakoverkompatibel heller. Ikke med arcade games engang.Følg
2013-05-21 20:41
Tommy Kvaernerud: Hvis det er fakta at kinect nå er obligatorisk, så er det allerede avgjort. Jeg kjøper ikke XO.Følg
2013-05-21 20:30
BETA +