Gjett spillhelten[Lek] 
Antall innlegg: 831![]() ![]() | Okey, så dette er basert på en lek jeg så på et annet forum. Leken går ut på at man ved hjelp av spørsmål finne ut hvilken spillhelt som den ene personen tenker på. Den som stiller spørsmål må stille et ja/nei spørsmål som den som tenker på en spillhelt må svare på. Man får bare stille ET spørsmål om gangen, og spørsmålet må være BESVART før man stiller et nytt, og hvis man tror man har svaret må man starte med "Løsning: *svar* ?". Selv om personen som tenker på en spillhelt ikke har svart er det lov til å stille spørsmål etter et annet spørsmål. Den som skal tenke på en spillhelt må ALLTID begynne med et hint f.eks: Leter etter stjerner. Spillet foregår under rolige omstendigheter så hold diskusjonen utenfor forum-tråden. Eksempelrunde: Eks person 1: Forbokstav; M Eks person 2: Er det en Nintendo figur? Eks person 3: Har spillhelten vært involvert i CSI(ja, jeg vet)? Eks person 1: Ep2: Ja Ep3: Nei Ep2: Løsning: Mario? Ep1: Riktig! Ep2: Ny oppgave: Har grønn lue Såh, om det er noen feil eller noe dere lurer på eller vil legge til; Si ifra! Da begynner bare jeg med en enkel en: Spiller harpe But there's no sense crying over every mistake, you'll just keep on trying 'till you run out of cake :) | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Er det en nintendo figur? Er verden blitt gal, eller er det bare meg? | |
| ||
|
| ||
![]() ![]() | Grallen: Ja But there's no sense crying over every mistake, you'll just keep on trying 'till you run out of cake :) | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Løsning: Link? Er verden blitt gal, eller er det bare meg? | |
| ||
![]() ![]() | Grallen: Riktig! But there's no sense crying over every mistake, you'll just keep on trying 'till you run out of cake :) | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Yey! Ny oppgave: Grønnkledd. Er verden blitt gal, eller er det bare meg? | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Master Chief? Zed's dead, baby. Zed's dead. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Bruker karakteren rustning av noe slag? Lagt til 2011-12-03 00:19: Tror det samme som Predator ^^ Just kill him with your awesome | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Luigi? Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Predator: Nope Soraki: Vil ikke kalle det en rustning, men han bruker en drakt. Sithlord: Nope Er verden blitt gal, eller er det bare meg? | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Cpt'n Qwark? Zed's dead, baby. Zed's dead. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Link? Edit: Nei han var jo akkurat. Green Lantern...? The earth died screaming... We're all mad here! - TKArtNor på twitter | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Predator hadde rett! Er verden blitt gal, eller er det bare meg? | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Neste karakter liker å kontakte folk mens de sover, for så å fortelle dem noe...viktig. Zed's dead, baby. Zed's dead. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Speakers i Dark Brotherhood? Smil til verden og verden smiler til deg. Hat verden og verden prøver desperat på å få deg til å smile. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Lucien Lachanse? It's not a unicorn, it's a horse with a sword on it's head that protects my hopes and dreams. | |
| ||
![]() ![]() | Er det en karakter fra Tamriel(Elder Scrolls-verdenen)? But there's no sense crying over every mistake, you'll just keep on trying 'till you run out of cake :) | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Lucien Lachance, men godkjenner den, dark samus nemesis. Zed's dead, baby. Zed's dead. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Predator: Lucien Lachance Ah, dang. Visste det var noe som var feil. Yeye. Neste karakter er lilla med to horn, og kan fly. It's not a unicorn, it's a horse with a sword on it's head that protects my hopes and dreams. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() | Spyro Han er en rev og liker å samle på epler mah boi | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citerer Duck Song: Spyro Selv om svaret kanskje var ganske obvious denne gangen, så kan du i det minste vente på bekreftelse til neste gang... It's not a unicorn, it's a horse with a sword on it's head that protects my hopes and dreams. | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Løsning: Crash Bandicoot? Just kill him with your awesome | |
| ||
Moderator | Citerer Soraki: Crash Bandicoot - You think you could break a log like that? - Don't know. Never been attacked by a tree. • Moderator @ Gamereactor.no® • | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Skal jeg ta neste eller vente på svar? Just kill him with your awesome | |
| ||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ta neste, Duck Song ventet ikke så dette blir revenge! "Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun." | |
| ||