Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Kjøp, selg & bytt


Siterer Los:
http://biit.no/Muramasa-The-Demon-Blade-Wii/dp/B002ECE34Q


Wow, jeg er virkelig ikke noen Sherlock Holmes. Må bli litt bedre å lete tror jeg, takker så mye!
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Selger GTAV til PS3 for 199 + frakt (234,-)
Perfekt stand, både disc, cover og kart. Med uburkt Atomic Blimp-kode.
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Jeg har en kontantkort-kode til Telenor/Djuice (200 kr). Fattern har nettopp byttet til kontaktkort og kjøpte feil type kort. Hvis noen her har brukt for det kortet, kan vi gjøre en avtale?

Vi trenger et Netcom-kort. Hvis du kjøper det og gir koden, kan jeg gi koden til telenor-kortet.
  • 0
SELGER
The Witcher 3: Wild Hunt til PC via Steam.

Vant det av en streamer på Twitch (CohhCarnage, om noen lurer). Laptopen min klarer mest sannsynelig ikke å kjøre spillet og har ikke veldig stor interesse for det, så tenker å selge det betydelig billigere enn prisen den har på f.eks Steam at the moment.

Send meg PM eller svar meg her om du er interessert.
  • 0
Bærbar multicom Kunshan P150, gaming pc selges. Ny pris 22860 kr, selges for 8000 kr
Minne: 16 GB
Multicom Kunshan P150 15.6" Full-HD matt LED
INTEL 6230 WLAN kort
MICROSOFT Windows 7 Home Premium OEM - kun med PC (GFC-01051-NO-MULTI)
INTEL Core i7-2960XM Extreme firekjernet prosessor, 2.7GHz, 8MB SmartCache "Sandy Bridge refresh"
Multicom AMD Radeon HD6990 2GB til Kunshan P150
INTEL SSD 510 250GB Solid State Drive 2.5" 6Gbps SATA 9.5mm 34nm MLC - Pretty Box One SSD
Følger med et kraftig kjølebrett for å ha under, kostet 700-800 kr

Den befinner seg i Trøndelag. Kan sendes mot frakt.

Ta kontakt på pm!
  • 0
Crysis 2 & 3 til Xbox 360 selges billig på DVD. 100.- for 2'ern og 200 for 3'ern.
Har også Need for Speed-Most Wanted (nest siste utgivelse til 350 tror jeg) til 150.-
Selger også trådløst nettverkskort til Xbox 360, samt følgende titler:

Call of Duty Ghosts på DVD - topp stand kr 200.-
LEGO Indiana Jones "The Original Adventures" for 150.-
Star Wars Kinect 200.-
Mass Effect 2 - 100.-
Mass Effect 3 - 150.-
Elder Scrolls Skyrim 200.-
Birds of Steel - 250.-
Dishonored - 200.-
FIFA 14 - 150.-

Kan selges samlet. Bare kom med et bud, så skal jeg vurdere det.

Mvh
Chiron69
  • 0
Jeg selger en Magneto hjelm i glassfiber. Jeg har to av dem så vil gjerne bli kvitt denne her. Det er hjelmen fra days of future past. Her er finn annonsen. Jeg vil ha litt for denne, men jeg kan nok kutte av ganske mye av prisen for en bruker her på gr.

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=52599397
"You should learn to shoot first, Solo." -Boba Fett
  • 0
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Ey noen som føler for å kjøpe et par oppbrukte skøyter og to par lite brukte toalettseter?
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0
Endret av moderator fordi: Det stemmer, Crazy Kraken. Det er lagt til en ny paragraf i førsteposten for å demonstrere dette tydeligere. /Ole-Christian
  • 0
Trodde ikke det var lov til å selge spillkontoer og sånt gjennom dette forumet?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Beklager
  • 0
hei jeg selger ett stykk brukt shaolinmunkekappe, sammen med noen traktorakslinger. kan ikke selges separat
"When you are sick in US and A, you don't drink soup from retard boys' pubics, instead you go to a magician called a doctor."
  • 0
Selger 1 stk ny og ubrukt GameCube-adapter. Støtter 4 kontrollere og kan brukes med både PC og Wii U/GameCube

Pris kroner 300.
''eh'' - Link
  • 0
Ønsker å kjøpe Gravity Rush til Vita! Ta kontakt.
Long live the Vita!
  • 0
Jeg lytter gjerne hvis noen ønsker å selge (eller gi bort, for den saks skyld) en Nintendo 3DS XL for rundt en tusenlapp eller mindre.

Ta kontakt med meg via PM.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Ønsker og kjøpe ghost og black ops 2
  • 0
Hei, kan noen gi bort/låne bort/selge billig en Wii U?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Hei, kan noen gi bort/låne bort/selge billig en Wii U?

Dessverre , bruker wii-u ganske ofte, en haug av spill jeg må gjennom... skjønner du har lyst å spille zelda, kanskje noen andre her vill.
Selger noen Breath of the Wild til Switch? Anyone? Send melding til 41635199, så får jeg det med meg...
Bonkies - Apekatter, Tetris og avansert robotikk i skjønn forening
  • 0
Okei, den jeg opprinnelig skulle selge til hadde ikke penger. Sååå selger mine ps4 vr-briller til 3000 kr, følger da med en demo og eve valkyrie. As said de er brukt like 5 ganger, har kvittering. Eneste som ikke følger med er et ps4 kamera, som man altså må ha for at de skal fungere. Er du interessert så send en pm.
  • 0
Er noen kanskje interesserte i å kjøpe to billetter til Hans Zimmer denne lørdagen? Plassene er nydelige og man ser ALT, selger begge billettene for 800 kr (jeg betalte 1600), så du får to til prisen av én! Slå den liksom. Hun jeg skulle gå med ble innlagt på sykehus pga sykdom, og nå er jeg på grensen til å gi opp å finne noen, kunne sikkert gått med noen fra GR, men dette varer noen timer så vil gå med en jeg kjenner fra før.. Men det er ikke så lett, så derav tenker jeg å selge de kanskje. Men vil høre om noen i det hele tatt er interesserte.
  • 0
For å gjenta meg selv: Som en jurist kan jeg trygt si at du da har krav på erstatning fra kjøperen. Uheldigvis krever jo dette at du tar kontakt med politiet, og da spørs det hvor mye tid de er villige til å bruke på en relativt "liten" sum.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!