Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Snapchat-tråden


Her kan du i all hovedsak poste hva du heter på Snapchat, fortelle om et bilde du nettopp fikk eller husker godt, der du ble overrasket, misunnelig over noe eller lignende, og linke til bilder du har tatt eller fått gjennom applikasjonen.

Etter et raskt søk fant jeg ut at det ikke fantes noen tråd om det fra før såvidt jeg vet. Det er vel kanskje heller ikke så rart med tanke på at det er mer personlig og ikke alle føler for å ta bilde av noe.

For jeg vil bare få sagt dette med en gang: Jeg mistenker ikke at de fleste på GR er superfotogene og tar daglige bilder av seg selv foran speilet. Forøvrig ikke noe negativt mot de som gjør det, men det var ikke hensikten min med å opprette tråden.

For dere som har en bruker fra før, vet vel hvordan det fungerer og hva dere pleier å ta bilde av. Men til dere som ikke har en bruker, lurer på hvorfor jeg anbefaler det, og hva som kunne vært relevent å dele med andre her, tenkte jeg på foreksempel:

- Godt humør: Bilde av deg selv når du er i god form, muligens etter en god treningsøkt, før en fest, eller andre ting som du føler for å beskrive med et bilde, eventuelt med en liten tekst.

- Spillrelaterte ting: Enten du befinner deg på et spillevent, det er dagen der du har slått kloa i årets mest etterlengde spill, eller du er med en venn/venninne under en intens spilløkt; Et bilde sier mer enn tusen ord!

- Kreativitet: Har du en spillsamling eller ting inennfor spillverdenen du er stolt av, som en eksklusiv statue eller den perfekte Gamer T-skjorten? Eller er du den mer kreative som nettopp har fullført din siste tegning? Del det med GR da vel!

Dette var bare noen kjappe forslag for å få frem noen tanker. Nevnte ting kan vel også deles gjennom en blogg, men det gir jo en spesiell type følelse når man i løpet av noen sekunder får delt et godt bilde rett etter at det er tatt, og kan få rask respons av mottakeren.

Å legge ut snaps på nettet er ikke noe jeg gjør spesielt selv, men folk er jo forskjellige. Det er jo lettere å legge hverandre til og sende direkte, men alt etter hva man foretrekker.

Da er det bare se hvordan tråden blir mottatt, så gjenstår det bare å si...

Snapchat: sir-thomas
  • 0
å, snapchat er moro!

"og linke til bilder du har tatt eller fått gjennom applikasjonen."

Man kan jo ikke lagre snapchat bilder, med mindre man jukser såklart, og da ødelegger man jo litt hensikten med det syns jeg da
Men joa, man kan lagre bilder man selv har tatt

Drev selv å tenkte på en snapchat tråd for ikke så lenge siden selv xD for noenganger, f.ek.s i dag fikk jeg to spill t-skjorter jeg kunne tenke meg å vise til spillfolk, men ikke så mange fra GR i min liste :p haha.

jeg vet ærlig talt ikke brukernavnet mitt helt ordrett, hvordan finner jeg det ut? hahaha
  • 0
Må være en av få som ikke bruker det.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Vel, jeg får snaps av søstera mi hele tiden, sist var det hu og typen som kliner. Jeg ble letter irritert og ringte henne for å fortelle at hevnen kommer. Vet ikke når, vet ikke hvor, men den kommer.

Min har bakgrunn ifra tiden i SectorAlarm som dørselger. Jeg bestemte ikke navnet, men jeg heter, jegelskermus.

Er det venneliste på snap egentlig?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Vel, jeg får snaps av søstera mi hele tiden, sist var det hu og typen som kliner. Jeg ble letter irritert og ringte henne for å fortelle at hevnen kommer. Vet ikke når, vet ikke hvor, men den kommer.

Min har bakgrunn ifra tiden i SectorAlarm som dørselger. Jeg bestemte ikke navnet, men jeg heter, jegelskermus.

Er det venneliste på snap egentlig?


Haha, vel, så hyggelige bilder hun sendte da... :p

Ja, det er venneliste på snapchat. hvis du trykker på den knappen helt til høyre, så ser du mine venner ellerno
  • 0
å poste snapchat navnet sitt her er jo nesten å be om bilder av pungen til andre folk

derfor; joeywh
Living so the last night feels like a past life
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer JoEy_Odd:
å poste snapchat navnet sitt her er jo nesten å be om bilder av pungen til andre folk

derfor; joeywh


Nå har du sagt det, så nå er det bare å vente ;)
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Nå har du sagt det, så nå er det bare å vente ;)


that's the idea
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Snapchat har ikke fanget min interesse. Bare anbefaler folk å huske på at det er fullt mulig for folk å lagre bilder sendt i snapchat selvom man tror at de forsvinner etter noen sekunder.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Siterer Strategist:
Snapchat har ikke fanget min interesse. Bare anbefaler folk å huske på at det er fullt mulig for folk å lagre bilder sendt i snapchat selvom man tror at de forsvinner etter noen sekunder.


Man burde absolutt ikke sende noe man ikke vil at andre skal se uansett, spesielt ikke sende private bilder til personer man ikke kjenner irl.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
^Slik som dickpics.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
^Slik som dickpics.


nemlig.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Lol, driver og ser på en spillsamling-snapp.. Hvordan får jeg bildet til å være oppe til det er ferdig? Er en noobsnapper.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Lol, driver og ser på en spillsamling-snapp.. Hvordan får jeg bildet til å være oppe til det er ferdig? Er en noobsnapper.


Jeg har vært på snapchat-kurs, så dette kan jeg :p
men jo, du holder bare fingeren på bildet så teller det ned, siden du antagelig bare har trykket på det, så har du fortsatt noen sekunder igjen. åpne mappen din (den firkanta saken til venstre) og hold fingeren inne på de bildene du har fått, da kommer de antagelig opp igjen hvis det er igjen tid på de
når du har sett ferdig (når tiden er ute) så kan du aldri åpne de igjen.
  • 0
ops, sa visst feil. man kan ikke se de igjen når du først har åpnet de at all, altså ingen tid igjen uansett :p men det er jo det som er fint med snapchat

man kan også filme med snapchat, for de som ikke visste det.
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
å poste snapchat navnet sitt her er jo nesten å be om bilder av pungen til andre folk




Be careful what you wish for
  • 0
Jeg har snapchat, men blir i all hovedsak brukt som skrytekanal (type, jeg jobber med BigBang i kveld) mellom gode kompiser.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
JoeHoe123!!!! SNAP ME BROS. Si hvem dere er fra GR da, ellers vet jeg jo ikke hvem det er som snapper
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Sånn helt seriøst, vi trenger flere GR-snappere! Aldri lurt på hvordan deres kjære Predator ser ut? Now's your choice! Snap JoeHoe123 right now!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Har Snapchat, men jeg trenger egentlig ikke flere i vennelista nå. Det kommer nok spam allerede.

Siterer Predator:
Aldri lurt på hvordan deres kjære Predator ser ut?


Har ikke du vært i bladet før? I så fall har jeg allerede sett deg.

Jeg vurderte nettopp i noen sekunder å adde deg anonymt, slik at jeg kunne sende deg skumle bilder, anonymt. Det hadde vært moro.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Har ikke du vært i bladet før? I så fall har jeg allerede sett deg.


Bildet jeg la ved var så jævla stygt. Pluss at det var fra 9. klasse. Nå er jeg mye mer hunky.

Siterer RockFuzzEleven:
Jeg vurderte nettopp i noen sekunder å adde deg anonymt, slik at jeg kunne sende deg skumle bilder, anonymt. Det hadde vært moro.


Uhhh! Bring it on!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Uhhh! Bring it on!


Nå som du vet om det, er det ikke noe moro lenger.

Jeg trenger en slik en.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
noen som vil ha snaps? kjeder meg og lover jeg har klær på, joeywh alle sammen
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siden du måtte påpeke at du har klær på, ble jeg litt skeptisk.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer RockFuzzEleven:
Siden du måtte påpeke at du har klær på, ble jeg litt skeptisk.


Noen ganger må jo tvilen få komme han til gode.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!