Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Nattråden


Siterer SirThomas:
Det klikker helt for meg Joey


Ikke kom til meg med dine problemer.

Siterer Predator:
Hvor i sesongen er du? Let's spoiler-converse.


Episode 3. Har ikke sett på flere måneder så må nok begynner på episode 1 når jeg bestemmer meg for å hoppe tilbake inn i det.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Ikke kom til meg med dine problemer.


Ikke kom her og kom her og si at jeg har sånn japansk shitload med ting på en liste som jeg kaster over deg.

I'm the one who's calling the shots.
  • 0
Siterer SirThomas:
Ikke kom her og kom her og si at jeg har sånn japansk shitload med ting på en liste som jeg kaster over deg.


Kaster ikke over meg, kaster over forumet, dermed inkludert meg. Selv om det noen ganger virker som du ikke engang leter etter hjelp, bare en eller annen merkelig form for beundring.

Siterer SirThomas:
I'm the one who's calling the shots.


You are never the calling the shots.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Siterer SirThomas

Kaster ikke over meg, kaster over forumet, dermed inkludert meg. Selv om det noen ganger virker som du ikke engang leter etter hjelp, bare en eller annen merkelig form for beundring.


Ikke lag deg en illusjon i hodet om hvordan ting er, for du har no idea. Jeg har basically sluttet å skrive om ting på GR fordi folk lager sine egne antagelser av det. Hvordan jeg oppfører meg på GR kan være veldig forskjellig fra IRL, men det kan også være veldig likt. Jeg kan sende deg en PM på over 10 000 tegn hvis du ønsker nå, men per nå er bildet du har av meg en illusjon i forhold til hvordan ting virkelig utpiller seg, på en måte som jeg enten skjuler eller prøver å lage humor av. Faen, dette tok lang tid å skrive på mobil.
  • 0
Siterer SirThomas:
Jeg kan sende deg en PM på over 10 000 tegn hvis du ønsker nå,


Han ønsker ikke det.

Siterer JoEy_Odd:
Episode 3. Har ikke sett på flere måneder så må nok begynner på episode 1 når jeg bestemmer meg for å hoppe tilbake inn i det.


Bear in mind at sesong to blir svært, svært kjedelig rundt midtveis. Men det bedrer seg definitivt mot slutten.

Og filmen var mer Lynchian enn serien var.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer SirThomas:
Jeg kan sende deg en PM på over 10 000 tegn hvis du ønsker nå


lol

Siterer SirThomas:
men per nå er bildet du har av meg en illusjon i forhold til hvordan ting virkelig utpiller seg, på en måte som jeg enten skjuler eller prøver å lage humor av.


Oversatt fra SirThomask: Jeg er egentlig bare oppmerksomhetssyk, og forsøker å gjøre livet mitt interessant, og smertene mine mindre ved å drikke.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
smertene mine mindre ved å drikke


Og hvis ikke det funker, så finner jeg andre måter å gjøre det på.

Kunne vært mer direkte, men jeg snakker jo til hobbymoderator nummer 1 her
  • 0
Siterer SirThomas:
Ja, for du har peiling, naive 16 åring.



Ohhhhh, nå prøver han seg på herskemidler!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Ohhhhh, nå prøver han seg på herskemidler!


Du så innlegget før jeg redigerte til en mer beleilig tone, well played.
  • 0
Siterer SirThomas:
Du så innlegget før jeg redigerte til en mer beleilig tone, well played.


Way ahead of you
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Hva skjer folkens?
"I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it." - Voltaire
  • 0
Siterer Reporteren:
Hva skjer folkens?


Spiller NFS: Rivals. Dd?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Spiller NFS: Rivals. Dd?


Digg. Jeg sitter og jobber faktisk.
"I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it." - Voltaire
  • 0
Siterer Reporteren:
Jeg sitter og jobber faktisk.


Med hva?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Med hva?


Jobber for lokalavisa. Akkurat nå sitter jeg og skriver om en fotballkamp. Har vært på tre forskjellige ting i dag, som alle har vært en halv kjøretur unna hverandre, så det har vært ganske travelt. Deadline er klokka 12 på formiddagen i morgen, så jeg gjør dem ferdig i natt istedenfor å måtte stresse i morgen tidlig.
"I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it." - Voltaire
  • 0
Siterer Reporteren:
Jobber for lokalavisa. Akkurat nå sitter jeg og skriver om en fotballkamp. Har vært på tre forskjellige ting i dag, som alle har vært en halv kjøretur unna hverandre, så det har vært ganske travelt. Deadline er klokka 12 på formiddagen i morgen, så jeg gjør dem ferdig i natt istedenfor å måtte stresse i morgen tidlig.


Ah, nice.

I ren nysgjerrighet, hvor lang er en halv kjøretur?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
I ren nysgjerrighet, hvor lang er en halv kjøretur?


Ha ha, skulle skrive en halv time.
"I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it." - Voltaire
  • 0
Siterer Reporteren:
Ha ha, skulle skrive en halv time.


Da forstår jeg. Du får ha lykke til med å levere før deadline da, enda du trolig ikke trenger det.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Siterer Reporteren:Ha ha, skulle skrive en halv time.

Da forstår jeg. Du får ha lykke til med å levere før deadline da, enda du trolig ikke trenger det.


Takker.

Hvordan er Rivals forresten?
"I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it." - Voltaire
  • 0
Siterer Reporteren:
Takker.

Hvordan er Rivals forresten?


Bare hyggelig.

Det er ganske bra, men det er enkelte tekniske feil som det er helt tragikomisk at ikke har blitt fikset. F.eks. kan det skje at gasspedalen stucker seg, eller at bilen plutselig styrer til en bestemt side helt ut av det blå, uten at man får gjort noe med det. Sånne feil blir spesielt problematisk når man som racer må "lagre" speedpointene (tilsvarende exp, kan brukes på oppgraderinger, nye biler osv. osv.) ved å gå inn i en hideout. Hvis man blir bustet eller om bilen blir totalherpa så mister man de poengene man har tjent opp siden sist man var i en hideout.

Som politi er det ikke like problematisk, ettersom man beholder poengene, og man kan selvfølgelig ikke bli bustet når man er politi.

Lillebroren til en kompis av meg sier derimot at Ghost Games har vært flinkere til å patche det på Xbox One enn de tydeligvis har vært på PS3, så det kan hende at det er bedre på nextgen rent teknisk i tillegg til grafisk.

Uansett, når spillet ikke er kranglete, så er det et flott spill. Grafikken er herlig, og det å kjøre ned en bratt fjellside for så å drifte nærmest perfekt inn og ut av en sving mens Lamboen brøler, det er herlig. Har man noen på vennelista som har spillet får man også en del forskjellige rekorder å slå. Bla. lenge på hopp, gjennomsnittsfart på enkelte steder, fartskameraer, tid på løp, time trails, hot pursuits og mye mer. Godt utvalg på forskjellige aktiviteter er det også, spesielt ettersom man både kan spille som racer og som politi.

Hvis du er kjent med NFS: Hot Pursuit (2010), så er det rimelig likt det, bare at man blir oppfordret mer til free-roaming, og fordi man praktisk talt spiller online hele tiden, på godt og vondt. Heldigvis er serverne vanligvis ganske stabile og gode.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Predator:
Han ønsker ikke det.


Hadde ikke noe å si, sendte en på sånn 6000.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Ser ikke ut som om noen andre er våkne, så jeg går til køys.

Lagt til 2014-08-24 01:57:
Siterer The Cookiemonster:
Siterer Reporteren:Takker.

Hvordan er Rivals forresten?

Bare hyggelig.

Det er ganske bra, men det er enkelte tekniske feil som det er helt tragikomisk at ikke har blitt fikset. F.eks. kan det skje at gasspedalen stucker seg, eller at bilen plutselig styrer til en bestemt side helt ut av det blå, uten at man får gjort noe med det. Sånne feil blir spesielt problematisk når man som racer må "lagre" speedpointene (tilsvarende exp, kan brukes på oppgraderinger, nye biler osv. osv.) ved å gå inn i en hideout. Hvis man blir bustet eller om bilen blir totalherpa så mister man de poengene man har tjent opp siden sist man var i en hideout.

Som politi er det ikke like problematisk, ettersom man beholder poengene, og man kan selvfølgelig ikke bli bustet når man er politi.

Lillebroren til en kompis av meg sier derimot at Ghost Games har vært flinkere til å patche det på Xbox One enn de tydeligvis har vært på PS3, så det kan hende at det er bedre på nextgen rent teknisk i tillegg til grafisk.

Uansett, når spillet ikke er kranglete, så er det et flott spill. Grafikken er herlig, og det å kjøre ned en bratt fjellside for så å drifte nærmest perfekt inn og ut av en sving mens Lamboen brøler, det er herlig. Har man noen på vennelista som har spillet får man også en del forskjellige rekorder å slå. Bla. lenge på hopp, gjennomsnittsfart på enkelte steder, fartskameraer, tid på løp, time trails, hot pursuits og mye mer. Godt utvalg på forskjellige aktiviteter er det også, spesielt ettersom man både kan spille som racer og som politi.

Hvis du er kjent med NFS: Hot Pursuit (2010), så er det rimelig likt det, bare at man blir oppfordret mer til free-roaming, og fordi man praktisk talt spiller online hele tiden, på godt og vondt. Heldigvis er serverne vanligvis ganske stabile og gode.



Kult. Likte Hot Pursuit, men syntes at NFS Most Wanted var bedre.
"I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it." - Voltaire
  • 0
Siterer Reporteren:
Kult. Likte Hot Pursuit, men syntes at NFS Most Wanted var bedre.


Ganske forskjellige spill, så det går vel mer på smak. Jeg likte begge, men intensiteten og fokuset som Hot Pursuit krevde gjorde at jeg ga Hot Pursuit en høyere karakter enn MW, i tillegg til det faktum at Most Wanted ikke burde hete Most Wanted. Ligner knapt originalen, og føles mer som et lekespill.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Reporteren:
Ser ikke ut som om noen andre er våkne, så jeg går til køys.


Alltid noen våkne i nattråden.
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Alltid noen våkne i nattråden.


Naturligvis. Sup?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Chat 4.0 er tilbake. Bruk den. /Strategist