Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Nattråden


Siterer Linebeck:
Jeg er ikke single lenger


har den Married
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
har den Married
nei nei nei dayum
  • 0
Siterer Glorfindel:
Har de spilt for mye Grann Tæfft Æuto nå eller.


Neh, derimot opplevd alt jeg hatet med FIFA 14, i en match nå nettopp. Har mer lyst til å skyte spillet enn å spille det sånn som det gikk. Og så klart avsluttet den den neste kampen hvor jeg storspilte, ved at EA-servere er dritt som vanlig.

Siterer The Cookiemonster:
Naturligvis langt mer spennende. Egentlig er alt annet enn å bruke golfkølla til å spille golf med den mer spennende.


Golfkølla laget for golf, morsomt til alt annet.
  • 0
Hva sijer iee morjdn 3 oktobrt suposmsmashm vfix e3ds
gaejsop hr pengtr
  • 0
Siterer ElGamer:
Neh, derimot opplevd alt jeg hatet med FIFA 14, i en match nå nettopp. Har mer lyst til å skyte spillet enn å spille det sånn som det gikk. Og så klart avsluttet den den neste kampen hvor jeg storspilte, ved at EA-servere er dritt som vanlig.


Jeg spilte nettopp FIFA 14. Etter å ha valset over Porto på Benfica-karrièren min (i min første kamp) og simulert meg frem til neste kamp, så klikket det fordømte spillet. Jeg gidder virkelig ikke å begynne å navigere meg gjennom den lagfesten på nytt.

Lagt til 2014-10-02 01:48:
Siterer ElGamer:
Golfkølla laget for golf, morsomt til alt annet.


Stort sett. Enkelte aktiviteter med golfkølla er muligens ikke så morsomme.

Lagt til 2014-10-02 01:48:
Siterer Linebeck:
nei nei nei dayum


Ikke? Så trist.

Siterer Linebeck:
Hva sijer iee morjdn 3 oktobrt suposmsmashm vfix e3ds
gaejsop hr pengtr


har Den developed "dysleksi"
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Jeg spilte nettopp FIFA 14. Etter å ha valset over Porto på Benfica-karrièren min (i min første kamp) og simulert meg frem til neste kamp, så klikket det fordømte spillet. Jeg gidder virkelig ikke å begynne å navigere meg gjennom den lagfesten på nytt.


Skjønner jeg godt. Tror jeg skal vente en stund før jeg fortsetter for fullt med FIFA 15, mange irriterende feil, som virker til å alltid være ved launch, som ikke er rettet. Bare å vente på updaten som kommer, om forhåpentligvis ikke altfor lenge.

Siterer The Cookiemonster:
Stort sett. Enkelte aktiviteter med golfkølla er muligens ikke så morsomme.


Yeah, det er mulig. Selv om de fleste som vi får erfare i spill, bare for å bruke det som et poeng, er ganske så morsomme.
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
har Den developed "dysleksi"
hej haki et
  • 0
Siterer ElGamer:
Skjønner jeg godt. Tror jeg skal vente en stund før jeg fortsetter for fullt med FIFA 15, mange irriterende feil, som virker til å alltid være ved launch, som ikke er rettet. Bare å vente på updaten som kommer, om forhåpentligvis ikke altfor lenge.


Har du prøvd karrièremodus i 15 da?

Siterer ElGamer:
Yeah, det er mulig. Selv om de fleste som vi får erfare i spill, bare for å bruke det som et poeng, er ganske så morsomme.


Jeg kan garantere deg at enkelte aktiviteter med golfkøller er alt annet enn morsomme.

Dog, det er morsomt å løpe rundt med golfkølle i GTA. Golf i seg selv er heller ikke så ille i GTA.

Siterer Linebeck:
hej haki et


slut det er ike mosjomt
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
de r mosjomt, bash tis oh prop
og ,orsme er ekelt fodi ddt r fra doalet
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Har du prøvd karrièremodus i 15 da?


Ja, har startet som spiller først, bare for å teste ut. Da på profesjonell, siden det var det første jeg gjorde i FIFA 15. Spiller for Rosenborg og er etter 15 runder toppscorer i TL og en viktig brikke i et norskt landslag som er på veg til EM. Noe som egentlig er jævlig gøy, helt frem til jeg da ble skadet og er ute noen uker... Vurderer å starte en managerkarriere snart, men siden jeg får Middle Earth: Shadow of Mordor enten i morra eller fredag, så utsetter jeg det til jeg føler meg ferdig med det. Så kan jeg gi all tid til karrieren.

Siterer The Cookiemonster:
Jeg kan garantere deg at enkelte aktiviteter med golfkøller er alt annet enn morsomme.


Du har erfaringer med andre ord.

Siterer The Cookiemonster:
Dog, det er morsomt å løpe rundt med golfkølle i GTA. Golf i seg selv er heller ikke så ille i GTA.


Du har rett i det. Morsomt å løpe rundt med golfkølla og hjelpe slitne og feite amerikanere til å begynne å løpe igjen. Og golfen i seg selv er litt morsom i GTA. Selv om jeg liker første tingen bedre.
  • 0
Fotball er så interes...
  • 0
Siterer ElGamer:
Ja, har startet som spiller først, bare for å teste ut. Da på profesjonell, siden det var det første jeg gjorde i FIFA 15. Spiller for Rosenborg og er etter 15 runder toppscorer i TL og en viktig brikke i et norskt landslag som er på veg til EM. Noe som egentlig er jævlig gøy, helt frem til jeg da ble skadet og er ute noen uker... Vurderer å starte en managerkarriere snart, men siden jeg får Middle Earth: Shadow of Mordor enten i morra eller fredag, så utsetter jeg det til jeg føler meg ferdig med det. Så kan jeg gi all tid til karrieren.


Jeg tenkte mest på managermode jeg, var litt nysgjerrig på eventuelle forbedringer osv.

Siterer ElGamer:
Du har erfaringer med andre ord.


Nei, egentlig ikke. Men bare tenk deg frem til det verste du kunne gjort med en golfkølle.

Siterer ElGamer:
Du har rett i det. Morsomt å løpe rundt med golfkølla og hjelpe slitne og feite amerikanere til å begynne å løpe igjen. Og golfen i seg selv er litt morsom i GTA. Selv om jeg liker første tingen bedre.


Jeg hjelper de med å dø fortere.

Siterer Zyrocz:
Fotball er så interes...


Du er så inter.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Jeg tenkte mest på managermode jeg, var litt nysgjerrig på eventuelle forbedringer osv.


Prøvde aldri managermoden så ekstremt mye i FIFA 14, men har jo fått en liten tur allerede i FIFA 15, og liker det jeg har sett så langt. Ikke at jeg kan sammenligne noe eller gå dypt inn i noe egentlig, men managermode virker lovende.

Siterer The Cookiemonster:
Nei, egentlig ikke. Men bare tenk deg frem til det verste du kunne gjort med en golfkølle.


Huff, nå må du ikke få meg til å tenke sånt da. Eller det kommer helt an på hvordan verst du mener. For det finnes mange ille måter å bruke den på, men nøyaktig hva du vil sikte det inn mot er vanskelig å si. Så verst kan være så mangt.

Siterer The Cookiemonster:
Jeg hjelper de med å dø fortere.


Hehe, i lengden gjør vel jeg det samme. Ellers liker jeg å totalrenovere biler med golfkølla.
  • 0
Siterer ElGamer:
Prøvde aldri managermoden så ekstremt mye i FIFA 14, men har jo fått en liten tur allerede i FIFA 15, og liker det jeg har sett så langt. Ikke at jeg kan sammenligne noe eller gå dypt inn i noe egentlig, men managermode virker lovende.


Ah, okay. Gidder ikke å kjøpe 15 til PS3, så det får vente til jeg eventuelt skaffer en PS4.

Siterer ElGamer:
. For det finnes mange ille måter å bruke den på, men nøyaktig hva du vil sikte det inn mot er vanskelig å si.


Ingen kommentar.

Siterer ElGamer:
Ellers liker jeg å totalrenovere biler med golfkølla.


Jeg er veldig glad i akkurat det selv. Alt fra sykebiler til svindyre sportsbiler blir totalrenovert. Uheldigvis liker ikke poliet at jeg holder på med det, så jeg pleier å gjøre det under bakken, i det flotte tunnelsystemet.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Ah, okay. Gidder ikke å kjøpe 15 til PS3, så det får vente til jeg eventuelt skaffer en PS4.


Neh, vil si at det er best å vente til en eventuell PS4.

Siterer The Cookiemonster:
Ingen kommentar.


Hehe

Siterer The Cookiemonster:
Jeg er veldig glad i akkurat det selv. Alt fra sykebiler til svindyre sportsbiler blir totalrenovert. Uheldigvis liker ikke poliet at jeg holder på med det, så jeg pleier å gjøre det under bakken, i det flotte tunnelsystemet.


Under bakken? Hvordan skal resten av verden få se det da? DU LAGER KUNST! Ikke la politiet stoppe din kunstneriske stil. Og politibiler blir spesielt pene om du renoverer de litt, eller mye. Aller penest når de brenner litt.
  • 0
Siterer ElGamer:
Neh, vil si at det er best å vente til en eventuell PS4.


Problemet er at jeg ikke har råd til en PS4 akkurat nå.

Siterer ElGamer:
Under bakken? Hvordan skal resten av verden få se det da?


Man kjører den opp vel?

Siterer ElGamer:
DU LAGER KUNST! Ikke la politiet stoppe din kunstneriske stil. Og politibiler blir spesielt pene om du renoverer de litt, eller mye. Aller penest når de brenner litt.


EKTE KUNSTNERE TRENGER FRED OG STILLHET
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
EKTE KUNSTNERE TRENGER FRED OG STILLHET


Pixelangelo.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Pixelangelo.


Pixelasso
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Problemet er at jeg ikke har råd til en PS4 akkurat nå.


Er ikke noe stress. Skaff den når du har råd, om du da eventuelt har lyst på en. Spesielt med tanke på at spillinteressen er dalende.

Siterer The Cookiemonster:
Man kjører den opp vel?


Å ja, du etterlater kunstverkene dine kjørbare etter renoveringen du.

Siterer The Cookiemonster:
EKTE KUNSTNERE TRENGER FRED OG STILLHET


EKTE KUNSTERE LAGER KUNST UANSETT HVA!
  • 0
Siterer Glorfindel:
Pixelangelo.


Easteregg by Toni.

Ah, livet har vært herlig de siste litt over 24 timene.
  • 0
Siterer ElGamer:
Å ja, du etterlater kunstverkene dine kjørbare etter renoveringen du.


Jeg må jo vise de frem.

Siterer ElGamer:
EKTE KUNSTERE LAGER KUNST UANSETT HVA!


LIAR!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Jeg må jo vise de frem.


Jeg lar de alltid stå så verden kan se. Noe som gjør at kjørbarheten sjeldent spiller noen rolle. Spesielt når jeg bruker trikk/tog for å gjøre de virkelig spesielle.

Siterer The Cookiemonster:
LIAR!


NEVER!
  • 0
Siterer ElGamer:
Jeg lar de alltid stå så verden kan se. Noe som gjør at kjørbarheten sjeldent spiller noen rolle. Spesielt når jeg bruker trikk/tog for å gjøre de virkelig spesielle.


Interessant, interessant. Du har tydeligvis noen unike metoder.

Siterer ElGamer:
NEVER!


Piece of shit.

Sup?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Interessant, interessant. Du har tydeligvis noen unike metoder.


Med nok kunstskaping, lærer en seg noen nye og unike metoder. Bruk av tog og hopp er noen av de.

Siterer The Cookiemonster:
Piece of shit.


Yeah, some people have called my art for that!

Siterer The Cookiemonster:
Sup?


Nettopp sett en episode av GoT med fattern, så nå må jeg bestemme meg for om jeg skal sende en melding til en person, og avtale et eventuelt møte, eller la sjansen gli fra meg for denne gang. Også tar jeg muligens kvelden snart, er ganske trøtt.

Der da?
  • 0
Siterer ElGamer:
Med nok kunstskaping, lærer en seg noen nye og unike metoder. Bruk av tog og hopp er noen av de.


Hopp er en selvfølge, men tog har jeg ikke benyttet meg spesielt mye av.

Siterer ElGamer:
Yeah, some people have called my art for that!


PoS

Siterer ElGamer:
Nettopp sett en episode av GoT med fattern, så nå må jeg bestemme meg for om jeg skal sende en melding til en person, og avtale et eventuelt møte, eller la sjansen gli fra meg for denne gang. Også tar jeg muligens kvelden snart, er ganske trøtt.


Hvem er så den personen?

Siterer ElGamer:
Der da?


Jeg har spilt AC:R, og har faktisk trophyhuntet litt.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Åpen 23:00 - 09:00