LIVE
HQ
logo hd live | No Rest for the Wicked
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Off Topic

      Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

      Nattråden


      Siterer Predator:
      #TrialOfTheDragon

      Faen ikke noe å gjøre med the Trials. Slått i skrittet, kalt diverse ting som homo, pedo og soper, får hvisket "føler du den?" inn i øret mens folk står bak deg.....only the toughest will survive the Dragon's Trial.


      #ChieSatonaka
      • 0
      Stressende uke og helg lagt bak meg, folkehøyskole var ikke akkurat dansen på rosen jeg hadde sett for meg, men det kan hende det er fordi jeg tar ansvar for mye som foregår her.
      Living so the last night feels like a past life
      • 0
      Siterer JoEy_Odd:
      men det kan hende det er fordi jeg tar ansvar for mye som foregår her.


      Du prøvde jo å ta ansvar for aktiviteten på denne siden også, du tar ansvar for alt.
      • 0
      Stille i fjøset?
      "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
      • 0
      Nå erre stille i fjøset.
      Emma Watson er skikkelig digg.
      • 0
      Årets film sålangt?

      Lagt til 2014-10-22 23:59:
      Siterer Linebeck:
      Siterer The Cookiemonster lå tilbake. Med mer kraft. Da gir han seg nok kjapt.
      Hvis jeg gjør det begynner han å skrike "HOMSE" og "PEDO"
      herregud, han er jo creepy som faen.
      En gang gikk han bort til meg og stilte seg rett bak meg og hvisket "Føler du den?" Inn i øret mitt.


      Jeg antar at hvis han kommer til å kalle deg homo så er du en gutt. Hvorfor i alle dager kaller du deg "Linebeck"? Har jeg gått glipp av noe her?

      Lagt til 2014-10-23 00:01:
      Søkte det opp på google, var visst Zelda referanse, trodde det var som i et navn "Line Beck". Skjønnsoperasjon er vel ikke lov på 12-åringer
      I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
      • 0
      Siterer Elektro Banana:
      Årets film sålangt?


      THE RAID 2: BERANDAL
      • 0
      Siterer SirThomas:
      Siterer Elektro Banana:Årets film sålangt?

      THE RAID 2: BERANDAL


      Har eneren liggende, hvordan er den i forhold?
      I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
      • 0
      Siterer SirThomas:
      THE RAID 2: BERANDAL


      Okay, jeg så halve Raid 2 for noen uker siden, og jeg syntes den var så kjedelig at jeg skrudde av. HVA i helvete er det du og alle andre elsker så sykt med den? Den var LANGT ifra eneren. Mulig jeg fullfører, men det der var skuffelse av høy kaliber. Og ikke si "du burde forvente mer enn action" fordi det gjorde jeg. Men det var ikke givende i noen grad.

      Siterer Elektro Banana:
      Årets film sålangt?


      The Grand Budapest Hotel.
      Emma Watson er skikkelig digg.
      • 0
      Siterer Elektro Banana:
      Har eneren liggende, hvordan er den i forhold?


      1'eren er fantastisk den også.

      For å si det enkelt: 1'eren er non-stop action uten særlig historie i en og en halv time, mens 2'eren legger fokuset på en større historie, mye mer dialog og en spilletid på 2 og en halv time.
      • 0
      Siterer Elektro Banana:
      Søkte det opp på google, var visst Zelda referanse, trodde det var som i et navn "Line Beck". Skjønnsoperasjon er vel ikke lov på 12-åringer


      Jeg tenker på Lineback, en posisjon i amerikansk fotball.

      Det er forøvrig veldig ofte at jeg får lyst til å stappe nettdekoderen her i huset ned halsen til en Netcom-toppsjef. Ubrukelige møkkaselskap.
                                                          • Veni, Vidi, Cessi •
      • 0
      Dobbelposta igjen? dafuq
      Emma Watson er skikkelig digg.
      • 0
      Siterer Elektro Banana:
      Årets film sålangt?


      Er jeg den eneste som har lagt merke til at du bruker juleavatar?
      "But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
      • 0
      Siterer Predator:
      jeg syntes den var så kjedelig at jeg skrudde av.


      Hva i helvete, var du høy når du så den? For blant de omtrent 15 folkene jeg så den sammen med var det en fyr som var tydelig ute, og han sa akkurat det samme som deg.

      Siterer Predator:
      HVA i helvete er det du og alle andre elsker så sykt med den?


      For å sitere statusen min på face etter at jeg hadde sett den:

      Ventetiden på nesten 2 måneder var nesten like intens som selve filmen, for på den tiden har forventningene mine vært helt absurd høye, på det nivået der man rett og slett forventer FOR mye - og derfor er det en enda større glede å si at filmen leverte.

      For er det noe filmen gjør, så er det å overgå forgjengeren sin på alle måter; MYE bedre historie, et bredere persongalleri med flere interessante karakter, heftigere og mer gjennomførte kampscener, og sist men ikke minst en Rama som faktisk eier personlighet denne gangen.

      Kanskje ikke like non-stop intensivitet som i sin forgjenger, men med en spilletid på 150 minutter er det nok av tid til å dekke en god historie som rommer massevis av herlig action. Den brutale volden gjør at dette helt klart ikke er en film for alle, men jeg vil lett si at action ikke kan bli gjort bedre enn det du får se i The Raid 2.


      Siterer Predator:
      Den var LANGT ifra eneren.


      Naturligvis ikke, nivået på 2'eren er langt HØYERE enn den første.

      Siterer Predator:
      Og ikke si "du burde forvente mer enn action" fordi det gjorde jeg.


      Det kan du jo umulig ha gjort, ettersom du ikke så filmen ferdig engang. Når volden settes til side for flere dialoger som skal bygge opp karakterne og gi kampscenene større betydning, så er det åpenbart at du forventet det regissøren ikke ville lage:

      Siterer Gareth Evans:
      Jeg liker ikke oppfølgere som bare kopierer originalen. Det må tilføres noe nytt, ellers ser jeg ikke vitsen. Vi kunne ikke bare lage enda en film med en boligblokk fullt av skurker. Så det var alltid min intensjon å ekspandere universet med en større historie
      • 0
      Siterer Elektro Banana:
      Årets film sålangt?


      The Raid 2 > Gone Girl > Grand Budapest Hotel
      • 0
      Siterer SirThomas:
      Hva i helvete, var du høy når du så den? For blant de omtrent 15 folkene jeg så den sammen med var det en fyr som var tydelig ute, og han sa akkurat det samme som deg.


      "Tydelig ute" akkurat som det er et fasitsvar?

      Siterer SirThomas:
      Naturligvis ikke, nivået på 2'eren er langt HØYERE enn den første.


      "Naturligvis ikke" akkurat som det er et fasitsvar?

      Siterer SirThomas:
      Det kan du jo umulig ha gjort, ettersom du ikke så filmen ferdig engang.


      Når filmen ikke har min oppmerksomhet etter over en time, kan ikke noen actionscener redde den. Eneren visste hva den var, og gav nettopp det. Toeren prøvde å være ambisiøs, og jeg falt ikke for det i det hele tatt.
      Emma Watson er skikkelig digg.
      • 0
      Siterer Predator:
      "Tydelig ute" akkurat som det er et fasitsvar?


      Altså, ikke fulgte med, for å si det på en bedre måte.

      Siterer Predator:
      "Naturligvis ikke" akkurat som det er et fasitsvar?


      Det er jo åpenbart at det er en mye høyere produksjon som siktet seg inn på å være mer enn bare action.

      Siterer Predator:
      Når filmen ikke har min oppmerksomhet etter over en time


      Da engasjerer du deg ikke i karakterne.

      Siterer Predator:
      kan ikke noen actionscener redde den.


      Innen det var gått en time hadde du fått massevis av gode actionscener.
      • 0
      Jeg gidder faen ikke å snakke med deg når du har den attituden der, det du sier er at jeg tar feil. At jeg rett og slett tar feil. Skjerp deg.
      Emma Watson er skikkelig digg.
      • 0
      Jeg gidder ikke å diskutere med noen av dere. Natta.
                                                          • Veni, Vidi, Cessi •
      • 0
      Siterer Predator:
      Jeg gidder faen ikke å snakke med deg når du har den attituden der, det du sier er at jeg tar feil. At jeg rett og slett tar feil. Skjerp deg.


      Du er akkurat like avfeiende.
      • 0
      Siterer Predator:
      Jeg gidder faen ikke å snakke med deg når du har den attituden der


      Hvorfor så høy i hatten? Jeg skrudde forresten bare opp hva i helvete tonen etter deg, biatch.

      Siterer Predator:
      det du sier er at jeg tar feil. At jeg rett og slett tar feil.


      Jeg svarte på spørsmålene dine og den sannsynlige grunnen til at filmen ikke fanget din oppmerksomhet - det er du som drar raske konklusjoner.

      Siterer Predator:
      Skjerp deg.


      Haha. Når du går løs på en av mine 10'ere på den måten, slår jeg hardt tilbake. Du ville gjort det samme for Sweeney, og det har du vel også gjort et par ganger.
      • 0
      Ta det rolig gutter, var innom platekompaniet, 2 nyheter for 300kr. Det ble Raid 2 og Grand budapest Hotel

      Lagt til 2014-10-23 23:01:
      Ta det rolig gutter, var innom platekompaniet, 2 nyheter for 300kr. Det ble Raid 2 og Grand budapest Hotel

      Lagt til 2014-10-23 23:02:
      Ta det rolig gutter, orker ikke fjerne dobbelpostingen via mobil
      I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
      • 0
      Siterer LesMiserable:
      Du er akkurat like avfeiende.


      Synes du virkelig det?

      Siterer SirThomas:
      Jeg svarte på spørsmålene dine og den sannsynlige grunnen til at filmen ikke fanget din oppmerksomhet


      Jamen du kommenterte på det jeg sa som feil, og pekte ut hvorfor. Var det jeg reagerte på.

      Siterer SirThomas:
      Haha. Når du går løs på en av mine 10'ere på den måten, slår jeg hardt tilbake. Du ville gjort det samme for Sweeney, og det har du vel også gjort et par ganger.


      Touche. Touche.

      Siterer Elektro Banana:
      Ta det rolig gutter, var innom platekompaniet, 2 nyheter for 300kr. Det ble Raid 2 og Grand budapest Hotel


      Fantastisk avgjørelse. Grand Budapest Hotel er en moderne klassiker.
      Emma Watson er skikkelig digg.
      • 0
      Hallooooo! I AM BACK!
      • 0
      Siterer ElGamer:
      Hallooooo! I AM BACK!


      God kveld mine EL-buddy
      I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
      • 0
      Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
      Åpen 23:00 - 09:00