Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Nattråden


Akkurat nå kjører jeg en Ferrari California. I Jotunheimen, spesifikt i Hurrungene. Driveclub er fantastisk.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Elektro Banana:
God kveld mine EL-buddy


Mine? You got more?

Siterer The Cookiemonster:
Akkurat nå kjører jeg en Ferrari California. I Jotunheimen, spesifikt i Hurrungene. Driveclub er fantastisk.


På en skala fra 1-10 hvor høyt vil du score det?
  • 0
Siterer ElGamer:
På en skala fra 1-10 hvor høyt vil du score det?


8+/9-

Serverene ødelegger litt, for de har vært veldig ustabile så langt.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer ElGamer:
Siterer Elektro Banana:God kveld mine EL-buddy

Mine? You got more?

Siterer The Cookiemonster:Akkurat nå kjører jeg en Ferrari California. I Jotunheimen, spesifikt i Hurrungene. Driveclub er fantastisk.

På en skala fra 1-10 hvor høyt vil du score det?


Jeg ser på mine eletriske bananer som kompiser

Lagt til 2014-10-23 23:44:
Driveclub er sabla gøy, enkelt og greit.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Jeg ser på mine eletriske bananer som kompiser


Da så. So anyway, sup?

Siterer The Cookiemonster:
8+/9-

Serverene ødelegger litt, for de har vært veldig ustabile så langt.


Siterer Elektro Banana:
Driveclub er sabla gøy, enkelt og greit.


Så om jeg skaffer en PS4, så burde Driveclub også skaffes med andre ord.
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Driveclub er sabla gøy, enkelt og greit.


Ja. Forresten, har ikke jeg deg på PSN? Mener å huske at jeg hadde det, men jeg har kun to på vennelista som har spillet.

Eller bruker du ikke xXHaakonXx-brukeren noe mer? Mener i alle fall å huske at det var deg.

Lagt til 2014-10-23 23:47:
Siterer ElGamer:
Så om jeg skaffer en PS4, så burde Driveclub også skaffes med andre ord.


Definitivt.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Siterer Elektro Banana riveclub er sabla gøy, enkelt og greit.

Ja. Forresten, har ikke jeg deg på PSN? Mener å huske at jeg hadde det, men jeg har kun to på vennelista som har spillet.

Eller bruker du ikke xXHaakonXx-brukeren noe mer? Mener i alle fall å huske at det var deg.

Lagt til 2014-10-23 23:47:
Siterer ElGamer å om jeg skaffer en PS4, så burde Driveclub også skaffes med andre ord.

Definitivt.


Jo bruker den, men Telenor har såklart fucket opp en sentral i nærområde så har vært uten wifi i nesten 2 uker. Kom opp igjen tidligere i dag. Og ja Elly G, Driveclub eller The crew som virker veldig lovende
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Og ja Elly G, Driveclub eller The crew som virker veldig lovende


Driveclub til en fremtidig PS4, og The Crew er forhåndsbestilt til X1, så venter i spenning på om det blir like bra som det virker til.

Lagt til 2014-10-24 00:01:
Og da kan jeg konstatere at harddisken har gått til helvete på hoved-PCen. Får vel ta den med til proffen i morra og håpe at noe kan hentes ut, eller om jeg bare må innse at jeg må skaffe en ny harddisk og fikse alt sammen på nytt...
  • 0
Fuck yeah, klarte å slå måltiden på løypa i Hurrungene.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer ElGamer:
Og da kan jeg konstatere at harddisken har gått til helvete på hoved-PCen. Får vel ta den med til proffen i morra og håpe at noe kan hentes ut, eller om jeg bare må innse at jeg må skaffe en ny harddisk og fikse alt sammen på nytt...


Visstnok hovedkortet som har gått på min. Og jeg må ut med 5000 for å få byttet det. For å si det sånn, det kjer ikke.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer ElGamer:
Og da kan jeg konstatere at harddisken har gått til helvete på hoved-PCen. Får vel ta den med til proffen i morra og håpe at noe kan hentes ut, eller om jeg bare må innse at jeg må skaffe en ny harddisk og fikse alt sammen på nytt...


Auda. Vet du hvor mye det vil koste?

Siterer Glorfindel:
Visstnok hovedkortet som har gått på min. Og jeg må ut med 5000 for å få byttet det. For å si det sånn, det kjer ikke.


Da kan du vel egentlig bare kjøpe en ny.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Glorfindel:
Visstnok hovedkortet som har gått på min. Og jeg må ut med 5000 for å få byttet det. For å si det sånn, det kjer ikke.


Ny PC er lett det beste valget i det tilfellet. Herregud 5k for et kort. Der har du en god start på noe sabla bra. Selv enter jeg nok bare med å bytte harddisken. 500gb-1tb burde nå ikke bli altfor dyrt, så lenge det viser seg å bare være det som har gått.

Lagt til 2014-10-24 00:54:
Siterer The Cookiemonster:
Auda. Vet du hvor mye det vil koste?


Neh, kom tross alt hjem for bare noen timer siden, så har bare fått testet ut harddisken i et sånt kabinett. Så harddisken sliter, og trengs bare den å byttes, så skal jeg nok komme fra det uten den store smellen. Kanskje noen hundre, alt avhenger av hva jeg får vite forhåpentligvis i morra av han proffen og hvilken størrelse jeg vil ha på den nye harddisken.
  • 0
Siterer ElGamer:
Ny PC er lett det beste valget i det tilfellet. Herregud 5k for et kort. Der har du en god start på noe sabla bra. Selv enter jeg nok bare med å bytte harddisken. 500gb-1tb burde nå ikke bli altfor dyrt, så lenge det viser seg å bare være det som har gått.


Med bestilling av utstyr, selve jobben og frakt, så kommer det opp på nærmere 6-7000. Og med tanke på at jeg betalte 10k når jeg kjøpte den, så er det rimelig hinsides ja. Men det er nok nettopp fordi det er laptop at det blir så dyrt og. Så helvete heller, nå sparer jeg opp til stasjonær.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Med bestilling av utstyr, selve jobben og frakt, så kommer det opp på nærmere 6-7000. Og med tanke på at jeg betalte 10k når jeg kjøpte den, så er det rimelig hinsides ja. Men det er nok nettopp fordi det er laptop at det blir så dyrt og. Så helvete heller, nå sparer jeg opp til stasjonær.


Ja, blir no jævlig dyrt med laptop. Vurderer selv å gå over til en stasjonær, men i og med at jeg gjerne har PCen med litt rundt omkring, så ser jeg ikke hensikten, når jeg heller ikke bruker PCen så mye til gaming og sånt. Og da fungerer den jeg har fortsatt ganske så bra. Så om harddisken må erstattes og bare den, slipper jeg unna med toppen 600 kroner for å fikse den. Noe jeg håper, for jeg vil ikke ta meg råd til å skaffe en ny PC nå.
  • 0
MEWTWOOOOOO!
  • 0
Siterer ElGamer:
Ja, blir no jævlig dyrt med laptop. Vurderer selv å gå over til en stasjonær, men i og med at jeg gjerne har PCen med litt rundt omkring, så ser jeg ikke hensikten, når jeg heller ikke bruker PCen så mye til gaming og sånt


Nei, nettopp det synspunktet har jeg hatt også. Jeg elsker fleksibiliteten til en laptop og har nærmest vært avhengig av det i studiesammenheng. Og jeg spiller fremdeles svært lite på PC, om enda mindre nå fremover, så behovet ligger ikke der heller. Men jeg tar meg heller ikke råd til å punge ut 10 lapper for en ny gaming laptop og siden jeg har en alternativ laptop som jeg bruker til skolearbeid, så får jeg heller se om jeg finner en billig stasjonær til å spille på.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
Nei, nettopp det synspunktet har jeg hatt også. Jeg elsker fleksibiliteten til en laptop og har nærmest vært avhengig av det i studiesammenheng. Og jeg spiller fremdeles svært lite på PC, om enda mindre nå fremover, så behovet ligger ikke der heller. Men jeg tar meg heller ikke råd til å punge ut 10 lapper for en ny gaming laptop og siden jeg har en alternativ laptop som jeg bruker til skolearbeid, så får jeg heller se om jeg finner en billig stasjonær til å spille på.


Jeg har jo hatt ekstremt flaks med den jeg har (midlertidig ødelagt), i og med at det er en eller annen spesiell Asus versjon, som kostet meg 6k og som hadde samme innmaten til gaming-stasjonære til 10-12k. Alt siden den var bygget for å være billig og god. Og har aldri hatt problemer utenom harddisk-feilen(e). Så finner nok ikke noe like godt, men uansett så vil en laptop til rundt 8k holde lenge for min del. Spiller ikke tunge spill, gjerne mer små-spill og enkle spill. Har jo denne laptopen jeg bruker nå, men den suger hardt til alt som ikke har med kontor-ting å gjøre. Så dette blir nok studie laptop fremover. Må virkelig redde min vanlige fort som faen!
  • 0
Husker du Smash-turneringen, Glorf?
Hva med å ha en slik når Wii U-versjonen kommer ut?
(Jeg skal kjøpe en Wii U denne helgen, tror jeg)
  • 0
halloen
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer ElGamer:
Jeg har jo hatt ekstremt flaks med den jeg har (midlertidig ødelagt), i og med at det er en eller annen spesiell Asus versjon, som kostet meg 6k og som hadde samme innmaten til gaming-stasjonære til 10-12k. Alt siden den var bygget for å være billig og god. Og har aldri hatt problemer utenom harddisk-feilen(e). Så finner nok ikke noe like godt, men uansett så vil en laptop til rundt 8k holde lenge for min del. Spiller ikke tunge spill, gjerne mer små-spill og enkle spill. Har jo denne laptopen jeg bruker nå, men den suger hardt til alt som ikke har med kontor-ting å gjøre. Så dette blir nok studie laptop fremover. Må virkelig redde min vanlige fort som faen!


Jeg har hovedsaklig kun spilt Wow, Lol og D3 og ingen av de er særlig kravstore. Men denne "skole PC'en" er av det helt enkle slaget, så jeg tror faktisk ikke den klarer å dra noen av dem. Og Wow har jeg ihvertfall planer om å spille litt igjen når utvidelsen kommer. De to andre føler jeg ikke et nevneverdig behov for å spille for øyeblikket.

Siterer Linebeck:
Husker du Smash-turneringen, Glorf?
Hva med å ha en slik når Wii U-versjonen kommer ut?


Vi skal vel klare å få til det. Tror det er flere på forumet her som skal ha det på Wii U enn 3DS også.

Siterer The Cookiemonster:
halloen


o/
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Siterer Glorfindel:
o/


Sup?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Sup?


Tapt så mye på habbo idag at jeg er deppa. Men utrolig nok tapte han ene kompisen min helt vanvittig mye i forhold til meg.

Ah, gambling er gøy.
  • 0
Siterer Glorfindel:
Jeg har hovedsaklig kun spilt Wow, Lol og D3 og ingen av de er særlig kravstore. Men denne "skole PC'en" er av det helt enkle slaget, så jeg tror faktisk ikke den klarer å dra noen av dem. Og Wow har jeg ihvertfall planer om å spille litt igjen når utvidelsen kommer. De to andre føler jeg ikke et nevneverdig behov for å spille for øyeblikket.


Hehe, vel skole PCen jeg har nå sliter med å dra LoL på enkleste grafikk og gir meg toppen 25-30 fps, noe som en ikke kan leve med. Der min nå innleverte PC kunne gjøre det meste på high grafikk, da siden jeg så og si ikke eier veldig nye spill. Men ny harddisk er bestilt, PCen er innlevert og skal sjekkes om det er mulig å hente ut noe fra den ødelagte harddisken. Så får melding etter mandag angående det, så forhåpentligvis kan noe/mye hentes ut, ellers er det ikke end of the world. Men at du trenger en ny PC kontra den skole PCen er tydelig. Men har du ingen form for garanti på den PCen? Eller har den blitt litt for gammel.

Hallo forresten.
  • 0
Siterer ElGamer:
Hallo forresten.


Den talen satt, hei.
  • 0
Siterer ElGamer:
Men har du ingen form for garanti på den PCen?


Nei, den er 3 år om et par uker, så garantien har gått ut. Vanligvis kan man søke om noe på reklamasjon, men hovedkortet blir ikke dekket av det, siden de påstår jeg har klart å ødelegge det selv ved bruk av universelt adapter. Nå har jeg brukt adapter som tilhører PC'en hele tiden, så jeg skjønner ikke helt hvordan det kan ha seg men. Jeg har vel i grunn gitt opp InfoCare for lengst, så jeg får se om jeg finner noen andre som kan se på den før jeg går på utkikk etter en ny.

Siterer The Cookiemonster:
Sup?


Ins, der?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Åpen 23:00 - 09:00